Çarşamba, Mayıs 31, 2006

TOSTUM

Hayir hayir yanildiniz, tostumu yedim bekliyorum post u degil bu:)

Cidden tam su anda tostumu yedim ve agzimdaki guzel lezzet kaybolmasin diye hemen paylasmak icin TVde AvrupaYakasi esliginde buradayim.

Ezine beyaz kalip peyniri (*)+ cilek receli (tamek ama olsun)(*) ve Uno dilimli ekmek

Cin gercek olsa bunlari yemezdim herhalde böfstranogoff falan yerdim degil mi:))

Ayaklariniz degdi mi yere offf offf:))
Gercek hayata hosgeldikkkk.

Kuguboynu,theKarniTokSirtiPek

ps: (* ve *) mutfakcamiyazilariBurcucugum ve kayinvalidesine ithaftir ama sanal bile olsa kulakcinlatacakderecedegercektir!!!

8 yorum:

KUGUU dedi ki...

Asortik, cilek recelini bu aksam gelirken marketten aldim:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

?????????

pek bişey anlamadım :)) cin faslından sonra gerçek hayata dönüşmüydü bu :))

KUGUU dedi ki...

HAYIR ,
karnım cok acccch idi bu:))

Aaaa haziran olmus

Beyaz Piyano dedi ki...

çilekli tostmu yedin bende o kısmı anlamadım :))

thebeyazyalan :(( küstüm yaff bana beyazyalan demek beni tanımamak demek :((

KUGUU dedi ki...

Meger ne kadar anlasilmaz bir post yazmisim bu sefer ya , uhuhuhuuu. Bundan sonra kisaca ACIM diyecegm peki.

Ya "beyazyalan" bir ifadedir, tarihe gecmistir bilinir hani, bende "beyaz-2-beyaz" cagrisimi oldu kafiye tuttu diye yazmistim.... acikladim da sana ... lutfen su alinganliktan vazgec ama bak ben de uzuluyorum sonra yaaa

Beyaz Piyano dedi ki...

kuğuu alıngan değilim sinirliyim demiştim baktım yorumuma gerçekten alıngan gibi yazmışım ama alıngan değilim biraz takıntılıyım :))

senin açıklamanı az önce gördüm vala bila yaff bi yanlış anlaşılma oldu kopukluk gibi bişey ama benden kaynaklanan vede kırıcı :(( çok özür dilerim

Adsız dedi ki...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

Adsız dedi ki...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»