Pazar, Haziran 04, 2006

the KEMANLAR in KIRMIZI SARAP

Az once -hatta yaklasik yarim saat kadar once:)- soguk kirmizi sarabim esliginde blog gezintilerimi yaparken BEN SUYUM un blogunda kalakaldim.
Fonumda o var yarim saattir ve halaaa (*-*)

Dinlemek icin http://imthewater.blogspot.com/

Beni nasil sakinlestirdi...

Daha once de AsortikimKrebimin bir muzigi vardi beni ilk duydugumda benden alan, ve hala da var, Mumba Theme, o da inanilmaz guzel geliyor bana. Bir keresinde de Cem'in bir latin parcasi vardi, beni vuran.

Bir sobemde (lafa bak ilk ve tek sobem vardi benim zaten) sozler degil ama muzik alir beni surukler demistim, mooduma bagli... ve bugun iste yine surukleniyorum...

Kuguboynu,theKemanlar (*-*)

23 yorum:

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

benim bilgisayarda bunalımda herhalde çalmıyor dediğin sayfadaki müziği :(( günaydın buarada :)

KUGUU dedi ki...

Gunaydin GOKHAN:)
Acinca biraz bekleyecektin, bir de orada cikitita icin tikla dedigi yere tiklamayacaksin, sadece huzurla bekleyeceksin:) Bak gor sana da iyi gelecek bu muzik bu hafta. Ben bu sabah ilk is ac ve dinledeyim halaaaa.
Kuguboynu

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

:)) bekleyince oluyormuş güzel gerçekten...

KUGUU dedi ki...

Tam EUROKA EUROKA diye bagirarak geldim, anladim sirket server ustunden girisi gecikiyormus galiba diye ama sen "Dervish Murat" olmussun bile! (sabreden dervis den oturu hani)
Begendigine sevindim iyi dinlemeler. SUGIBIye bir kez daha tesekkur buradan.
Kuguboynu,theGIYGIYSALINIR:)

Asortik Krep dedi ki...

Kuğuu bence sen Sugibinin bloğunda olduğuna eminmisin?

Beyaz Piyano dedi ki...

kuğuu
alttaki postta şöyle bişey yazıyor
SILGI Beyaz Piano- silsende hayir yaniliyorsun!!!
bunun anlamı nedir öğrenebilirmiyim yaff sanki ben kötü bişey demişim küfür veya buna yakın birşey demişim de sen silmişsin gibi bir izlenim yaratılmış lütfen bir açıklama yaparmısın hoş gözükmüyor
istersen bu yorumumuda silebilirsin

KUGUU dedi ki...

ASORTIKcgm evet SUGIBI'de, verdigim linkte. Sende de mi acilmiyor yoksa?

BEYAZPIANO Sevgili Alingan Arkadasim, yine ne oldu? Silgi demistim ben sana, sen bir comment yazip silmissin diye idi, ben hicbirsey silmedim. Sanki bir an okudum ve daha cevap veremeden silindi gitti diye de oyle bir yorum yazdim sana. Kufur mufur nereden aklina geldi? Askolsun ya.Artik bu moddan cik lutfen, ECE ile barista biz de rahatlayalim hey Allahim:)) bak simdi buna da alinirsin malinirsin, sakin haaa. Ben senin eski guzel commentlerini istiyorum.. Lutfen su guzel muzigi dinle ve biraz sonra bana yeniden yorum yaz, bekliyorum.
Kuguboynu,theKarniTikaBasaTok & DondurmaPlaniIcındeOlan:)

Beyaz Piyano dedi ki...

ben yazıp silmedim nerden çıktı yaff
neyse boşver alıngan değilim demiştim yine alınganlığın üstünde diyorsun alıngan değilim sadece çabuk sinirlenirim ve orada silgi beyaz piyano yazınca ne yazdımda sildi dedim o kadar :((
neden böyle anladığıma gelince son yorumlarıma ne gibi cevaplar verdiğine bi bakarmısın oradan anlarsın belki :))
neyse ben kaçtım alınmak yok alınganlık hiç yok sadece stres pazartesi sendromu :)) sıcak ve ecesiz günler :)

Beyaz Piyano dedi ki...

sanırım deliriyorum yorum yazıp silmek bana göre değil siliceğim hiçbirşeyi yazmam yaff

beyazpiyanonotalingan :))

tiwidi dedi ki...

Kuguuu! Huuhuu! :) -icimden boyle geldi - Bende cok severim Abba yi yav! Favori parcam 'Dancing Queen' dir benim, gel sen benim bloga, kirmizi saraba iyi gidecek, damardan sarki calacagim sana :)

Asortik Krep dedi ki...

Hayır ben açtım dinledim hatta..Sadece o blog sugibinin bloğu değilde başka birinin bloğuymuş gibi geldi..

KUGUU dedi ki...

Tam 10 dakika once bir toplantidan ciktim. Araliksiz tam 3 saat oturunca ve kucuk mekanda cok kalabalik bir grup olunca ve benim gibi biraz yerinde sabit duramayan bir tip(!) de olunca anlayin ne kadar zor gecti. Zaten bitip herkesi yollayinca gayrihtiyari ekip arkadasima "Gecmis olsun" demisim:)) ne ayip:))

Veeeee hemennnnn, tum mailboxlarimdan da once buraya geldim.

BEYAZPIANO peki tamam birsey demedim, ben yanilmisim o sen degilmissin, ama onu derken bile espri yapmistim, bundan sonra demem hicbirsey, sen sakin ol yeter:)
PEGGYcigim, calan parca ABBA degil ama cinca ilk postda o yaziyor diye sen oyle mi sandin acaba? Ama bahsettigim blog muzigi o degil, acilmadi mi sen de de yoksa? Biraz bekleseydin. Ve hemen senin bloga benim icin koydugun damar parcaya geliyorum.

ASORTIKcigim nasil buldun peki, MEG sever gibi geldi bana:))

Kuguboynu,theDarDarDardanel,
offf ve de poff!

KUGUU dedi ki...

Simdi misafirlerim gitti. 22:53
ve hic harweket yok ben de diger bloglara geciyorum bu arada the hint: YARIN icin heyecanliyim:))
Kuguboynu,gezinir at the the secret garden valla SUGIBIM:)

KUGUU dedi ki...

14:)))

gazel vakti dedi ki...

Bak cancağısım aylardır ses kartım bozuk kıskanıyorum ama müzük felan deyince dinleyemiyorum yahu.Tamamen ihmalkarlık vede pcdekafamı dinliyorum.Sessiz sedasızda zor oluyo.Biri kıpraştırınca msnde görmem dakikalar alıyor.yarın yapatım bari şu mereti.Evet yapayım dedim elimden gelir pc tamiri.

KUGUU dedi ki...

Evet yap ya Hazanim gazelim.... bakalim sen de sevecek misin (ben aksini dusunemiyorum ama o benim diktamdan mi emin dglm , dinle ve sen tarafsiz soyle ltf hazanim:)))

KUGUU dedi ki...

ASORTIkcgm ilahi ne demek istedigini simdi anladim, o blog SUGIBInin dglki:)) imthewater diye gorunce ben ilk blog acemisi gunlerimde onu SIK kullanilanlarima SUGIBI diye eklemisim. Neyseki linki koymustum.
Kuguboynu,theIlahiBen

Asortik Krep dedi ki...

Sonunda :))

KUGUU dedi ki...

(*-*) yuf bana degil mi?

ps: 1 saat kaldi!!!!

ibeking dedi ki...

müzikten öte blog sahibinide sevdim ben :)

KUGUU dedi ki...

IBEKINGcigim evet ben de sevdim onu:)

Adsız dedi ki...

Hani dikkatli kocayiz ya, benim hanimin bloguna link verilmis ne oluyor diye bir girip bakayim dedim...

KUGUU dedi ki...

Haydaaaa, kimin kocasisiniz acaba Dikkatli Kocabey? Esinizin sizin blog gezintilerinizden haberi var mi? Benim postun basligi da hani tam uymus- kemanlar in kirmizi sarap - hah yakaladim mi dediniz:))
Suphe kotu birseydir, siz esinize guvenmeye devam edin (ediyorsunuz degil mi?) ve blog hafiyeligini birakin diye oneririm ben...