Pazartesi, Haziran 19, 2006

RUHUN GIDASI MUZIK

Pespese yazlik eller havaya kivaminda chistak CDler piyasaya suruluyor.

Cuma aksami isten donerken trafikte ayak frende iken, bir sarki basladi. Ilk tepkim nasil yani saka mi bu oldum, hayir reklam jinglei falan degil basbayagi sarki idi. Ne oldugunu kim oldugunu duyabilmek icin sonuna kadar bekledim. YAZcgmn son yazdigi post geldi aklima, ahh YAZ bir de bunu duysan sen asil dedim. Bir cocuk soyle diyor:

Utanir insan böyle güzel olunur mu?
Onlar nasıl dudaklar?
Utanir insan böyle güzel olunur mu?
Onlar nasıl gözler vaay vaay vaay
Aşk beni bekler vaay vaay

Aşk beni bekler


Sarkinin ve cd nin adi UtanAr Insan - DenEz CetEn

Muzik de yok, bunu bol bol AHUUUUUUU ulumasi kivaminda soylerken, hu uhuuuu falan diye buraya efekt veremeyecegim kivamda soyluyor. Ayrica kafiyeye dikkat "gozler ve bekler", gerisi uhuuuuu zaten.
Simdi Google dan baktim 83 dogumlu. Simdi bu yakisikli gencimizin derin sozlerinin kalanini da merak eden varsa eger mesela bir kuble daha hemen size okuyayim efendim (malum hepsini ezberleyemedim, copypaste yapiyorum:))

Kırmızısı yeşili
Sarısı mavisi
Doğanın tüm güzelliği
Kıskanıyordu sanki seni

Huzur dolu bir yerde
Bekliyordum seni ben ve
Takıldım bak peşine
Geçip gitmelisin öyle


Neyse, sizler onu kacirmayip mutlaka satinalip dinlerken, diger yandan bir de magaza jingle larimiz var: Sesi açın ve muhteşem müziği dinleyin ruhunuz bayram etsin, biraz gida da sabah sabah buradan alalim :)

http://www.ahtapot-giyim.com/anasayfa.htm

Ahtapot - kot
Ahtapot - bot...

Yaraticilik sInIr tanimaz. Saka gibi ama bence bu da tebrik edilmeli. Ay daha fazla yorum yazamayacagm vaktim kalmadi.

Kuguboynu,theEleshtirmen
ps: (tamam peki eleshtirmen diyin ben de elestirmem! ne bagiriyorsunuz:))



9 yorum:

Yaz dedi ki...

Kuğuucum bende bu arkadaş için bir beste yaptım :)


Utanir insan böyle bir şarkı söylemeye
Onlar nasıl sözler?
Utanir insan böyle bir şarkıyı dinletmeye
Hiç akıl yokmu sizde vaay vaay vaay
Sinirlerim oynar tepemde vaay vaay


Nasıl ama :) ?

KUGUU dedi ki...

olaganustuuuuuuuu YAZcgm.
Koptum okurken, seni sahneye alalim hayatim:))

Beyaz Piyano dedi ki...

yaff bu şarkı güsel ben çok sevdim :)) ahtapot da güsel ahtapot ahtapot arabesk olmuş biraz pop fantesi tarzında olsa daha güsel olurdu
biz heybelide her gece mehtaba çıkardık sandallarımız neşe dolar zevke dalardık söz dediğin böyle olur dimi

KUGUU dedi ki...

BP demek begendin:)) O halde bunu da kendi sayfanda topliste simdiden ekleyebilirsin, sayfana gelenlere de dinletirsin hem cok FAIIIDELI olur:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

BEN ANLAMADIM SEN BEĞENDİNMİ O RADYODA ÇALAN PARÇAYI?

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

REZİL ETTİN BENİ KUĞUUUUUUU ALLAH CEZANI VERECEK... ŞU AHTAPOTU AÇTIM MEĞERSE YÜKSEK SESTEYMİŞ BURASI ADAM DOLU BAŞLADI ÇALMAYA ERKEK BAYAN ÇOCUK... DİYE SESİ KISANA KADAR HEPSİ ÇALDI :(( tHEkuğUrESİleDEn

KUGUU dedi ki...

Eveeeet Sayin GOKHAN Arkadasimiz,
1- Sence ben begenmis gibi miyim o parcayi:)))?
2- Olsun , herkes duymus herkes doymus!! demektir. Hem Ahtapot sana is teklif eder bos ver:))
3- Askolsun Kuguuu yu hemen bir kalemde sildin attin ya rezil eden falan diyerek:((

Kuguboynu,theVeryUzgun&SuzgunNow

KUGUU dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

THEVERYÜZGÜNSÜZGÜNNOW :))))))))))

theŞirİnkuĞu