Cumartesi, Nisan 08, 2006

YORGUNLUKTAN CANIM YANIYOR

O kadar yorgunumki bugun, hani hep hepimiz yorgun oluruz, soyleniriz. Ama iste ben bu aksam oyle boyle degil o kadar cok yorgunumki...
Canim yaniyor yorgunluktan...
Hic boyle ifade edermisiniz sizler bilmem. Bu fiziksel yorgunluktan ziyade zihinsel yorgunlugun, vucudun ve beynin "istiap haddi"ni asmasindan ortaya cikar. Bazi boyle (ama nadir- yani siddeti o derecede anlayin bu yasa kadar bile nadir diyorum)- yorgun gunlerimde gercekten yattigimda degil "yorgunluktan bbayilmak- sizmak" UYUYAMAM canimin acisindan...

Bu aksam da aynen oyle durumdayim.
Feciyim.
Fecaatim.
Yorgunluktan cin gibiyim ama gozlerimi acik tutamiyorum:((

Anlatabildim mi acaba?
Anlayan, benimde olur oyle diyen oldu mu acaba?

Dusunme bugece, beynini askiya asalim, utuleyelim, sabah askidan alirsin tertemiz takar yerine kullanirsin be Kuguu diyenlere tesekkur ederim, de benimki demonte degil:)

Bu gece uzun olacak .
Kuguboynu:(

5 yorum:

Age35 dedi ki...

Şööööle sıcacık bi duş alıverseydin daha sonra da hafif bi müzik eşliğinde dergi felan bakıverseydinnnn....=)

crystalsdreams dedi ki...

evet evet duş iyi gelir kuğucuum, agecim dooru demiş..soora sıcacık yumuşacık yatağına giriverir,mayışıverirsin zati..biliorum ben senin dediin yorgunluu, ruh ve beyin yorgunluu ,vücut yorgunluundan daha beter olabilir ..
bu arada artık yazmaya da başlamışsın kend bloguna,çok sevindim:)

Gamzeli dedi ki...

bencede dışa girseydin...ben ne zaman kendimi yorgun hissetsem kendimi duşda bulurum...Çünkü hasta olacağım gibi bir his oluşur içimde...Sonra sıcak bişiler birde ağrı kesici sabaha bişeyim kalmaz benim :)

zeyno dedi ki...

Bence de yorgunluğun en iyi ilacı duş alıp, sıcak birşeyler içmek.

KUGUU dedi ki...

Sevgili Age35,
Sevgili Crystal,
Sevgili Gamzeli Adasim,
Sevgili Zeyno,

Hepinize tesekkur ederim dusunceliliginizden oturu.

Gercekten garip birseymis ben baskalarina destek olurmuyum diye yazdıklarimi hatırlarken, bana yazdıklarinizla bana destek olunmasini gordugumde.... aman ne bileyim duygulandim iste...

Merak etmeyin, hala uyumadim ama bugun daha iyiyim.

Bosbogazligima verin yazdiklarimi lutfen:(

Zeyno seninle de az sonra tanisacagim, bunu post edeyim sendeyim, kahveye geliyorum:)

Tesekkur ederim arkadaslar.

Kuguboynu:)