Salı, Nisan 04, 2006

ARABAYLA YURUYEN

Evimin dibinde yuruyus yolu var. Gunun her saati yuruyen insanlari gorurum. Ancak benim omrumce kendime taktigim isim "yuruyus-ozurlu"dur. Bakkala bile arabayla gidengillerdenim ben:))

Buraya tasinali 4 ay oldu, niyet bende de olustu cok sukur:)) Ama icraat yok. Yani 4 ayda bugune kadar sadece 1 kez yurudum diyeyim siz anlayin. Bravo bana degil mi? Hayir her zaman da kar kis kiyamet yoktuki bahane edeyim. (hos hayatta asla bahaneler aramam saklanmam, hata bende bukadar iste).

Yuruyus yolu yolun karsisinda az asagida basliyor yani gorunuyor toprak km sayaclari olan yol. Ama ben ne yapmıstım daha once oraya kadar arabayla gitmistim!!! Ustelik yolun karsisina arabayla gecebilmek de daha da uzun bir yolu katetmeyi gerektirirken:) Anlayin yani ne kadar sporcu bir tip oldugumu...

Neyse bugun kalk popom dedim. Ve orayi da yuruyerek -herhalde maximum 400 mt falandir- ben spor yaptimmm. Kendimi opuyorum.

7 yorum:

Age35 dedi ki...

Bende yürüyüş özürlü grubundayım...Gonca bi adet stepper aldı ceza olarak..Ona da dün başladım bakalım hayırlısı..:)

Age35 dedi ki...

Bende yürüyüş özürlü grubundayım...Gonca bi adet stepper aldı ceza olarak..Ona da dün başladım bakalım hayırlısı..:)

KUGUU dedi ki...

Age35cigim, su stepper isini bir stepleyince(!)lutfen bana da yorumlarini bildirir misin... Evde gozumun onunde durunca sanki daha bir zorlayici mi olur ki diyorum??
Bu arada acaba stepper in onune 2 adet dik bakan goz mu yapsak, "HI hadi bakayim" diye kizarak bakan gozler olsa hergun steplemeye faydali olur mu ki?:)
Bugun kendimi optum tebrik ettim ama yarin da yuruyecegime soz veremiyorum:( Cunku kendimi ne yazik ki biliyorum, uhuhuhu...

Gamzeli dedi ki...

o zaman bizde seni öpelim...İnsanoğlu rahata alıştımı bırakmak bilmiyor vallahi...bende bu ara baya yürüyorum iyi oluyor..Formumuzu koruyoruz :P

Bu arada bende beklerim
adaşım :)

KUGUU dedi ki...

Tatli Cadi,
Bu guzel aliskanligini sakin kaybetme.. yuruyus en guzel spor denir hep bilirsin.
Bloguna baktimda arsivin bayagi eski...
Ehh bir sey olursa sana danisabilrim demekki:)
Sevgiler canim.
Kuguboynu Ablan:)

KUGUU dedi ki...

GuzelGamzeliAdasim,
bloguna geldim gordum yeni sacini cok begendim:))
Sevgiler,
Kuguboynu.

Gamzeli dedi ki...

Teşekkür ederim kuğucum :)