Çarşamba, Nisan 26, 2006

DUSH AND PARTY

Hmmmm
eve geldim bloglarimi okudum
ama acele etmem lazim, en bi sevgili arkadasim Almanya ya gidiyor ve ona bu aksam bizlerin partisi var. Dush yapacagim sus yapacagim pus yapacagim feci yorgunum esneyen agzimi kapatmanin bir yolunu bulacagim- dun aksam da hic uyuyamadim.... Ama en een eeeeen guzeli bu sabah cok erken bir sattte telefonum caldi gorunmeyen numarayla saskin zaten uyuymais uykusunu alamamis ebleh rolunde ALO dedim canimcim canim arkadasimin sesi- Uyandirma Servisi diyen.... ama ben algilama ozurlu the uykusuz olarak HONK diyebildim sadece:))
Canim Neslim benim. Cok ozledim ben dostumu, haftaya buraya geliyor , yupppppiiii..
telefonda 5 dakika sonra (ancak beynim acildi) aaaaaaaa Nesli sen beni hep boole arardin uyandirma diye tam ben evden cikarken dedim, o da dediki kugucum yine oyle aradim, sadece oglan olduktan sonra sabahin 5 inde uyanir kalkar ise hazirlanir oldugumdan biraz zamanlar karisti:)))
Mutluyum.
Yorgunum.
Dus yapip suslenmeliyim

Dostlarim gercek hayatta iyiki varsiniz.... ve simdi de yenileri blog dostlarim oluyor .... ne gussssserl:)
Annesinin KuguuSU

11 yorum:

Age35 dedi ki...

Benide çook mutu eden pek çok dostum var Ankara da bıraktığım.İstanbula her geldiklerinde bizim evde bayram havası oluyor...=)

KUGUU dedi ki...

ben seni cok seviyorum biliyor musun AGEcugum
nedense diyecegim nedenini ben biliyorum aslinda ama soyleyemiyorum etraf kalabalik malum:)))
kan kaynamasi var bisi:)))

KUguuu

KUGUU dedi ki...

ben seni cok seviyorum biliyor musun AGEcugum
nedense diyecegim nedenini ben biliyorum aslinda ama soyleyemiyorum etraf kalabalik malum:)))
kan kaynamasi var bisi:)))

KUguuu

Annelog Atölye dedi ki...

Umarım günün devamı da yazın kadar güzel geçmiştir:)

CRESCENT dedi ki...

İnsanın kendini onların yanında mutlu,huzurlu,rahat hissetiği arkadaşlarının olması çok güzel bir şey,bu gerçekten bir şanstır,herkes bu kadar şanslı olmayabilir,bu durumda sen de şanslılardan oluyorsun yani,lafı oraya bağlamaya çalışıyorum :))))

bething* dedi ki...

benim butun yakin arkadaslarim yurtdisinda..:( o yuzen bu ozlemini cok iyi anliyorum..gelmelerini 4 gozle bekliyorummmmm :)))
have fun kugucum!

KUGUU dedi ki...

Dun aksamin devami evet cok guzel gecti arkadaslar. gerci bu sabah ise gidis zor gelse de:))
yanliz dun aksam ilk defa gidecegim bir evdeki parti icin adresi aldigim sokakta bir arabadan "parti tiplilerin" inmesiyle ve o apartmandan gelen seslerin baska partiye ait olusu ile benimde parkedip peslerinden gidisim, onlarin elimdekinden baska bir numaradaki adrese girmeleri gerci birhayli funny idi:)) yeniden arabama bindim ve sokagin megeeeeer taaa sonundaki apartmana ulastim Elifin telefondaki talimatlariyla:)) Bu arada giden E. sabah arayan Izmirli arkadasim Nes idi:)Umarim yarina adsl m duzelir bu wireless gidip gdip geliyor zira:(

KUGUU dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
crystalsdreams dedi ki...

parti sonrası yorgunluktan tuş and parti mi oldun kuğucuum:)
sesin çıkmıo bakıorum:)

Gamzeli dedi ki...

Ayy ne güzel ...allah hiçbirimizi sevdiklerimizden ayırmasın...Hadi seninde gözün aydın :)

KUGUU dedi ki...

Canlarim buralardayim ama bu hafta full out of office durumlarindan ve aksamlarimin programindan ve ustune tuz biber evdeki adsl arizasindan oturu yok gorunuyorum:))
Umarim ariza giderilir de haftasonu sizlere kavusurum. Simdi ofise geldim. Cikmadan yine 2 acele tiktikladim. HEPINIZ ozlendiniz biliniz...
not: CrystaCH!cigim caybahcesinde cok beklettim mi seni canim? elde olmayan nedenlerdendi. telafi ederiz artik Biyonik gormeden.