Cuma, Mart 31, 2006

OnerMEm Hic

OnerMEme:

Brokeback Mountain filmine de gittim. Bu konuda okadar cok cevreme konustumki simdi buraya yazmaya useniyorum vallahi.Tek kelimeyle GEREKSIZ bir film.neden OSCAR almis? 3 adet oscari nereden almis diye eve gelince internete girdim. "en iyi uyarlama senaryo" biri, AYNEN katiliyorum, iyi uyarlanmis!!apartilmis! Guzel bir kavusamayan ask hikayesini alin,kadin karakteri cikarin yerine bir erkek koyun alinsize bu film olSUn. yani acaip iyi UYARLANMIS birsenaryo. Ornek: Hulya Kocyigit-Kartal Tibet "SenedeBir Gun" Filmi.Populist bir film ve tekrarliyorum gereksiz bir film,benim goruSUm:)) Ama bir de SU varki eger, cidden eger bana sorsalardı:ALMA vardi ya hani, o kisacik roluyle kesinlikle ONAben "En iyi Yardimci Kadin Oyuncu" oscariniverirdim... bence atlanmis. Muhtesem bir oyundu onunoldugu dakikalar... Kapiyi actigi andan itibaren rolubitene dek!ufff istemeden reklamini da yaptım- hani iyisi kotuSUolmaz reklamin, kimbilir belkide seyredilecek simdi:))duSUnmeyenleriniz tarafindan bile. O halde en son sahnede ANNE'ye, olenin annesine de tskediyorum. O kesekagidini verirken ki sahnesi icin :(((ANNElik! Bogazima kocaman bir yumru oturdu! Butun filmicinde 1-2 sahne vardi iste.
KUGU, the ne onerir ne onermez:)

7 yorum:

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

hoşgeldin aramıza:O)

Age35 dedi ki...

Ben yine de merak ettim bu filmi şimdi...=)

KUGUU dedi ki...

Age35'cigim merak ediyorsan gormelisin o zaman, ama gorduklerinden memnun kalir misinin bilemem:( Bu benim yorumum iste:)Gorursen senin yorumunu da duymak isterim. Sevgiler.
Kuguboynu

bething* dedi ki...

acikcasi filmi sinemada izlenmeye degmez buldugumdan kopya dvdsini izledim (en cokta korsanlarin filmi " ibne kovboylar" olarak satmasina cok guldumm)..pazar aksami evde tam tembellik yaparken izlenilecek bi film degil cünkü itiraf ediyorum yarisina kadar izledim..matah bisey bulamadigimdandir herhalde uyumusum :) devamini sadece "3 oscar" aldigindan bir ara izlerim herhalde diye dusunuyorum.....

CRESCENT dedi ki...

Aslında ben de merak ediyordum bu filmi ama bu yorumlardan sonra hevesim kaçtı :)

Annelog Atölye dedi ki...

Ben de seyretmek istiyorum ama bakalım ne zaman. Çok çeşitli yorumlar var filmle ilgili.

Adsız dedi ki...

ne kadar sığ ve zavallı bir yorum..