Pazar, Haziran 25, 2006

VITRIN

Icime attim ne varsa
Anlamaya calistim Herkesi
Aski da sevdim kavgayi da
Anlatamadimki...

Hic Korkmadim celiskiden
Onaylanmayan iliskiden
Ne cogaldim ovguden
Ne azaldim yergiden

Hic korkmadim yasaklardan
Korunmadim tuzaklardan
kalktim guvenli kucaklardan
Hep denedim
Bilerek gostermedim

Kendimi sakladim gormeyi bilenlere
VITRINime degil iklimime gelenlere
Deliyim aslinda Allah'ina kadar deliyim
Kalbimi verecegim aslimi gorenlere....

ps: Bu aksam bir cepmsj aldim, dostumdan, "Ajda'nin Vitrin sarkisi tam senlik gibi, bana seni hatirlatiyor". Insanin dostu/lari olmasi - gercek kelime anlaminda- muhtesem bir sey... herkese dilerim... Kuguboynu:)

20 yorum:

gazel vakti dedi ki...

Bu şarkı tam benlikmiş.Epeydir dinliyorum ama sözlerini okuyunca ahanda bu ben dedim.Kız nerden bulursun bilmem can evimden vuran şarkıları.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

ben de sen yazdın sanmıştım şarkıymış :(

KUGUU dedi ki...

GAZELVAKTIcgm ben de hic sarki sozu dinlemem, ben de CD ciktiginda almis bir olmama ragmen hic dikkatimi cekmemisti cekmezdi de:)) Ama bence burada guzel olan, sozleri bana uymasi uymamasi degil, uzaklardan bir dostunun dinlerken bu kuguu demesi:))
GOKHAN ben yazmadim elbette:)

Beyaz Piyano dedi ki...

ajda pekkan yaşıyomu yaff benim babanem bile hakkı rahmetine yüselli yıl önce kavuştu

Beyaz Piyano dedi ki...

şarkı güsel bu albümü tutar ajdanın ama reklamını iyi yapamıyolar diyorum annatamıyorum

KUGUU dedi ki...

BP Ajda'ya laf yok pls. Dogru buyukannen olabilrdi, 12/2/1946 dogumlu, ama bir fistik o.

KUGUU dedi ki...

Bu arada dostlarima bakin benim:
Dilenci postumda GOKHAN, Sukufe postumda ise SEN, benim yerime 13leri yazdiniz ... Dost boyle gunde belli olur. Ikinize de tesekkur ederim :)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

WALLA YİNE ANLAMADIM 13 LER NE?

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

:))) YAHU BİR ALEMSİN WALLA KAÇINCI COMMENTİ KİM YAZDI ONLARIMI SAYIYORSUN :)))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

ŞİMDİ DE 13. POSTUN ÖNEMİNİ ANLAMADIM BEN :(((

KUGUU dedi ki...

Gokhan 13.comment kabusumu anlamadiysan, sen demekki beni surekli okumuyorsun. Ama sanirim onlar "in comment" yazilarimdi.

Beyaz Piyano dedi ki...

gökhan kuğuu 13. cuma filminin etkisinde kalmış :P
kuğuu söle bana ben 13. commentleri yasıyım bişi olmas bana :))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

unutkanlığıma bağışlayınız efendim :(

KUGUU dedi ki...

BPcgm tsk ederim. Ve bakinz Gokhan da yine 13u aldi benden:) farkinda olmasa da sagolsun:)
Birazcik kendimiz yaziyor kendimiz egleniyoruz gibi gelmiyor mu size de:))

Beyaz Piyano dedi ki...

kuğuu bensuyumun blog silinmiş başka blogmu açtı acaba biliyonmu güsel bi blogu vardı neden sildi acaba

KUGUU dedi ki...

ich habe keine idea BP:( buluruz

Beyaz Piyano dedi ki...

kobe dich trabella sevur dö menpich dale vo ıhc ziebe donhc ma dech la vesta birn die zovay ne
huzur veren bir blogtu dimi kapamamışsa iyi olur bence

KUGUU dedi ki...

Sahiden nereye gitmis??:(((

bende kapamamis olmasini dilerim

KUGUU dedi ki...

BP bu arada antiparantez sen var ya dedigin gibi eger cem e (ylmz) a skec yamiyorsan da mutlaka yazmalisin derim yani ben! nokta!

ucusanlar dedi ki...

ben de Yeni Türkü'nün bir şarkısındaki şu söze takıldım bu aralar : "Eski aşklar anlatılmaktan yorgun, yeni aşklar telaşdan..."