Çarşamba, Haziran 21, 2006

BENI DELI EDIYOOOOOORRR !

Bugun trafikte kavsakta kirmizi isikta en ondeyim. Karsidan 3 yaya geldi, tam benim onumden gecerlerken arabalara yesil yandi. Arkamda sadece 1 tane araba var. Ve DAT… DAAAAAAAAAAAAAAAAT bir de pesinden. Ne yapayim ezeyim mi? Gormuyor musun? Yesili gorduysen 3 koca insani haydi haydi goruyorsundur? Baktim icinde 2 bayan, ve bu arada yolun devamini da ayni istikamete dogru tek serit pespese gittigimiz icin aynadan bakiyorum, cenesi de hic durmuyor ikisininde. Arkada bir cocuk oturuyor, bir yere yetismedikleri de belli. Peki neden o DAT ve pesinden bir de hemen DAAAAAAAAAAAT.
Beni deli ediyor!

Normalde daha turuncuda iken DATa (!) basan onden 8. sirada saydigim taxi falan vardir. Ama bu dahada abes, onumde 3 yaya var, YUH artik. Yasliya, yayaya yol verdigimde sulalemin cok rahmet almisligi vardir zaten :)

Bir de adam dalmistir ya da telefonla konusarak suruyordur, etrafin farkinda olmadigi icin ornegin onune cikacaksa falan ikaz amaciyla minik bir dat yaparsin, hemen amcamdan DAAAAAAAAAT gelir. Onu ne anladiysa – kendi kapasitesi dogrultusunda tabi!!- hemen DAAAAAAAT’a yapisir, onun dilinde bunun Turkce meali “ben de senin” demektir...

Sizleri neler DELI EDIYOOOOOR:)

Kuguboynu,theDelirtildi

8 yorum:

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

aklıma şey geldi hani bi reklam vardı sanırım evy lady reklamıydı adam sarı yanar yanmaz daaaat diye basıyordu kornaya...bunu niye anlattıysam burda...

KUGUU dedi ki...

Evet ama seni deli edenler neler GOKHAN? Onlari yazmamissin.
Ben de boyle durumda arabadan inip yanina gidip NE MANAAAAA diye bagirmak falan istiyorum. Surucuye Sizi Silkelesem kendinize gelir misiniz demek istiyorum:)

Annelog Atölye dedi ki...

Herkes kırmızıda beklerken, arkalardan gelip sağa sola şöyle bir bakınıp geçiverenlere kızıyorum ben en çok.

Beyaz Piyano dedi ki...

istanbulda trafik lambalarının renginin bir anlamı yok diyerek başlıyorum
beni herşey deli ediyor
mesela bayan şöförler :) şaka yaff onlar dikkatliler ağır vasıtaların e5 te olması deli ediyor soldan kamyon sağdan kamyon arada ben ve küçük otom :)sonracıma devamını sonra yazıyım şimdi doktora gidicem :(

KUGUU dedi ki...

ANNELOGcgm
katiliyorum, bir de o uyaniklar var, biz saygiliyiz sanirken bizi aptal konumuna koyuverdiklerini SANIVERENLER!!!!

BP ne doktoru??? Gecmis olsun, bilgi ver ltf, Kuguu seni simdi merak eder:((

KUGUU dedi ki...

O nasil bakmakmish oyle!!! :)

Beyaz Piyano dedi ki...

önemli bişi değil yaff ölüyorum sadece :))
elime iğne batmışta acıyo o yüsden doktora gittim

KUGUU dedi ki...

OK gecmistir artik o halde, gittiginde doktora birsey oldu mu:)