Cumartesi, Nisan 15, 2006

BIRSEYLERE GICIK OLUYORUM

Birseylere gıcık oluyorum galiba... :)
Son gunlerde durmaksizin oksuruyorum, gece gunduz bir kuru oksuruk.
Bogazimin gerisine yapisan bir gicik ve haminneler gibi oksuren ben. Cigerlerim sokulecek gibi oluyor bazan oksurmekten midem bulaniyor, yine de bogazimdaki o adeta 1 adet kugutuyuyle yapilan gidiklamayi gideremiyorum yirtinircasina oksursemde.
Bahardanmidir, bu yasta birden artik bahar alerjisi mi oldum dedim, anlamadim ki.
Sigara yok. Bitmek bilmiyor, gece gunduz nefeste "es"ler oksuruk arasina donustu adeta (azicik abartmis olabilirim :))
Hele geceleri ben uyumadigim gibi eminim altust komsularimda bana uzuluyorlardir, duyup onlarida rahatsiz ediyorsam diye tedirgin oluyorum. Ara not:eski mustakil evimi seveyim:((.
Birseylere gicik oluyorum ben galiba, ama hadi hayirlisi... :)

Kuguboynu:)

5 yorum:

Yaz dedi ki...

Kuğuucum bence bir doktora görün. Belki alerji filandır ama yinede ihmal etme.

KUGUU dedi ki...

YAZ canim haklisin aslinda ama ben kendini doktora gosterme konusunda hep ihmalkar bir tipim maalesef:(((
tsk ederim ilgine dostum.

KUGUU dedi ki...

YAZZZZZZZZZZ sende mi blogunu kapattin? geldim bulamadim, neden:(

Yaz dedi ki...

Ben kapatmadım canım açık yaaa. Allah allah niye bulamadın ki acaba.

ucusanlar dedi ki...

Yaz'cım, reflü'de olabilir. Özellikle yatınca artıyor mu? Geceleri de sıkıntı veriyor mu? Biraz kilo fazlan var mı?