Cumartesi, Nisan 22, 2006

DISARIDA DERBY VAR

Disarida derby maci var. FB-GS :))

Aksam 6dan sonra ben de yollardaydim aman herkeste yaya veya arabayla bir itiskakis bir acele bir telas... Zekiyim ya hemen anladim mac 7 de basliyor olsa gerek diye!! (bendeki ilgi ve alaka duzeyini de bu arada acik ettim sanirim:))

Migros'da alisverisimi tamamlayip cikarken mall'a akinakin insanlar geliyordu ustkata cikip nerede nerede diyorlardi (galiba dev perde de gosteri daveti vardi), otoparkta bagyaan (ben oluyorum) siz cikiyor musunuz acaba, hoooop Nejat yer buldum gel'ler vardi. Bu arada iceride de bira ve cips reyonunda beyler agirlikli bir musteri kitlesi vardi:)

7 den itibaren disarida sahiden cumartesi aksami icin garipsenecek bir sessizlik var su anda. Harika bir bahar aksami ve chItttt yok neredeyse. Ilk yari az once bitti, 2-0.

Asil gurultu macbitimi icin birikiyor galiba:) Yandik:) Hangisi kazanirsa kazansin artik sabaha kadar dolasirlar. Ama umarim bu sefer "maganda kursunsuz" yasar ulkem bu sevinci...

Okuyan tum taraftarlara bol sans diliyorum tarafsiz olarak...

Kuguboynu, sadece the milli mac taraftari.

3 yorum:

Yaz dedi ki...

Canım bende saat 18:00 civarında avrupa yakasından anadoluya geçmeye çalışıyodum. Birde maç Kadıköy de, düşün artık trafiği. Silahsız bir kutlama olması benimde dileğim.

KUGUU dedi ki...

Istanbulda o saatte o civarda tahminlerimizin bile otesinde olduguna eminim canim. Asil simdi nasil oralar, zira mac 4-0 bitti ya.
Kuguboynu:)

Yaz dedi ki...

Walla ilginçtir ki hiç kutlama sesleri duymadık burda. Sadece arada korna filan sesleri duyduk azıcık.