Pazar, Nisan 23, 2006

BUGUN 23 NİSAN NESE DOLUYOR INSAN

23 nisan kutlu olsun
sevinin kucukler
ovunun buyukler
23 nisan kutlu olsun
pek buyuk bayram bu bayram
herkese kutlu olsun
pek guzel bayram bu bayram
herkese mutlu olsun
23 nisan kutlu olsunnnnnn

Simdi boyle bu konuda yeni siir sarki falan var mi acaba - YARATILMIS MI???---- ben de dogru yazabildigiymden supheliyim zaten:( ama yine de boyle birseyler var iste;
unutturulan unutulan ve uzuldugum ve urktugum ve ve ve ve veve eeeee gece gec oldu...........

Yinede BUGUN 23 NISAN NESE DOLUYOR INSAN..

Dunyada TEK olan esi benzeri olmayan bir gun bugun

SAGOL ATAM her ne kadar Seni yerinde rahat ettiremesek de:((( kaybetmek istemedigimiz emanetin kalbimizde... Bizi bırakma lutfen.

Kuguboynu:(

2 yorum:

Age35 dedi ki...

Kugucum bende bugün öyle duygulandım ki kutlamalarda...Gözlerim dolu doluverdi..

Asortik Krep dedi ki...

Kuğucuk, bana bir yorum yazmışsın ama yorumlarda onu bulamadım :)mailimde gördüm..Kafandaki karışıklığı gidermek isterim ama hangi yazıya onu yazdın bulamadım:(