Pazartesi, Mayıs 22, 2006

CESITLI

1- cok acim su anda
2- blog dostlarimin hepsini okudum
3- Fatma gecen hafta gelemedi, evi resmen birseyler goturuyor :( kafayi yiyecegim. Elimi kipirdatmak istemiyorum. Miguel gelse keske. Sebastiani elime almak bile istemiyorum (kendisi elktrkli supurgem olur. Printerimin adi da da Nejla, ne olmus yani).
4- Ben yokken ne olmus olabilir tahmin edin, balkonumda yeni bir cift var demistim hani- hazir yuvaya kondular diye (demis miydim icimden mi konusmustum acaba?Kuguboynukyan demisti ya hani:))- neyse iste bu sabah gordumki 2 yeni yumurta var- ama ayni ebattalar bunlar . Yani sanirim saglikli dogacaklar, insallah. Illa billa "kumru teyzesi kuguu" yapacaklar bunlar beni azimle...
5- Artik yaz kesinkes donussuz geldi galiba. 30larda dereceler ohh be... (YAZBITMESIN duyuyor pardon okuyor musun canim? Bu maddeyi sana ithaf ediyorum ama ben de bir yaz delisiyim biliyorsun:))
6- cok acim demis miydim:))
7- ev cok pis demis miydim:))
8- ciceklerimin sulanmasi gerekiyor. Onlar benim icin cok kiymetli pencere onundeki 7 saksidakini ellerimle kendim cogalttim SARDUNYAcigim, ama su vermeyi ben hep unutuyorum ya. Ustelik egzantirik bir su verme sisem var onlara ozel tutuyorum, ama ben usengecim galiba.
9- "usengec yerine gec" repligini kac kisi hatirlar bilemiyorum ama yeni tanimaya basladigim Yumurcak kesin hatirlar gibi tahmin ediyorum. (Bizim sokak, TRT! Yani TRT-1-2-3 4- int veya gap yoktu/pardon yokmus! o zamanlar TRT, okadar:))
10-ya ben hala acim, birisi yemek hazirlasa, aaa kimse yokmus. Telefon nerede, karisik pizza mi siparis etsem acaba?
11- Camasir makinasi su anda stop etti, gidip onlari asip 2. postayi-beyazlari atayim. Bak yikayip asmaya hic usenmem iste, ama yemege ve utuye ...olalallalala, PAS mi BOP mu derdik, anladiniz ...:)
12- Ustkattaki tepemde dandandanaaaan cakiyor, ne cakiyor sanki yere bir sey dosuyor gibiler. Aman ne guzel en ihtiyacim olan sey su anda. Sagolsunlar.
13- Camasirlari astim geldim
14- Ustkat matkaba basladi harika harika. Ay vallahi harika, ackarnina hic cekilmiyor yaaa (acim demis miydim size?)
15- Mustakil evim ben seni ozledim ya ne olurdu sehir icinde olsaydin keske.
16- Matkap ile ayni anda cekic de cakildigina gore 2 kisi olmalilar- ay ne zekisin sen kocasiskafakuguu.
17- Yardima mi ciksam acaba? Size de saat tiktaklari bazen takilir mi??:) Tik- tak- tik – tak...
18- aksam eve donerken alisveris yaptim ve yeni aldigim aysberg, domates, roka kirmizi biber vb gibi seyleri tabii ki ellenmeden torbasiyla sebzelikten alip cope atip yenileriyle degistirdim. Once pc acayim vallahi bu aksam yapacagim salata dedim. Miguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuel neredesin?
19- Miguel vallahi su bloglardaki kocalardan falan degil. Hani cogunuz pek tatli isimler veriyorsunuz ama bu gercekten sanal bir karakter oluyor. Yalan Ruzgari diye bir dizi vardi- sanirim 90lardaydi:) ama Amerikada iken ben 26. yilini kutluyordu hani oyle bir dizi, hatirlayanlariniz anladi simdi. Iste orada Nikki-Victor ciftinin bir hizmetlisi vardi evde, adi Miguel. Siz zahmet etmeyin efendim ben cocuklarin odevlerini yaptirdim, ben doyururum efendim, ben yikadim efendim, aksam yemegi hazir efendim, size kokteyl hazirlayip getirdim efendim falan diyen en gerekli anda ortaya cikip sonra Casper (!) olan bir zat idi hani bildiniz mi? Her eve lazim bir Miguel diye o yillardan beri denir hani.
20- Ustkat bir sus ya tiktak.
21- Acim ama uykum yok.
22- Sabahin korunde bu tatil icin yanina gittigim canim dostum aramis, bu cumaya su su su var bilet aliyorum geliyorsun diyor. Dur once bir uyanayim yahu dedim.
23- Bu kadar gevezelik yeter ..... mi?
Kuguboynu,TheStarving HEEEEEEEEEEEEEEEEELP:)

14 yorum:

simiole paris carnet dedi ki...

olay bu noktadan sonra pizza siparisidir :)

Adsız dedi ki...

Dayanamadım işte,çaktırmayacaktım aslında arasıra gizli gizli takip ettiğimi sizleri ama aynı zaman diliminde olduğumuzu görünce içimden bir şeyler dürttü beni,yaz,yaz diye.Hala işyerindeyim,zuzularımın yanına gidemedim henüz.Bana yazdığın son yazın çok etkilemişti beni,kendimi sana daha bir yakın hissetmiştim,şimdi de öyle hissettim ve ben buradaydım demek istedim :)))Şşşşştttt,çaktırmayalım :)))

bething* dedi ki...

yemeksepeti.com ?

Sütobur dedi ki...

Kugucum yazmam konusunda beni dürttügün icin sagol..Fal yorumunu da yorumladim bu arada..postunu okuduktan sonra kalkip bir kek yaptim kendime..yeme konusuna bu kadar üsendigine göre benim kilomla ters orantili bir kilon olmali diye düsünüyom..sevgiler..

Jilfeym dedi ki...

evet kuğuu, pizza mı sipraişi verdirn yoksa oturup bol soslu makarna mı yaptın?
hangisiiii??:)

Sardunya dedi ki...

Kuğuuu müjdeee, kendi kendine çiçeklere su veren saksı icat edilmiş:)))))

Yaz dedi ki...

Kuğuumm yaz geldi canım gerçekten de. Söyleye söyleye getirdim zorla :) hayatım bak sen pizzaları filan boşver. biliyorum yemek yokken çok cazip geliyor bi aloyla pizzanı ayağına getirtmek ama yapma güzelim yapma canım sen kalk üşenme güzel güzel yap salatanı ye. bak yaz da geldi:) artık gelsin plajlar gitsin havuzlar :) sonra ortalarda salına salına boy gösteren incecik hatunlara gıcık olursun :)ona göre canımın içi. (sanki senden çok kendime mi söyledim bunları nedir) :))

ibeking dedi ki...

gaza gelme kuğu..incelcez, kendimizi iyi hissetcez..kışın yer dururuz yineeeeee....

zeyno dedi ki...

Kugucum nerde bu MİGUEL? o kadar çağırdık gelmiyor bir türlü olmaz ki görev bu kadar aksatılmaz ki, cık cık cık..

KUGUU dedi ki...

SIMIcigim haklisin, zaten pizza siparis menusunu megerse ben Mouse-pad im olarak kullaniyormusum desem anlarsin galiba:) Dun farkettim. Bir cekmece dolusu da postadan cikan siparis yeri ilani var evde, ama bu ortada!
ANONIM neyi caktirmiyorsun, caktirmiyoruz ben anlamadim ve cok kizdim sana. Sana bir yazi yazdigimdan bahsetmissin demekki aslinda sen de bir bloggersin, o halde neden adinla degil de anonim geliyorsun.
BETHINGcigim yine herzamanki gibi pratik ve parlaksin ve hizir gibisin canim. Yemeksepeti. com bundan sonra aklimda olacak kesinlikle.
BUNALGULcugum bak alismaya basladin ne guzel. Hatta resim yuklemeyi bile yapiyorsun ki bende henuz yok:))ben de calisip ogrenecegim. Bu arada fal cvbni okudum. Ama gorunen o ki sen de asil bu yetenek fazlasiyla var gibi. (O bicak yarasi sayilmaz, ufukta gunes doguyor- hani ucakla donerken gorursun, ayri kitada olmalisin sen ve dugun icin geliyorsun diyorum ben- nasil iyi attim mi:)))
GULFIcigimNaykiGirl, bol soslu makarna her daim yumyumyummm, ama dun ona da halim yoktu dedim ya krizdeydim. Cekirdek desem...
SARDUNYAm guzelim nerede satiliyor bu saksilar?? Benim gibiler icin icat edilmis olmali:)) Bu arada sabah saksilarimi pencere onunden alip vallahi su verdim ama hepsi ben yokken kavrulmuslar ani gelen sicaklardan - birde o pencere cok gunes aliyordu artik icerideler umarim kurtarabilirim onlari.
YAZcigim ne iyi ettinde getirdin yazi sonunda hayatim, bilirsin senin kadar yazseverim bende.
Sana ve IBEKINGcigime pozitif motivasyonunuz icin tsk ediyorum, ama yukarida dedigim gibi karnimi aksam bol cekirdek ve LAYS ile doyurdum yine ben:((
ZEYNOcugum vallahi yillardir ben de cagiriyorum ama yok yok yok Miguel. Izini sen bulursan beni de haberdar et lutfen.
Kuguboynu,theOburix

amygdala dedi ki...

ehehhe, ust kattaki sesi saymazsak bende benzer duygular icindeyim, annem yok (geziyo bi haftadir). Evin durumu berbat, geldiginde kafayi yiycek. Acligimi dolapta buldugum bazi yiyecek maddelerini kemirerek gidermeye calisiyorum. Mutfagin durumu da berbat, yok bu boyle olmiycak, yiyecek bisiler bulmaya sehire inmek lazim :))

tiwidi dedi ki...

Kugu ,Miguel gelmediyse, ben sana benim Aysekadin i gondereyim ;) Benim de var, boyle daginikliktan, yemek yapmaktan bunaldigim zaman evde bagiriyorum (evet resmen bagiriyorum, Hubby henuz deli olup olmadigima karar veremedi:) ) 'Aysekadin!Aysekadin!Gel ne olur!' diye ama henuz ortaya cikmadi, belki birgun 'iste geldim! buradayim' diyerek belirecek umidiyle cagirmaya devam ediyorum :) Miguel cok yaratici olmus ancak hatirladigim kadariyla tip olarak eli iste gozu oynasta bir tipti o, yaramaz o yaramaz. Benimki fasulyeyi cagiristirsa ve pek de yaratici olmasa da sana gonderebilirim Miguel kaytardiginda :P

KUGUU dedi ki...

SINBAD evin durumu berbat, mutfagin durumu berbat demissin bence annen eve donunce senin durumunda pek parlak olmayacak:))

PEGGYcigim galiba senin Aysekadin ile benim Miguel beraber kactilar:))

PS: Dun Sebastian ile biraz hasbihal yaptik, beni pek ozlemis ama ben ona ayni seyi soyleyemedim:)

KUGUU dedi ki...

14! Bu da commentler 13 de kalmasin diye pesinden yazilmistir!