Pazartesi, Mayıs 29, 2006

DIL USTU KALBIM !

Bu oglen trafikteyim hava feci sicak. Camim acik. Nedense evde yada arabada dayanilable oldugu surece klima acma taraftari degilimdir. O nedenle cam acilmayan isgokdelenlerini de sevmem. Olabildigince taze havayi tercih ederim, bu nedenle arabada da bugun camlarim acikti. Kirmizi isikta durmustum. Oglen kalabaligi. Sol elim camdan disarida sarkmis- biraz bickin soforumdur galiba:) Beklerken sagimda kaldirimda seyyar portakal suyu sIkan satici vardi. Su makinaya bakayim dedim gereksiz yere, bos duramayan beynim var ya benim, dur 90 saniye kirmizida sakin, yok illa calisacak salak sey, makinaya bakip nasil sIkIyormus, aa kabuklariyla, peki o kabuklar temizmi, yikaniyor mu, sanmam turu nev-i sahsina munhasir self-sohbet icindeykennnnnn
birden elime birsey dokundu!!!!

Nasil sicramisim AYYYYY diye nasil bagirdiysam sol seritte olmama ragmen portakal suyu saticisi ve bilumum arabalar duydu. Kalbimin carpintisini ise 90 dakika ben bile kendim duymaya devam ettim vallahi. Bir kafami cevirdim bir yasli amca, hani isikta dilenenler varya. Gelmis elime dokunmus ve ben tam sicrayip tavana merhaba dedigim sirada soyle diyordu – son derece miymiymiy ve acikli bir ses tonuyla-
“Allah ne miymiy muradin miymiy varsa versin miymiymiiiiiiiiy.”
Ay dedim nasil korktum ya ne yapiyorsun? (hani adaminda cok umurundaydi)
Ama kalbim agzimda carparak soyluyorum bunu
Amcadan el-cevap,
Son derece gur ve dik bir sesle (!)
“Aman ne olmus, ne yaptik, yemedik ya”......
Diyip arkadaki arabaya yurudu.

Ben ve dil ustu kalbim Selanikte kalakaldik... :)

Kuguboynu,theUrkek

12 yorum:

zeyno dedi ki...

Kugucum sanki ben yaşadım o korkuyu bir an. Ne yüzsüz şu dilenciler hem bak nasılda gür çıkabiliyormuş sesi.Nerede kaldı o mıy mıy ses.Tabi mesai durumunda mıy mıy, çok kötü durumdaymış izlenimi, acındırma taktiği...

Yaz dedi ki...

Allah biliyor ya hiç sevmiyorum dilencileri. Ne bilim çoğuna da acımıyorum. Taş kalpli değilim ama eskiden çalıştıştığım şirkete giderken bir grup dilencinin ellerinde tekerlekli sandalyesi ile otobüse binip, inerken de sandalyeye oturup çoğunlukla yaşlı bir kadına kendilerini ittirip mecidiyeköyün ortasına tekerlekli sandalyede dilendiklerine şahit olurdum hergün. O gün bugündür hiç birine acıyamıyorum napıyım. İnsanların vicdanlarıyla oynayıp kandırmaya çalışıyorlar.

ibeking dedi ki...

ay bi de pişkin pişkin azarlamış herif yaaa

Beyaz Piyano dedi ki...

kuğuu dikkat et bizim ülkede trafikte kırmızı ışıkta durulmaz bu bir :))
cam açık beklenmez kapkaç ve tinerciler mevcut bu iki :))
eline dokunan birine höstt deme pıçaklar valla yalan gibi gelsde benzerlerine şahit olduk :((

tiwidi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
tiwidi dedi ki...

Kuguu, gecmis olsun..yani bence tehlike atlatmissin :( Ben var ya Istanbul da arabada giderken, cami acmam, kapilari kilitlerim, cok tirsiyorum yahu, arkadaslarimin filan cantasi calindi arabadan cunku..iyice paranoyak olduk yani, insanlar, uyurken dairelerinin kapisini kilitliyor, birde yatak odalarinin kapisini da kilitliyor, dusunsene kendi evinde kendini kilitliyorsun :(( sen yine de daha dikkatli ol Kuguucum..
Yav birde onceki postla ilgili, ben nasil hatirlayamadim Zezeyi, sekerportakalini okuduktan sonra evdeki ciceklerle konusmaya baslamistim ben, dusun artik ne cok etkilemis :)

KUGUU dedi ki...

ZEYNOcugum haklisin, “mesai” yapiyor sahiden de. Adamin tiyatro yetenegi hayranlik uyandirici idi gercekten. Ama o sirada ben korkmus oldugumdan alkislamayi akil edemedim:) Amcayi uzmemisimdir insallah!
YAZcigim bir de camiye dilenmeye gelip de Mercedesine binip giden adami cekmisti tv ler hatirliyor musun?
IBEKING valla bir de azar isittim, de mi ben simdi:) Para da vermedim, alkisi da unuttum, ayip ettin diye ustume iyi yurumedi adam, YUH bana, birrrrrrrrr maazallah vallahi.
BEYAZPIANO dogru soyluyorsun ben de aslinda cantama falan dikkat etmeye calisiyorum ama dun oooyle bir daldim gittim vallahi sanki oglen saatinde bir sey olmaz gibi de hissettigimi de hatirliyorum safca. Bir arkadasimda ne anlatti: kucuk dilenci kiz gelmis para istemis, arkadasim yok diyince de camdan yuzune tukurmus. Bu arada az once haberlerde izlediniz mi bilmiyorum; Izmir de duran arabada surucu kiz telefonla konusurken kapkacci geliyor konusurken pat elinden kapip adi ustunde:) kaciyordu ve trafik kameralarida bunu cekmis megerse. Oyle sakin ve rahat yanastiki arabaya. Ay Allah korusun hepimizi.
PEGGYcigim Isvicre nasil demeyecegim sana tabiî ki, sen zaten Istanbulda yaparim diyerek belirtmissin. Fakat sahiden nereye gidiyoruz biz ya, herkes Polat herkes Alemdar ustelik kizlar da dahil. Onceki gun annesini babasini sevgilisine oldurten 16 yasindaki kiza ne demeli, duyunca inanasi gelmiyor insanin. Nerede kaldi ZEZEnin guzel insancil duygulari degil mi canim?

Beyaz Piyano dedi ki...

kuguu ben o haberi izlediğimde sinirimden deliriyordum ne biçim bir dünya bu nasıl bir aile nasıl bir çocuk yetiştirmişler böyle sevgilisi için kendi annesini öldürmüş diğerlerinide sevgilisi öldürmüş kafayı yedim valla

KUGUU dedi ki...

Inanilmaz geliyor degil mi BeyazPiano? Nereye gidiyoruz biz:(((

Beyaz Piyano dedi ki...

valla kıyamet kopsada batsa şu dünya yaşama sevinci azmi kalmıyor insanda batsın bu dünya bitsin bu rüya :((

Adsız dedi ki...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Adsız dedi ki...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»