Pazartesi, Nisan 10, 2006

ISTE HER SOBEDEN DAHA COK BEN : THE SABIRSIZ

:)))bakın mailimi bile post ederken saniye salise beklemeye tahammul edememisim ve 2 kere basmis olmalıyım ki - ki laptopım yeni, hızı iyi guya, vs:), anlayin tahammul edemedigim saliseler ne dunya rekoru farklarinda olmali ki 2 kez basmisim ve yazım 2 kere cıkmıs:))

Onceki gun de aynı sabırsızlıkla yavas giden commentime 3 kere basmisim meger, degil mi Asortikkrep:)

Iste her sobeden daha gercek ben huzurlarınızdayim.

Kuguboynu:)

9 yorum:

Age35 dedi ki...

En kısa zaman da cevaplayacağım...Sevgiyle..

KUGUU dedi ki...

Age35cigim bekliyorum/z cevaplarini:)

Gecti, gececek insallah TatliCadicigim, kafayi bu hafta santrifuje sokarsam eger:)) Sen sen ol uzak durmaya gayret et sana tasa olacak seylerden tatlim- hosh elinde ol"A"mayacak ya ! herzaman - hayat buyuyup sen aynı kaldikca:)

Umutluyum! Sans dileyin/yollayın bana.

Kuguboynu:)

Asortik Krep dedi ki...

gayet güzel cevaplamışsın işte.
kuğuu..Başarılı gördüm seni :)

KUGUU dedi ki...

Aferini aldim ya artık yine uyuyamam ben bu gece (hani cok uyuyorum ya son zamanlarda:())))

Saka biryana tsk ederim Sevgili Asortik, gaza bastigin icin:))

Kuguboynu, the Biyo-mutoz:)

İsmail Taha dedi ki...

Bendede oluyo bazen..

Bide Linuxu değilde windowsu açtığımda Shift+Delete ile bir şey sileceğim zaman sileyim mi sorusu gelmeden enter a basıyorum tabi haliyle dosya açılıyor bende fitil oluyorum. :D

zeyno dedi ki...

Bilgisayar başında ben de çok sabırsızım. Tıkladığım herşey o sanise olsun istiyorum:( hatta çok beğendiğim ama geç açılıyor diye okumadığım bloglar var.Beklemeye tahammülsüzüm niye böyle ki????

KUGUU dedi ki...

Ismail Taha ve Zeyno,

Hosgeldiniz:)

Bu arada "sanise"yi bilerek mi yazdin klavye hatasi mi bilemiyorum ama cok hosuma gitti "saniye ve salise" kirmasi = "sanise":)) tebrikler super:)

Kuguboynu:)

Gamzeli dedi ki...

güzel cevaplamışsın gerçekten ..bende aferin diyeyim mi?

KUGUU dedi ki...

Gamzeli, de canim:)) Mersi...