Pazartesi, Mayıs 08, 2006

ALWAYS - THE GHOST der KUGUU

GHOST filmi artik bir kült tum dunyada, ama asil GHOST dan da once yine Steven Spielberg in cektigi bir film vardir: ALWAYS..... En baslarimdandir:)) 1988-1989 falan olmali, Richard Dreyfuss ve Holy Hunter oynar, kucuk butceli bir filmdir ve pek pazarlamasi yapilmaz (ama muhtesem konu ve kurgu ve ishlenistir. Ben kesfettigime daima memnunumdur, TRT de sonradan gostermisti, ben ise kac kez izledigimi hatirlamiyorum, zaten bugun olsun yine izlerim tam su anda!).

Arkasindan tamamen ayni konulu (peki ishlenisi farkli diye "similar konulu" diyelim) GHOST cekilir, Demi Moore ve Patrick Swayze katmerlenirler, pekishirler ve film dunya basarisi, ticari basari olur, Hollywood tarihcesinde yerini alir “halef” olmasina ragmen...(bence “selef” Always cok cok daha kalitelidir).... ve Ghost bilinir ama Always pek bilinmez (hemen anket yapalim – postumu okuyup bilenler ben izledim yazsin pls)

Peki her iki filmde de sevenler gider obur taraftan burada kalan sevdikleriyle iliski kurmaya calisir !!! isaret vermeye calisir!!!! korur kollar... Holly suya ucakla dustugunde bogulmak uzeredir, cikamaz, birden Richard gelir elini uzatir onu tutar ve su yuzune ulasir...

Demi evde yalnizken birden hisseder Patrick oradadir.... Holly de hisseder :)
Birde kediler her ikisinde de:)...

Var mi hikayeleriniz?? Varsa sakin bana anlatmayin, etkilenirim... Zaten bugun bir tane yasadim...

Kuguboynu,theAlacakaranlikKusagi

11 yorum:

Yaz dedi ki...

always i izlemedim ama bu filmlere benzer konusu olan city of angels vardır birde. Nicholas Cage ve Meg Ryan oynar. Bende o filmi severim.

Asortik Krep dedi ki...

Ben bugünkü hikayeni merak ettim :)
Ghost u severim..favorilerindendir..Always i izlememişim ya da ben hatırlamıyorum..

Jilfeym dedi ki...

evet, hikayeni anlatır mısınn_?çok merak ettim ben de.

tiwidi dedi ki...

Hmmm, ben hatirlayamadim 'Always' i , ama boyle 2 dunyali filmlarden favorim Robin Williams in 'What Dreams May Come' "askin Gucu"ydu galiba turkcesi, tavsiye ederim, anlattigin filmi de merak ettim, bulacagim, izleyecegim.

KUGUU dedi ki...

Sevgili Yaz ve Asortik, Ve Bloguma Hosgelen Gulfi ve Peggy:)
Olur dunku hikayemi anlatacagim size.
Ama simdi atesim yukseliyor galiba, duramiyorum. Sabah banyodan cikip, gunese aldanip saclarimi bile tam kurutmadan evden ciktigim anda buz gibi ruzgarda usudum, geri eve donmeye de usendim. Ondan mi bilmem.
Geldim yazamadan gidecegim. Biraz uzanayim iyi olursam mutlaka geri gelirim.
Size daha bugunumu, “Kuguu de la Pretty Woman” gunumun keyfini, deli alisverisimi (siz filmden hatirladiniz o sahneleri degil mi?) anlatmak istiyordum oysa...
Sevgiler,
Kuguboynu, theBirazHalsiz:(

Yaz dedi ki...

kuğum geçmiş olsun. İyi bak kendine vede çabuk gel meraktan çatlatma bizi :))

crystalsdreams dedi ki...

ben de city of angels'ı tek geçerimm..
vee geçmişler olsun kugucum the pek halsiz:)

Gamzeli dedi ki...

Adaşım ne bu hız .. gün bakamadım maşallah doldurmuşsun...ne güzelde olmuş ama :))

tiwidi dedi ki...

Gecmis olsun Kugu, ve de hosbulduk! :) Bende hikayeni pek merak ettim, ama once iyiles, sonra anlatirsin, bekliyoruz :) Ama cok alacakaranlik kusagi olmasin,ben pek korkarimm!

ucusanlar dedi ki...

Ghost çok ticariydi, tavsiyenle always'i listeme aldım. İner netten bugün yarın...

KUGUU dedi ki...

Son yazan arkadaslar optum sizleri de 2arada1derede. Iyiyim merak etmeyin, bakin oyalamaca astim size, bagislayin beni.
Su hediyemi kabul buyurun, sizin icin ozel:

http://yigitozgur.t35.com/index.php?id=240

Kuguboynu