Pazartesi, Nisan 10, 2006

ILK DEFA MILLI OLUYORUM

SOBELENDİM

Asortik krep beni de sobelemis ya. Cok heyecan yaptım:)

Haftasonunda moodum ve zamanim elvermedi :( , ama simdi cevaplamaya gayret edecegim. Ancak bastan sunu da belirteyim ben bu islerde becerikli olmadigimi dusunuyorum.

Yanlıs anlasılmalar veya eksik anlatmalar bu tip seylerde kesin olur- bu sobe sorularidan değil ama:)

Eh ben de ilk defa milli olaraktan hadi bakalim asagida cevaplamaya calisiyorum bu sobemi:))) Kuguboynu, the milli:)

1-Hayatınızın merkezinde olan yapılması tehlike içeren işleriniz...
Hayatin ta kendisi, hele Yurdumda. YURDUMINSANLARIyla birarada! Vay bana niye yol vermedin, vay bana niye baktin, yasasin benim takimim maci kazandi, vay sira benimdi, veya sadece o sirada oradan geciyor olmak bile yeterli tehlike iceriyor maalesef. Ben extra birsey yapmiyorum, ama haksizliga tahammul edemeyen ve haksizin yaninda-tanimasam bile- kendiligimden yeralmama neden olan aptalca gozukara cesaretimle zaman zaman tehlikenin ekmegine yag suruyor olabilirim belki :)

2-Melodilerin arkasından kanter içinde gittiğiniz, vazgeçemeyeceğiniz müzik lezzetleriniz..
Ben hemen hemen hic sarki sozu bilmem. Garibim galiba ben, zira sarkilari (yerli veya yabanci) sozleriyle dinlemem, ben melodilerine vurulurum sarkilarin ve pesinden giderim :) Sarkilarin 1000 kere tekrarlanan nakarat kisimlarina bile eslik ederken uydurdugum gorulur, o derece anlayin. Sarki sozleri bana birsey ifade etmiyor, bende boyle oldugumu 3-4 yil once farkettim. Bu nedenle sorudaki “muzik lezzeti” aslinda tam bana gore bir ifade olmus.

Asla vazgecemedigim muziklezzetlerim: Careless Whisper-George Micheal, Nothing Compares To You- Sinead O’Connor, Almaz- Randy Crawford. (Bunlarin sozlerini biliyorum ama hayatimin top of top hitleri artik o kadarini da bileyim degil mi?).
Bu ucunu iceren Altin Listenin disinda ayrica bir Gumus Liste yazabilirim ama uzun surebilir. Birde FADO dinlemeyi seviyorum son yillarda. Her zaman olmasa da hosuma gidiyor, Mariza’yi begeniyorum. (Fado= Portekiz muzigi).

3-Yediğiniz halde" ben bununla doymam diye"çemkirdiğiniz kadar karşısında zayıf olduğunuz yemekler..
Aklima gelmedi. Ama son zamanlarda cok istahli oldugum icin zaten ne gorsem bastan direkt diyorum: ben bununla doymaaaaam :).

4-İzlemekten keyif alarak reyting canavarına maruz kalıp yayından kaldırılan diziler..
Ne yazik ki dizici degilim. Dizi takip edemiyorum. Denedim denemedim degil, valla basladim bir diziye, bir baktim ikinci izleyisimde ekranda 7. bolum yaziyordu.
5-Şu an "ben burada ne yapıyorum, kim getirdi beni buraya "sorularına maruz kalmaksızın ruhunuzun olmak istediği yer.
Ruhum her daim bir deniz kiyisinda- hava ve mevsim nasil olursa olsun (ama yaz veya bahar olmasini tercih ederim). Beni birakin denizimin kiyisina, bazan dostlarim olsun bazan sadece kitabim. Bir de dalgalarim ve sesleri. Belki gunes belki yildizlar yakamozlar... Ohhhooo ben gittim bile yine :)

6- Sobelediğiniz diğer blogger' lar..

Bagdat Cafe http://bagdatcafe.blogspot.com/
Age 35 http://age35.blogspot.com/
Crescent http://hilalbu.blogspot.com/

Hiç yorum yok: