Cumartesi, Nisan 15, 2006

KAŞLA GÖZ ARASINDA

Az once gıcık mıcık birseyler karaladim ve ardindan kasla goz arasinda bir kez commentlerimde bilen var mi diye sordugum - "commentlerde saat yerine hem tarih hem saat cikmasi" isini bir HELP deriiiin dalisi ile az once yaptim. Bu arada -meger oyle olan -saatimi de Amerika saatinden Turkiye saatine cevirdim,
Blogumu da republish ettim. Artik realtime fisleniyorsunuz dostlar.

Aman en mutlu oldum birden. Kaşımı gözümü ve ikisinin arasini seveyim.

Kuguboynu:)

2 yorum:

CRESCENT dedi ki...

Şu commentlerde hem tarih hem saat çıkması işini nasıl yaptığını bana da söyleyiversen sevabına diyordum :))))

KUGUU dedi ki...

Crescentcigim,
Seve seve anlatirim tabiki.
yanliz dashboard dan biryerleri bayagi dolastim, yeniden dolasip bulmam gerekiyor, yapıp sana yazarim.
Biyo da geri dondu az once :))
Kuguboynu