Perşembe, Mayıs 11, 2006

ALACAKARANLIK KUSAGI AMA COK AYDINLIK

ALACAKARANLIK KUSAGI AMA COK AYDINLIK

Evet bir turlu vakit bulup anlatamadigim (ya da belki sonra anlayacaksiniz nedense avoid ettigim:((() hikayemi artik soz verdigim gibi yazmaliyim size. Ustelik bu aksam Cem(Taurus)a bir comment birakirken iyice yuzeye cikti.

Pazar gunu arkadasimla bulusmaya karar verdik, birlikte ne zamandir yapmaya karar verdigimiz ama bir turlu vakit yaratamadigimiz birseyi nihayet bu haftasonu yapmaya karar vermistik. Aradi sabah, bir fuardaymis gezecekmis. Cagirdi gitmedim, sevmem ben pek, evimde Pazar keyfimi yapayim ben de gazetem cayim kahvemle dedim. 2 gibi bulusmaya karar verdik. Ben gelir seni oradan alirim dedim, adresini verdi fuarin. (Meshur yerdir, hep fuarlarin yapildigi bir merkez ama omrumde bir tek kez bile henuz gitmedigim bir yer.)

Konustugumuz saatte oradaydim, tam anlamiyla “aneybabay”gunuydu ortalik ama ben devasa parkyerinde arabamdan inmeden onu aradim yerimi belirttim, o da geliyorum ok 1-2 dakikaya dedi. Ben beklerken gelengecenarabalarda “Halkim”in topografyasini cikartip, cesitli istatistikler yapıp, “horguclu turban” modellerinin cokluguyla canim ATAM’i bir kez daha hasretle anarkeneee, ve sabirli ve hiper olupyerinde duramayan biri olarak arabada artik daha duramayip inerek beklemeye basladigimda, 15 dakikayi gece arkadasim geldiginde yaninda biri daha vardi.

Neyse 3 bayan yola koyulduk. Gittik o buyuk isimizi hallettik, oradan uzantisi olarak bir yere daha ugradik. Ancak ben uyandigimdan beri lokma yememis biri olarak artik hafiften bayilma noktasinda idim ve surekli olarak su isimizde bitsin birseyler yiyelim derken, arkadasimin arkadasi da diyorduki o fuarda ablasi da yiyecek icecek reyonunda yer kiralamis, gozlemeler, cigborekler, donerler, vs vs varmis, gider orada yeriz donuste diyordu.

Sonra isimiz de biryere daha ugrayacagiz dedim ya. Cok aciktik diye arkadasim dediki once fuara gidelim sonra oraya gideriz, ben dedimki once onuda halledelim oyle donelim fuara, buarada surekli aklimda benimde o gun anneme ugramak var bu arada. Aclık umurumda dgl ama tansiyonumda oynadi hani o raddede acim yani. . Ya ben bir anneme de ugramak istiyorum ama siz bilirsiniz dedim oraya giderken, ben gidecegimiz adresi bilmiyorum o semt nerede falan diyorum. Derken ben once oraya gidelim dedim diye gittik, aaaaaaaaaaaaa ve aaaaa annemin karsisinda bir yer hemen. Orada kapidan verip isimizi hallettik, ciktik, annemin kapiya yaklasiyoruz, “ugrayalim mi??” ben cok istiyorum ama siz bilirsiniz diyorum en sonunda ugrayalim 10 dakikamizi alir dedim. Ugradik canim anneme. (merak edenler ve bana yuh yani nasil bilmezsin diyenler icin not: annem oraya tasinali cok olmadi o yuzden cevresini ben bilmiyorum, sadece annemi biliyorum, hani canimi benim).

Ve gittik fuara, tam geldik, park ettik deli bir ruzgar ve yagmur basladi. Bir anda hortum gibi bir firtina. Once duralim dedik sonra aman ne fark eder kosakosa gideriz dedik, indik. Ama dehset bir ruzgardi zor ulastik yiyeceklerin oldugu yere.

Vardigimiz anda sok olduk.

Yan yana ve karsilikli fuar giris yolunda yiyecek cadirlari. Birtek arkadasimin arkadasinin ablasinin cadiri 4-5 dakika once yerle bir olmus!!! Kocaman kalaslar iceride o anda yemek yiyen yaklasik 40 kisinin ustune inmis, yaralananlar var.... Biz de tam su kosede oturacaktik cunku ben hep orada oturuyordum diye en cok cokmus koseyi gosterdi ark’s ark....

ANNEM BIZI KORUDU.

Ugramasak ona biz de 10 dakika once gelmis olacaktik, o 5 dakika once cokmus kalaslarin altina....


Kuguboynu,theAnnesinin KugusuKuzusuOnuCokOzleyen


ps: commentinde Houdini ve annemle ilgili yazdigim:

Cem filmi izledim, guzeldi. Modern Zamanlarin Houdini si gibi bu cocuk. Birden gozumun onune cocukken izledigim ve basrolunu TonyCurtis in oynadigi Houdini nin bir sahnesi geldi: Buz tutmus nehir/gol icine vucudu zincirlenmis ve asma kilitle kilitlenmis, sandik icinde indirilisi ve cikarim iddiasi. Sonra cikamamisti, rekor denemesini izleyen herkes umudunu kesip gitmisti ve Tony cok sonra evine donmustu. Anlattiginda zincirlerinden ve sandiktan kurtuldugunu ama bir turlu yuzeyde kirilan buz deligini bulamadigini, o yuzden cikamadigini soyluyordu. Konuyu dagittim farkindayim:)) ama birden yazarken bu aslinda benim kendi blogumda 2 gun once yazdigim alacakaranlik hikayesini de cagristirdi hatta tamamen ortusuverdi. Neyse merak edersen(filmi seyretmediysen) golde buz deligini bulup kurtulmaya calisarak buz altinda yuzerken bir buz/su araliginda nefes aliyor ve o esnada olmus annesinin sesini duyuyor, sesi takip edince coooooook zaman sonra herkesin beklemekten umudunu yitirip gittigi o deligi buluyor!

13 yorum:

KUGUU dedi ki...

Bu arada fuarin adini yazmayi unutmusum- ki konumuzla cok ilgili: CanimAnnemFuari....

Bu vesileyle simdiden(Cuma okuyacaksiniz) tum anne olan blog arkadaslarimin Anneler Gununu kutluyorum, sevgilerimle.
Kuguu.

Asortik Krep dedi ki...

O filmi bende izlemiştim ve çok etkilenmiştim..Unutmuşum, sen anlattığında hatırladım..

Annelog Atölye dedi ki...

Geçmiş olsun Kuğu, annene sevgiler saygılar buradan:)Anneler melektir derler ya, doğru işte.

KUGUU dedi ki...

Asortik ne filmdi ama dgl mi?Simdi izlesek yine etkilenir miyiz acaba, yoksa kucuktuk diye mi dersin?
Annelog tsk ederim canim, sen de bir annesin ve blogunun adini da cok begenirim yeri gelmisken gec oldu ama soyleyeyim ddm.
Kuguboynu.

Asortik Krep dedi ki...

Kuğuu, trt 3 te geçen senelerde ben tekrar izledim..Yine etkiledi..Güzel film ..
Bu arada Burcunun bloğundaki yorumda beyaz peynir-çilek reçeli ikilisini sevmen üzerine merak ettim..Kuğuu nereli diye ?

Gamzeli dedi ki...

bizde izleyelim bari şu filmi :)

KUGUU dedi ki...

Asortik vallahi bu yoreye bagli mi pek emin degilim, zira cocuklugumdan beri ablam bunu gorunce igykk nasil yiyorsun yapar bana.

KUGUU dedi ki...

Gamzelim izle ama cooook eski bir film,Tony Curtis citirken yani.
Bu arada Houdini benim hikayemin onune gecti galiba:))

Toplu İğne dedi ki...

kader mi dersin, zamanlama mı,şans mı bilemedim ancak annelerin bizleri koruduğu hep ortada. onlar uzaklarda olsalar bile aslında hep yanımızdalar. hani derler ya "ağlarsa anam ağlar" diye,vallahi çok doğru.. o yüzden tüm annelerimizi baş tacı yapmak lazım; kaynanaları bilmem ama :))))

KUGUU dedi ki...

Toplu Igne sana katiliyorum canim. Ama bak tazecik gelin adayisin kaynana falan deme okuyan olur:))

Asortik Krep dedi ki...

Kuğuu evet yöreye bağlı :)

ucusanlar dedi ki...

Yabancılara enteresan geliyor ama biz de var işte. Ne dersen de. Kader diye bir şey var...

KUGUU dedi ki...

Asortik peki canim, bu arada postayi hissetmene de hic sasirmadim:)
Ucusanlar birsey demiyorum zaten, diyora mi benziyorum yoksa tam tersi mi, AllahAllah...