Cuma, Haziran 09, 2006

BIZ EVLENEMEYIZ... KELEBEKLERIM UCMUYOR

BIZ EVLENEMEYIZ... KELEBEKLERIM UCMUYOR

Az once yine evlenme teklifi aldim – telefonda:

- Ya 3 dakika oldu , artik kapat su telefonu, bak bugun cok yorgunum
- Olmaz bulmusum seni kapatmam
- Ya konusuruz yine bir ara (yalaaaan, benim kacma yalanim...)
- Hayir , evlen benimle
- Ya , offff, bu kacinci evlenme teklifin yetmedi mi?
- Senin icin olurum ben, ne olur evlen benimle

- Ben buna yillardir cevap veriyorum hayir diyorum ama sen vazgecmiyorsun
- Kuguum hadi evlenelim
- Ben senin kugun degiliiiiiiiiim, beni deli etme.
-Ben seni cok seviyorum, bak cek telefonu kulagindan biraz
-Neden
-Sen cek
- offf Peki

-Cektin mi
- Evet

-KUGUIIUIIIIII SENIIIII COOOOOK SEVIYORRRUMMMMMMM
-Hayda delimisin olm, neredesin sen araba surerken boyle bagirilir mi polis durduracak simdi
-Ohhh nasil rahatladim epeydir soyleyememistim
- (hey Allahim) .... Iyi ... peki.... duydum. Ya kapatalim su telefonu bak zaten bugun daraldim
-Seni kim daraltti, soyle seni kim uzdu gidip bulayim onu
-Hayddddaaaa ya E. deli misin sen? Ya ben artik daha fazla konusmak istemiyorum, daraldimm
- Olmaz kapatmam zaten acmiyorsun her telefonumu.....

Ay daha fazla yazamayacagim bile, soyle diyeyim siz anlayin 21. dakikada kapatabildik telefonu. Anlamiyor 6 yildir anlamiyor ve kabul etmiyor. Artik hayirimi kabul etmeyecekmis. Offff la havle yaaa, daraldim.
Onu gorunce benim midemde kelebeklerim ucmuyorrrrrr....:) (AGEcugum hemfikir miyiz:)))

Kuguboynu,theSevemediGitti, OnudaBunuda:)))

21 yorum:

gazel vakti dedi ki...

Anaaaa bende darlandım kuğucum sen haydi haydi darlanmışındır.La havlenin devamınıda yazayımmı.

nimetin.blogspot.com dedi ki...

kugu ya;)) benim de 6 yıl her gün mıyır mıyır yanımda ilk yıllar flört teklifi 6. yıl evlilik teklifi yapan ısrarlı bi aşığım vardı. Babam bile seninki geliyo yine diyodu pis pis sırıtarak:))) hey gidi aklıma geldi simdi. crescent sana sesleniyorum aynı zamanda da:) hatırladın mı:))))))))))

nimet

KUGUU dedi ki...

HAZANim offf ne olur soyle devmini beni de rahatlat, yoruldum vallahi.

NIMETimCHITIRim, hayatim senin bavul hazirliyor olman lazim, ne bu bloglara laf yetistirmen:))) Crescent ile cok eglenin tatilde, ama bizi de ozleyin e mi??::)))Biz ozleyecegiz sizi.

gazel vakti dedi ki...

La havle vela kuvvete illa billa hüvel aliyyül azim.Kul darlandığı zaman okursa sıkıntıdan kurtulur.

KUGUU dedi ki...

HAZANIm
canimsin ya
nasil hosuma gitti
birtanem
ya bu blog dostlugu nasil birsey yaaa

Jilfeym dedi ki...

yaa şimdi ben bi şaşırdım:(
uleen, yapayalnız olmaktan muzdarip bir insan olarak ne desem bilemedim...
o kelebekler birden uçmaya başlayabiliyor, nitekim bana oyle oldu ama çok geç oldu:(

şimdiii
ne desem bilemedim yaa
bence benim konserimde konuşalım bunu kuguuu: )

KUGUU dedi ki...

GULFI MEBin kapisina KUGUBOYNU diye davetiye mi birakacaksin ben gelecegm ama bilet satisi yok demissin eeee ben davetiye nereden bulacagm geldigmde..

Ay biliyormusun seni resimlerinden taniyorum ama var ya o sevgili ANNEcigini merak ediyorum o guzel yorumlari birakan sevgi varligini.... sen catla..
Anneler the ALWAYS Best.)))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

özel hayatını deşifre etmişin kuğucuk...ben senin gibi hayırlı işler deyip gülmeyeceğim...buarada atmışın havanı

TheUlaşılamaYankuğuu:))

Sütobur dedi ki...

Kugucum senin bu belalin uzaktan, Ahu tugbanin bir delisi var ya televizyonlarda, "AhUUUUU,Ahuuuuuu" diye ,cok afedersin uluyor...iste onun gibi gözüküyor..söyle, bi ceki düzen versin kendine..zorla güzellik olmaz...
TheKuGummkIlIKIrKyaraNIm

KUGUU dedi ki...

GOKHAN, bu sefer de ben senin ne yazdigini anlayamadim, ne desifresi olmus bu? Niye gulemedin? Ne havasi ne atmasi? Aman Allahm yoksa yoksa sen E. misin??? Olur mu olur, internet paranoyası IMDAKKK!:))
BUNALGULcgm evet ya ayni uluma seklindeydi vallahi:)) Aslinda boyle dgldir, ama costu ne biliyim. Ay neyse yine daraldim.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

E ne ya?

KUGUU dedi ki...

O iste ! yazidaki kisi, yazimda var ya.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

hımmm, yok canım merak etme değilim.. hem ben olsam bir kuğuunun peşinden gitmem :)) olmuyorsa hiç ısrar etmem hiçte naza gelemem :)))

TheGururLuGökhanAndKuğuu :))

Age35 dedi ki...

Şimdi öncelikle şunu belirteyim ki senin durum vahimmmm.Tabi kelebeklerin uçuşup mide krampları yaşanması şart ama.....olmuyorsada zorlamamak lazım!!Aslında sevmek mi sevilmek mi tam bir --dilemma--.Ama --sevilmek-- bazen daha az yıpratıcı.Hatta çoğu zaman..

crystalsdreams dedi ki...

kelebekler uçunca evleniyosun..sonra bir bakıyosun..zamanla o kelebeklerin yerinde yeller esio..e o zaman napicen kuğucuumm:)
hep kelebek kovalamakla ömür geçmiyo..kelebekler illa miyadını dolduruyo:)
ben derim ki,ufak bi tırtıl bile görürsen ..bırakma:)

birten dedi ki...

ayyy okurken bunaldimm, ya sen nolmussundur düsünemiyorum... kelebek olayina gelelim, e.. beyden kelebek gelmesi zor sanki sana;) israrci insanlari sevmiyorum, hem bu konuda israr edilirmiki yaaa??hadi sen cok istiyorsan evlenelimmi demeni bekledi acaba??? anlamis degilim...

Beyaz Piyano dedi ki...

enteresan

ibeking dedi ki...

vay be ne azim varmış gençte...

KUGUU dedi ki...

AGEcugum, durumum cok mu vahim sahiden:( sevdiginden cok sevilmek de istemem, ayni olmali bence ... bilemiorum bu dilemmayi ben de... ?

CRYSTALCHim, tirtil mi:) bende hic umut yok desene:(

BIRTEN hosgeldin bloguma, valla bence de olmaz ama o ne zaman anlayacak acaba yaaa... benim turkcemi yillardir anlamiyor! Ama bu telefonda dediki ben adam oldum buyudum.... gibi ayri bir yeri de vardi, yani senin icin neleri hedef koymus 6 yilda meger kendine yazmadim ama bu da ilgincti ... 21 dklk “tek tarafli” soyleside, meger nelere ugrasmis... ben yokum ama ona olanj faydalarimdan ne mutlu bana:) aa haklisin hala anlaman en bekliyor ki, offfff

BP evet sen BILE “sehr interessante” bulduysan gercekten ilginc:)

IBEKING azimli ama ne olur, IMDAK:)

Kuguboynu,the EveDondu NeMutluGun

CRESCENT dedi ki...

Evlen onunla kuğu evleeeeennn :))) O kelebekler bir ömür boyu zaten uçmazki,kalbinin üzerine konup dinlenmeye çekilirler...:)

KUGUU dedi ki...

ZarifCRESCENTcgm benim ne guzel tarif etmissin ya:)) Ama yok almayayim ben onu ya:(