Cuma, Nisan 07, 2006

BLOGCU TIPLERI

Sanirim benimle ayni fikirde olan cok kisi var: Biz BLOGCULAR okumadan duramiyoruz(*), yavas yavas(**) tanisiyoruz, tanınıyoruz, ne yapmıs acaba diyoruz, sevincli gunlerinde bizde seviniyoruz, bazan uzuntusunde cidden uzulup iyi dileklerimizi yolluyoruz, aa hangi sehirde acaba diyoruz, bir sure sesi cikmayinca merak ediyoruz...
(*) yuklemlerimin son harfi "m" ama ben "z" olarak yazmayi tercih ettim/yaniliyor muyum?:)
(**)-ben daha yeniyim, onceden tanisan hatta bulusan kaynasanlari biliyorum, ama yavas yavas beni de aralarina hosgeldin diyerek aliyorlar ya ne keyif veriyor, sagolsun hepsi.

Sonra bir bakiyorum okumaktan comment birakmaktan kendim yazmaya gecmemisim:))(Ama demistim ben gunluk tutabilen bir tip olamadim omrumce.)

Blogcularu nacizane 2ye ayiriyorum ben:
1-Yazanlar ve okuyanlar ve hepimize yetisebilenler:) Marifetli grup.

2- Okuyanlar ve yazmaktan cok commentleyenler (ayni ictenlikte bir grup)

Ve bence bu 2 grup birbirini butunluyor.

Birbirimizin sayfasindan gunbegun yenilerle tanisiyoruz.

Gecengun Esekbasinin esinin yazisini okuyunca ekranbasinda aaaa diye kalakaldim, hemen comment yazmaya kalktim, sayfa izin vermedi.

Ne kadar cok sahipleniyoruz birbirimizi demekki.

Blogcu olmak guzel birsey. Blogcu Arkadasligi da:))

Daha soyleyecek cok soz var ama kisaca ..
Iyi ki varsiniz, iyi ki burdayim.
Ben cok keyif aliyorum..

Kuguboynu:)

16 yorum:

CRESCENT dedi ki...

Sayfamdaki bir yazıda da belirmiştim,bir şeye taktım mı uzun süre kendimi kurtaramam diye ama bu blog işinden kendimi kurtarmam gerekiyor artık,çünkü vicdanım çok rahatsız.Saatlerce blog okuyarak yazarak geçirmek istemiyorum zamanımı çünkü yapmam gereken çok önemli işlerim var ve onları ihmal ediyorum.Tamam, güzel bir şey ama benim dengeyi kurmam gerekiyor artık:))

Gamzeli dedi ki...

merhaba İzmir'li adaşım ,

Çok güzel yazmışsınız...Biliyorum kki bizlerin düşünceside böyle...Okurken sanki kendim yazmışım gibi geldi...İyide oldu yani :)

KUGUU dedi ki...

Crescent,
Kesinlikle haklisin. PC basinda okadar cok vakit kaybediyoruz diye surekli bende telas yasiyorum, gozum daima ekranin sag en alt kosesindeki minik saatte, aaa ne zaman 11:33 oldu bile mesela simdi..
Tamam artik birakacagim diyorum bakiyorum hala aynı yerdeyim:) Bagimliliklarimiz boyle boyle olusuyor iste degil mi.. Yine de ben gelip bana comment yazmis oldugunu gordugume cok sevindim:))olalala...

Tatli Cadi Kardesim Ipekcigim, demek beni sevdigin ablalar arasina kattin, tesekkur ederim canim. Senin kategorin ve yerin de cok farkli degil, sen genc ama pek cogumuzdan daha eski blogcusun. Derslerini de ihmal etmedigin surece -ki bunu sen ayarliyorsundur mutlaka, yine de Crescent Ablanin da dedigi gibi makina karsisinda cok fazla kalmayip, virtual degil real hayati yasamaya daha cok vakit ayirabilmelisin.Sevgiler,
Kuguboynu:)

acicikolata dedi ki...

ben de cok seviyorum bu blog olayini cok egleniyorum hem de ne bileyim bi nevi kamuoyu yoklamasi oluyor tarafsiz fikir belirtiyor blog kardeslerimiz. yasasin blog arkadasliklari!

Age35 dedi ki...

Bende iyki keşfettim diyorum blog alemini........ama tabiki endişe de yaşıyorum senin gibi saat kaç oldu ben hala bilgsayardayım diye...Ama paylaşma, commentleri okuma keyfi hepsinin önüne geçiyor...

Asortik Krep dedi ki...

Sobelendiniz tarafımdan :)

KUGUU dedi ki...

Sevgili Gamzeli,
Sanirim benim yukaridaki commentle sen ayni anda yazmis olmaliyizki, ben cevap yazarken senin yorumun henuz yoktu. Yani alinma sakin. Ayni fikirde oldugumuza sevindim, ama bu arada ben Izmir li degilim sadece Izmiri ve cesmeyi Cesmemi diyecek kadar cok seviyorum:)
Sevgili Gayriihtiyari ve Sevgili Age35, kesinlikle ayri bir keyif degil mi:)) Arkadaslarima anlatiyorum ama bilmeyen anlamiyor, aciklasan da gozunde canlandiramiyor bile.
Mesela ben dunden su saate kadar tam 24 saattir giremedim ve simdi nasil bir solukta actim okumak icin:)
Bir yerde Blog Kardeslikleri okumustum, o sanki bir kurulum amaci falan vardi diye hatirliyorum , ama ben Blog Arkadasliklari olarak farkli bir genelleme kullanmak istiyorum. hepiniz arkadasimsiniz, oluyorsunuz. Yasasin Blog Arkadasliklari...

Sevgil AsortikKrep biz neye sobelendik, eyvah...:)) Bildigim ortada bir suru anket donuyor, acemisiyim ne yapmam gerekiyor bir yol gostermen lazim:)

Kuguboynu:))

Asortik Krep dedi ki...

Benim de cevapladığım soruları kendi bloğunda kendi cevaplarınla yayınlıyorsun :)
Kolay gelsin..

Gamzeli dedi ki...

sanırım öyle oldu yok canım alınmam nden alınayım ki :) Açıklaman içinde teşekkür ederim Kuğucum...

Bu arada ben İzmir'li sanmıştım seni...ama izmir'i bu kadar sevmene sevindim..

bething* dedi ki...

bende de okumakla beraber basladi blog manyakligi..iste hemen bi aralik oldumu daliyorum bloglara :) bencede cok keyifli :)bazi bloglar cok unlu olup manyak reklam aliyor mesela..is ticariye donuyor..bazen soruyorum oyle olmak istermiydim diye..yok galiba beni asiyor..paylasmayi seviyorum ben :)

KUGUU dedi ki...

Sevgili BETHING,
ben seni okumayı da seviyorummmmm....:)

Bu arada neden nickin BETHING?

Kuguboynu:)
- simdi okudum bu yeni commentleri 10.4.06/21:37

bething* dedi ki...

Sevgili Kugucum :)
Bet ismimin bir bolumunu, thing ise stuff anlaminda blogumda herseyi yazmak istedigim icin kullandigim bir kelime, ikisinin birlesimi Bething oldu:) bithink gibi degil de goruldugu gibi bething okunuyor...
Bende seni okumayi seviyorum sevgili blog komsum :)
sevgilerr

ucusanlar dedi ki...

İyi de çok az grup yaratmışsın. Yalnızca ikiye mi ayrılır sence blog'cular?

Bak daha ne cinsler var?

- Blog ile ortaokul günlüğünü karıştırıp, aldığı her nefesi yazanlar.

- Akıllarınca anlaşılmaz yazıp kendine karizma edinmeye çalışanlar

- Ona buna çirkef atma merakında olanlar

- Konudan bağımsız, aynı yazara ait her blogda tekrar tekrar övgüler düzenler

Daha neler neler.

Blog'un amacı bence çok güzel aslında. Hayatta en çok hangi konuda birikimin olduğunu düşünüyorsan, onu diğerleriyle paylaşmak.

Bu nedenle örneğin yemek blog sitelerini çok seviyorum. Bir iddiası var ve yazıyor bir şeyler.

Bir de komşuluk ilişkisini çok severim bu blog işinde. Gidene gelirler hesabı... Git sen de bak, yorum yap ki, sana da yorumlar yapsınlar.

Ben en çok beni destekleyenleri değil, anti-tez getirenleri severim. Onlar gerçekten de yazdığım konuya başka bir açıdan bakmamı sağlarlar çünkü.

Not:Vallahi kişisel yazmıyorum. Henüz sitenin tamamını okumadım. Umarım saldırgan görmemişsindir beni. Yalnızca bu yazına ilişkin nâcizane yorumumdur.

KUGUU dedi ki...

Ucusanlar bunu da simdi gordum:) Elbette kisisel almam neden alayim ki.
Ben 2 ana gruba ayirmistim, sen az bulmussun ama seninkiler "sub-group" olmus, gayet de iyi olmus:) ben de katiliyorum diyecegim ama senin yazdiklarina anti-tez olmazlar diye himmmm diyip sonlandiriyorum:))
Kuguboynu:))

- Bu commentlerin sonunda bazilarinda hem tarih hem saat cikiyor, nereden set ediliyor acaba bu, bilen yardim ederse bende isterem:)

Yaz dedi ki...

Merhabalar, bende yeni açtım blogumu. Fakat açmadan önce gerçekten sıkı bir okuyucuydum ki hala da öyle:) Kuğu bence tespitlerin çok yerinde olmuş. sevgiler

KUGUU dedi ki...

Hosgeldin YAZ.

Hemen blogunu ziyarete geliyorum:) Tanisalim...