Salı, Haziran 06, 2006

06 06 06

Bugun gunlerden ne:))?

35 yorum:

bething* dedi ki...

bugun omeni vizyona sokuyolar...

KUGUU dedi ki...

hic hatirlatma:)) biz bu tarihe baska turlu bakalim BETHINGcgm, guzel yonunden. Hem 666, dglki 060606:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

ya saçmalık yaa sabah habertürkte okudum boş safsatadan ibaret...

KUGUU dedi ki...

Evet GOKHAN Bething cigim ve ben de katiliyorum. Bana gore cok hos bir uyum mesela, tipki 5 mayis 2005 gibi.
Ustelik bir anlami daha da var bazi bloggercilar icin:)) ama .... aciklamalar... AZ SONRA... dan da azcik otede, yani gun icinde:)) Bizi izlemeye dvm ediniz efendim:)

Ya bu arada benim yazdigim yanlis mi anlasilacak yani, postumu her okuyanin aklina 666 mi gelecek medya sisirmesi yuzunden?? :(( tekrarliyorum benimki 06 06 06

Beyaz Piyano dedi ki...

bugünün anlamı eski roma döneminde aguda kabilesinin yeniden dirilişine inanılan tarih 06.06.06 tarihinde çek cumhuruiyeti civarında dirileceklerine inanılıyormuş hatta çekler bu gece uyumayıp saat 06.06.06 da ateş yakıp ip atlayarak aguda kabilesini karşılıycaklarmışmışmış

tiwidi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

doğum günümü yoksa birisinin ? walla güzel taktik kuğuu az sonra diyerek bizi burda tutuyorsun :)) sonra işler yığılırsa yardıma gelirsin artık :)

Beyaz Piyano dedi ki...

KUĞUU terfi aldı KUĞUU nun doomgünü
KUĞUU izine çıkıyor KUĞUU istifa ediyor KUĞUU tatilde KUĞUU top oynuyor

çekler ve aguda kabilesi yorumum uydurmadır kimse aguda kabilesi filan diye aramasın :))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

hani bir mail vardı herkes görmüştür tarih : 01:02:03-04-05-06 olmuştu mayısın dördünde gece biri iki dakika 3 saniye geçe... şimdide sabah :06:06:06-06-06-06 oldu bu tarihte sabah 6 yı 6 dk. 6 sn geçe gibii :((( offf uğraştığımız şeye bak...hala bekliyoruz az sonra dedi beklerken can sıkıntısından bak nelerle meşgulüz kuğuu hadi 06-06-06 da ne oldu veya olacak :))

KUGUU dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
KUGUU dedi ki...

BEYAZPIANO hosgeldin AgudakabilesiSefi.

Ama sen ve GOKHAN bilemediniz dogumgunusu yoktu bugun, gerci bir nevi bugunu de dogumgunu olarak kayitlara gecebiliriz haklisiniz, hem de unutulmayacak bir tarih oldugu da ne iyi oldu.

Pekala Gokhan, vallahi daha kendi islerimi yapamadan yaziyorum, bir de sana bugun yardim etmem zor gibi gozukuyor ama gerekirse gelirim ne yapalim.

Acikliyorum:

Bugun.....
06 06 06 06 04 ....

Aslinda
06 06 06 06 06 olacakti:))

Gokhan sen bayagi yaklasmissin ama baska bir acidan,0606060606 benim yaksitirmam ama 4 te kaldik:)Bu seferlik. hadi artik calis ama arada yine yaz bu sefer de ben gelir giderim, hem alkarga uctu mu yerine bir sey kondu mu bir gidip bakayim??

PEGGYcgm, cok optum seni canim:))

Yaz dedi ki...

Kuğumm yoksam evlenme teklifi yada tanışma yıldönümü gibin bişeymi? doğum günü olmadığına göre çookkk özell bir gün olduğu kanısına vardım :)) hadi hayırlısı :)) çatlarım şimdi ben.

KUGUU dedi ki...

YAZcgm, nerelerdesin sen Kuzum?:) Hayir bilemedin, ya aslinda tanisma yildonumu degilde, uhm gunu denebilir ama bak:)) vee 2. ipucunu huzunle uzatiyorum:
Kuguboynu,theLonely:(((

Beyaz Piyano dedi ki...

lonely şarkısını söyleyen akon un doomgünümü :))
kuğuu sevdiğinden ayrıldı mı acabaaaa?

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

ben hala anlamadım bişey :(

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

yaw bu ne açıklasana:) merak ettim walla 06060606 okeyde permi yapıyorsun ne? bak işi gücü bıraktım bunu düşünüyorum haberin olsun:))) yarın dosyalarını masana yığacam :))

Beyaz Piyano dedi ki...

milli piyango bugünmü çekiliyo belkide bilet numarasıdır :))

KUGUU dedi ki...

BP, AKON kim? Lonely diye bir sarki mi var? millipiyango cekilisleriyle yilbaslarinda bile ilgilenmem ben:))
GOKHAN, butun gun calismamissin,eyvah eyvah, patronun beni aradi ve senin yerine beni haslamasini soyledim, seni tatile yollamayacagini soyledi etmeyin eylemeyin dedim. Boylede koruruz yani:)
070606ya dogru gidiyoruz, konu murur-u zaman olmak uzere az kaldi :))
Kuguboynu,theDeliberatelyGicik AmaCokEglenen:))

Asortik Krep dedi ki...

KUĞUUCUM ,hadi artık anlatsan diyorum..
Thefethiyedekifrendinimerak ettirencrazykuğuu :)

KUGUU dedi ki...

TheFethiyedekiFriendim MiaSweety:)),
sana ozel emaillecgm zaten:)) bir su butun gun firsat bulamadgm blog gezintilerimi bitireyim de canimcim:)) Ama kisaca: cok guzeldi Asortikim ama yetmedi kisa geldi:)

ps: Artik Gokhan ve BP varsa eger saclarini yolarlar dglmi:))

KUGUU dedi ki...

Mutlu Yillar ŞIRACI:)) -

bozacinin sahidi shiraci

Yaz dedi ki...

Kuğuucum ay şiştim walla. Canım anlat artık. Bikaçgün ortalarda yoktum diye yapılmaz ki bu kadar eziyet :) hem o mailden bende isterim :))

bething* dedi ki...

bugun 070606
:)
diyip konuya noktayi koyuyorum..

KUGUU dedi ki...

BETHINGcgm, benden cok yasayacaksin... Tam onu yazmaya gelmistim:)
Optum seni.
Kuguboynu, theYeniPostlaraBayrakAcar :))

KUGUU dedi ki...

YAZcigimmmi gormemisim, pardon pardon canimcim.
E-mailime gel hemen sana da yollayayim, hic seni merakta birakirmiyim:))

kuguboynu@yahoo.com

ps:Amanin Gokhan ve BP valla size de soylersem burada soylemememin ne anlami kalacak ki- bu siz gelmeyin demek oluyor:)

Beyaz Piyano dedi ki...

kuğuu kanatlarını yolarım senin çabuk söle bütün arama motorlarına baktım bişi yok kıss çabuk söle bak gelmiimmm oraya
mail at kulağıma fısılda bişi de çabukkkkk

KUGUU dedi ki...

BP olmaz soyleyemem annem kizar.
Ay durduk yerde olay gizeme sardi ya... Bethingcgm demis ya hani bugun "yetmisbinaltiyuzalti" artik:)))
ay the cok sacmaladim bu sefer, umarim uydu:)

Beyaz Piyano dedi ki...

soru 060606 bugün günlerden ne
cevap bugün günlerden salı
:))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

beyazpiyano kardeşim ben pes ettim bu fırında kuğunun başka numarası yok işte hepsi hepsi 060606:)

Beyaz Piyano dedi ki...

060606 cevap günlerden salı işte başka bir cevabı yok ben bildim hehehe
fırında portakallı kuğuu

KUGUU dedi ki...

Cikarin beni bu firindaaaaaan, cok sicak, pistim tamam stop:)

ve BP kesinlikle dogru cevabi nihayet verdin, SALI...
ve GOKHAN teessuflerimi bildiririm...

Gamzeli dedi ki...

Şeytan :)))))

KUGUU dedi ki...

GAMZELIM, hayir seytan degil SALI:))
Hala senden soz fotolarini bloguna koymani bekliyoruz adasim??

Adsız dedi ki...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

Adsız dedi ki...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»