Pazar, Nisan 30, 2006

DURSUZ DURAKSIZ HAFTASONU...

Ne haftasonuydu ama ....dursuz duraksız:

yagmurlu kapali ama pembe benekli :)),

yorgun, yogun gercek araba trafikli, surekli ucuucuna yetisme telasli,
esnemeli, az uyumali,
ergenlige baslayan buyuk yegenimin o cok merak ettigi populer mekanlardan birinde yegenlerimi Cuma aksami yemege goturmeli, cafede canli muzikli ,
kucuk yegenimin canli muzigin ilk parcasinda(hırsızpolistigaliba) aaa ama bu canli degilki slow parca demesi ile yere yatmali:))) (parca canli degil agirmis o canli muzik var denince ne sanmish!!))
yemek pisirmeli, kucuk yegene ilk kek deneyimini yasatmali (kalp seklinde kalipla:)),
filmli (sonunu gorememeli- yorgun sizmali),
dostlara destekli, dinlemeli yaninda olmali, bu 2 gunde 2 ayri kisiyle 2 kez yasanmisli (biri cmt gece 12den sonra),
gelen adsl ye sevinememe, laptopi yegenlere ,kendimi dost dertlerini dinlemeye birakmali,
aileme kisacik ziyaret etmeli- kisa cunku yegeni kursa yetistirmeli (malum senaroyoda bu haftasonu hersey ucucuna olmalı),
bu hafta ulkesine donecek olan moldavyali yardımcımızla vedalaşmali helallesmeli,
kucuk yegenimle artik evden cikmadan, bir mall a gitmeden kalmaya nasil ikna ederimki derken, onun kendi yarattigi oyundaki hayal gucune duygulanma ve destek verip dahil olmali , (gizlice odamda takim elbiselerimi giymis, inci kolyeme kadar takmis elinde laptopcantasi ve omuz cantasi ile calisma odasina girip pc basina gecisi, ne oluyor derken buyuyunce senin gibi iskadini olacagim demesi- bende arada onun sekreteri rolunu oynamali),
ailemden yadigar aile dostlari buyukler yaslilarin gonlunu almali (ruhsal yorulmali ama bol gulen yuzlu), dogup buyudugum apartmanda bir toplantiya katilmali, uzulmeli, olenlerin anilmasi, 2 damla gozyasili, gerisi gosterilmeden bogazda dugum edilmeli, smiley face ile yaslilar arasinda onlar tartisirken onlarin aralarini bulmali,
ordan cikinca arkadasima copcatmali, tanıstırmali ve yanında bulunmali (malum senaryo nedeniyle!!!!, beklenmedik sekilde tanıstırmaninda bu haftasonuna sıkıstırılması),
artik evimde olsam yanliz kalsam duygulu ama still smiley face li,
az alisverisli,
az temizlikli,
48 saat boyunca yegenler tarafindan dagitilan evin ucarak toplanmaya calisilmasi,
mutfak temizlensin toplansin diye bulasik makinasina kirlilerin yerlestirilmesi ugruna, pek sevmedigim aktivite olan yikanmis bulasik makinesinin bile bosaltilmasi:)),
hergun duslu ama elbette bu haftasonunun kisitli zamaninda rekor denemesi ile,
daha pazar gazetelerimi bu saatte bile okuyamamalı (oysa pazar sabahlarinda en buyuk en bas keyfimken),
biriken maillerimi bitirememe- vakit bulamama,
sek sek sekerken 2 ara1derede bloglari acmakapama, ceeee commentleri birakmali,
aksamin tuzubiberi kaza ile sol dizkapagimin tam siniryerini masa ile tanistirma, aci ile haykirma elinde olmadan gozundan yasgelmece, hizla sismece morarmaca,buzkoymaca, sahken sahbaz olmaca gercek seksek seker haline gelmeli....
.................

Ne haftasonuydu ama ....dursuz duraksız:

yagmurlu kapali ama pembe benekli :)),

Kuguboynu, theYorgunSuzgunAmaMutlu:)

10 yorum:

KUGUU dedi ki...

Canimmmmm benim,
Bak simdi beni nasil mutlu ettin birkez daha(birkez daha diyorum cunku aslinda sen IPEKcigim, sayfanla yazilarinla, sende hep gordugum cici aklibasinda tutumlarinla beni daha oncede mutlu ettin sen farkinda olmasanda!)

benim yegenim olmak istemen gelince evet bunu ilk defa senden duymadim ama cok duygulandim.
Senin de teyzen olurum seve seve...
Oldum bile hatta sen bloguma ilk gelip kuguabla dediginde ama sen farkinda degilsin:))
Buyuk yegenime senin o guzel yeni sayfani gonderdim gecen hafta,
yakinda tanistiracagim sizi:))
Kuguteyzen:)

Yaz dedi ki...

Kuğucum bu ne hareket ben okurken yoruldum walla :) dizin için geçmiş olsun canım.

bething* dedi ki...

bi nefes al!!
:)

CRESCENT dedi ki...

Ben okurken bile nefes nefese kaldım,bizim de hafta sonlarımız çok yoğun geçer ama bu kadar da değil yahuuu :)))

KUGUU dedi ki...

YAZcigim BETHINGcigim CRESCENTcigim,
durmaya calisirim da ... benim pek kolay olmuyor fren yapmak vitesi bosa atmak... huy-can-cikmak meselesi:))
Sevgiler
Kuguu

zeyno dedi ki...

Geçmiş olsun dizlere. Bu masa, sehpa köşeleri pek bi hain olur benim dizlerime karşı da. Ne alıp veremedikleri var bilmemki...

KUGUU dedi ki...

ZEYNO,
Sende biraz hiper biraz tezcanli olmalisin demekki. Benim birde cekmecede elimi unutma hikayem vardir ki evlere senlik:)) cekmeceden hizla catalbicaki alirken ayni anda yan donup kalca ile cekmece kapatilir. Redkit bile o kadar hizli silah cekemezdi, elim cekmecede kısılmıstı:))
Kuguboynu,theShapshal:)

ucusanlar dedi ki...

belki bir gün kendine de vakit ayırmayı öğrenirsin, fedâkâr teyze...

filliboya dedi ki...

ay ay ay başım döndü....

KUGUU dedi ki...

Merhaba Filliboya. Daha sakin bloglar yazmaya gayret edecegim birdahaya canim, bu seferlik bununla idare et ltf.
Kuguboynu:)