Perşembe, Haziran 01, 2006

HAZ

14 yorum:

Beyaz Piyano dedi ki...

haz?

haziran mı yoksa yoksa bildiğimiz haz mı

KUGUU dedi ki...

TheCirtAyseTeyzePiano, senden de hic kachmiyor:)))

gazel vakti dedi ki...

hazan vaktiiiiiii:))))))))))))))))))

KUGUU dedi ki...

var ya SUper olmus HAZANvaktimGAZELvaktimBEnim,uyduran agzina saglik:)

Beyaz Piyano dedi ki...

benimde ağzıma sağlık dimi kuğuu

bething* dedi ki...

benim patron Kanyon da design shop acti :) ismi HAAZ hhehehe
haz dan geliyor..

KUGUU dedi ki...

Evet senin de agzina saglik BP.
BETHING Kanyon'u merak ediyorum. Bu arada hemen hergun gazetede bir kosede Wagamama cikiyor, amma iyi PR yapmislar. Ama sen hepsinden once yazdin:)) HAAZ da neler satiliyor?

Beyaz Piyano dedi ki...

hımmm kuğuu beyaz piyanodan bunaldı :((

KUGUU dedi ki...

Hayır bunalma demeyelim ama "beyazkontrbas" bana esprili gelmiyor ve tasvip etmiyorum! Sanirim credi notun dustu, hepsi bu.

Beyaz Piyano dedi ki...

ok özür diliyorum ne hoşuna gitmedi anlamadım beyazkontrbas müzik aletidir efem
neyse istemiyorsan bir daha gelmem
tekrar özür dilerim kendine iyi bak hoşçakal

Beyaz Piyano dedi ki...

neden notum düştü onu anlayamadım kontrbas dan kötü bişimi anladın
galiba bir yanlış anlaşılma oldu yada sen bişeye kızdın ama böyle yapma olurmu gelmeni istemiyorum filan yaz yeterli
espri dersen cem yılmaza söz yazıyorum ben :))

Adsız dedi ki...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Adsız dedi ki...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Adsız dedi ki...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»