Cuma, Mayıs 12, 2006

BU SEFER ANNEMDEN BANA HEDIYE:(

Taze taze 10 dakika once oldu... Dustu butun moodum yerlere...

Bu sene Annneler Gunu Hediyesini az once annem bana verdi. Cep telefonum caldi, Turkcell Musteri Hizmetlerinden ariyoruz musaitseniz 0532 XXX numaranizla ilgili gorusmek istiyoruz dediler. Numara annemin numarasi. Kapali kullanmiyorum, sadece faturalari odeniyor, bazan seyahatlerde yanima yedek telefon olarak alirim, arada birde acarim mesela ordan kendimi caldiririm ekranimda CANIMANNEM yazar.

Neyse Musteri Temsilcisinin kibar sorularini cevapladim, birden ayildim iyi ama siz beni bu kendi numaramdan nasil buldunuz dedim. Megerse yillaronce numaralari Bizbizecell ile baglamistim oradan irtibat olarak almislar aramislar. Konusma biterken dediler ki bize vakit ayirdiginiz icin tesekkur ederiz, bu nedenle size 3 ay boyunca 15er dakika gorusme hediye ediyoruz.

Anladiginiz gibi zaten bastan sapsallasmistim birparca, telefonu kapatinca bulutlandim: bu sene Anneme ben hediye almiyorum ama o bana Anneler Gunu hediyesi verdi.

10 yorum:

Yaz dedi ki...

Kuğumm yazdıkların yüreğimden bir parça koparıp götürdü :( sana ne desem boş biliyorum ama bazen bazı şeylere engel olabilecek yetimiz yok maalesef. Kabullenmek çok zor bunuda biliyorum ama onun bu dünyadan çok daha güzel bir yerde olduğunu düşün ve onun adına mutlu olmaya çalış tatlım olurmu. Hem bak o senin hala koruyucu meleğin. belkide yukarıda bir yerde bir bulutun üzerinden seni izliyor.

crystalsdreams dedi ki...

kuğucum,burnumun direği sızladı 2 postunu da okuduktan sonra,tekrar tekrar baktım,lütfen yanlış anlamış olayım diye..
ben de yaza katılıyorum,annen,melek annen, şu an seni herzaman göreceği ama dünyadan çok daha güzel bi yerde..güzel kızının hayatının güzel gitmesi için hep izlemede..Biz de ona dualarımızı gönderelim,senin hep mutlu olduğunu görsün diye de dua edelim bi de..

Gamzeli dedi ki...

senin için süpriz olmuştur işte :))) ne güzel

tiwidi dedi ki...

Kugu, annen hem seni koruyor, hem de hediyeler veriyor, yani hep seninle, seni birakmis degil,sende hep onu hayatinda tutuyorsun belki birebir yaninda olmasi gibi degil ama birakmamisiniz ki birbirinizi...Niye hediye almayacakmissin, alacaksin ciceklerini gideceksin annenin kapisina, konusacaksin gunluk hayattan, anilardan, kah gulerek , kah aglayarak ... Ama bence en guzel hediye onun icin senin mutlu olman :)

KUGUU dedi ki...

Sizi uzdumm.
Ozur dilerim.
Bugun defalarca eve donunce ben postu silmeyi dusundum.

Bugun anneme gittim- elbette yarin zaten gidecegm, ama bugun cok istedim. Onu da uzdum dun gece gozlerim sisene kadar aglayarak farkindayim.

Cenazede ve sonrasinda mevlutte ve sonraki gunlerde hic aglamqadim dimdik durdum diye sevenlerim ailem shok olmustu kizmisti bana.. derken bir gece cozulmustum...

kusuruma bakmayin ne olur dun gece de cok cozuldum ben, gozlerim sanki mentollu selpakla silinmis gibi surekli yaniyor. Ve bugun anneme gittim istedim, bekcileri uzak tuttum onlar yanimdayken konusamiyorum, tam yoldayken yagmur yagdi biranda, vardigimda gunes acmisti, annem mor menekse cok sever, var 2 tane acmislar harika optum optum optumm mor yapraklari, sonra sarildim yattim ona, utandim biraz cekindim ilk kez yaptim ama oyle guzeldiki annem......
Diyeceksin niye iste ooole...
Bagislayin beni silecegim bunu sonra
KB

kedi dedi ki...

Mikropppppp!!!
Sen de beni ağlattın şimdi!!!
Mahsus yaptın dimi???:(((((((

Keşke silseydin bu postu,

yoo yo iyiki silmemişsin,

bunlar senin duyguların...
Herzaman yanında olduğunu heep hissettiren anneciğine olan duyguların....
Eminim .O'da silmeni istemezdi.....

Biyonik the kugusunun boynusunu seven,onu şimcik daa iyi anlayan merhametli ama bu kuguuya mikropluk yapmıyacağı anlamına gelmeyecek olan sevecen ama yinede ilk fırsatta kuguunun boynusunu gopartacak manyak ,deli ve tatlı kedicik.

KUGUU dedi ki...

manyak, deli ve tatli kedicik.... SİN sen zaten de sen bilmiyordun bugune kadar!
KB

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

kuğucuk sen birtanesin:( üzülme o hep seninle...

amygdala dedi ki...

Sakin silme entry'ni olur mu, paylastikca acin azaliyor cunku, senin gibi hisseden insanlarin gorunce dayanma gucun de artiyor hem, dimi?

Beyaz Piyano dedi ki...

yazını okuyunca aklıma geldi bizim bir arkadaşı xxxcellden arıyoruz falan filan demişler sonrasını bilmiyorum :))