Cumartesi, Nisan 29, 2006

ADSLm Geldi, Hosgeldi...

Bu sabah 27. kez arizayi arayisim ve umutsuz muhabbet:
-"arizaniz yapılmıs gorunuyor, kayıt kapanmıs"
-"hayır yapılmadi "
-"aa ohalde yeniden kayıt alıyorum sizi arayacaklar"
- "eee siz bunu 3 gundur yapıyorsunuz"

Bu sefer umutsuzdan ote mutsuz ve bezmis halde telefonu kapattim.
Taaa ki Becerikli Berrin Hanim ile telefonda hasbihale kadar:)

3 gundur oburleri ile muhabbetimiz su sekilde " bilgisayariniz acik mi, lutfen bir sayfaya girmeyi deneyin (la havle acilmiyor kardesim icimden- dısımdan ise) yeni yaptım, denedim hala yok o yuzden sizi aradim ya zaten, olmaz acin lutfen (lahavle 2- yaparım) acilmiyor yazıyor, hmm o halde modeminizin kablosunu cikarin 5 saniye bekleyin takin (bir onceki calisan 10 saniye demisti oysa), peki yaptim hala calismiyor, peki ariza kaydinizi alıyorum........... (ciyyyyyyyyyyyyakkkkkkk icimden- disimdan) peki tesekkur ederim. Bunu 3 gun yasadiktan sonra bu sabah yeniden oldu ve ben bezdim...

Derken son seferde Berrin Hanim ile ayarlarimizi beraber kontrol ettik yaptık ve oleeee optum onu ben telefonda.
Bir de sizin icin opeyim mi , nede olsa bana kavustunuz.....:))

Kugu, theboynubukukkalmadisukur:)

2 yorum:

Age35 dedi ki...

Hadi bakalım geçmiş olsun mu diyelim arkadaşım...

KUGUU dedi ki...

diyelim canim diyelim...:))

bu arada gunlerdir ne dogrudurust yazabildim ne okuyabildim ya ne cok sey birikmis...

mini itiraf: sayfalarca yahoomailim (ve yahoogruplarim) birikmis ama once bloglariMI/dostlarimi dolasiyorum artik))
Seviyorum ben sizi demis miydim??
Kuguboynu(*-*)