Pazar, Aralık 24, 2006

YILBASI üSTü SüSü PüSü PARTYSI...

Son yazimi 19 aralikta yazmisim meger... farkindayim ama nasil bir kosturmaca idi. Bazi gun aksama kadar elim bilgisayara degmedi, gozum bile gormedi, hep disarilardaydim cunku. Lakin geceleri donunce sizleri okumaya ve comment birakmaya gayret ettim.
Tabi hepsi is is is degildi:) Bu hafta neler oldu: Guzel seyler de oldu, hastahane de oldu, alisveriste oldu, arkadaslarla bulusmalar, kokteyl veya zebaha gadder dens dens dens de oldu. Lakin bu sonuncusundan ancak bugun kendime gelebiliyorum neredeyse:)) Dun bir de o sismis tabanlarim, agriyan basim ile kizlarimi(yegenlerim oluyor artik ogrendiniz) alip full taban tepip alisveris yapmaca yaptim. Aksam evimde 12 olmadan uyumusum. Sismis taban mecaz degil vallahi, o gordugunuz ankle larim ve ben all night barda ayakta durunca sabak uyandigimda ilk hissim sismis ve ustune basamadigim aciyan tabanlarim oldu:))

Yegenlerle dolasirken kucuk birseye tutturdu yine, zerre halim yok gidecek saat 8(20) olmus zaten, uzatmalari oynuyorum, aksamdan kalma halim ve sis tabanlarimla. Kizim hayir israr etme lutfen, gidemem, hem ben bir seye hayir diyince o hayirdir, hic gordunuz mu siz benim fikrimi degistirdigimi dedim, birden ikisi de gulup evet dediler. Ne zaman mesela dedim. Genellikle her zaman dediler:)) Cok hosuma gitti. Haklilar kiyamam ki onlara ben. Ben de guya sozum dinleniyor saniyormusum kendikendime, her zamanki gibi cocuklar bizi parmaklarinda ceviriyorlarmis meger.

Evet yilbasi planlariniz belli oldu mu? Ben herzamanki gibi plansizim. Once ailemle yemek ve sonra bir kiz arkadasim ile disari cikacagiz ama nereye gidecegimizi de dusunmedik. Aslinda hic istemiyorum artik bunu da. Zaten bu hafta 1, haftaya 2 tane daha yilbasi partyisi yapmis olacagim. Illa bir de o gece bunu tekrarlamak anlamsiz geliyor. Evde oturup film seyretmek bile daha cazip su anda.

Film dedim de elbette dun yegenlerimle D&R rituelimizi de gerceklestirdik:) Ve ben bir suru film topladim kendime. Biri de tahmin edeceginiz gibi -bir kac post onceki konum- The Big Blue filmi idi. Merak eden isteyen olursa D&R da satiliyor. Leon da satiliyor. Bunlar film kutuphanemizde bana gore HEP olmasi gerekenler:) (bunlar derken Big Blue bazilarina cok hatta cok SIKICI gelebilir, ama LEON herkese hitap eder eminim) Dun eve gelince once Hokkabaz'i koyup seyrettim. Ben sinemalarda gitmemistim. Bitince yeni bir film koydum ama ikinci filmin basinda ise baktim goz kapaklarim soz dinlemiyor birakip yattim.

Dun eve gelince demisken:)) bir de penceremin isiklandirmasini da yaptim, yanip sonen isiklar ve bir de ortaya isikli kure aldim. Bakmayin yilbasi yok mok desemde yan cebime koy modum da var galiba:)) ki bayiliyorum ben bunlari yakip isiklari sondurup seyretmeye. Film boyunca bir onlara bir tvye baktim desem yeridir. Hava kararinca yollardan gecerken evlerin icinde de bu isiklari gorunce cocuk gibi bakiyorum hosuma gidiyor.
KKKK!(Komik Kazik Kadar Kuguu)

Son derece sagliksiz ve duzensiz beslendigim icin artik duzgun beslenmeyi ogrenmelisin diyerek BETHINGcgmin gecen hafta onerdigi ve bu diyet degil ama saglikli beslenmeyi ogreten bir kitap sozleri kulaklarimda cinlayarak dedigi kitabi aldim: Farketmeden Diyet. Daha oncede gidip bakmistim ama ben beceremem bunu okumayi da yapmayi da diyerek almamistim. Oysa simdi evde karistirdim da gercekten diyetle ilgili degil beslenmeyle ilgili ve guzel bir kitap. Ben begendim oneririm. Tesekkurler Pinky Bethingcgm. Diger yandan ben yillar once de yine buna niyetlenip artik ogrenmeliyim diyerek o sirada cikan Yasasin Hayat isimli Dr.Osman Muftuoglu nun koccccaman agir kitabini da almistim ve kutuphaneme koymustum:)) Durun bakip geleyim, olalala Mart 2003 imis. Demekki bu konuda bende niyet hep var ama icraat sifir:)

Mesela en onemli ogun kahvalti der durur herkes artik sagir sultan bile duydu dengeli beslenmenin ana kosullarini. Kuguu ne yapiyor su anda yine 2. kahvesini iciyor. Bugun buzdolabini bir bosaltiyim suyu cekilen burusmus meyvelerimi ve suyunu birakmis (igyk igrencim biliyorum) sebzelerimi atayim:))

Ah tamam buldum hadi bakalim bana guzel bir meyve - portakal sIkacagi onerir misiniz. Kendime yilbasi hediyesi soz onu alacagim. Gecen hafta temizlikte evdeki babadan kalma presi koyuverdim kapiya, zaten kullanmiyorum birde ton agriliginda, hani olur ya bufelerde cevirme kollu sIkarlar ondandi iste. Simdi duzgun birseyi, yani portakali bastirarak falan 2 kerede kirilan uyduruk seylerden olmasinda, kullandiginiz memnun oldugunuz sIkacak varsa soyleyin lutfen. Aaa ben de hediye haketmiyor muyum:)

Kuguboynu,theNoelAnne:)

14 yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

crescent ve benim yılbaşı proğramı tamam:)) crescent yazmadan ben yazayım. biz birlikteyiz. ayrilmaz ikili. Allah ayirmasin insallah tak tak tak şeytan kulana kurşun:)))))))))))))))
bayrama denk geliyorya:(( biraz işler karışık yılbaşında koşuşturmaca olacak bana çünkü ben yine k.hamamdayım bayramda yılbaşı akşamı dönülecek. bir iki çeşit mama hazırlanılacak crescent ile birlikte bir başka can dosta gidilecek. cek cek cek......
yoruldum şimdiden.

nimet

KUGUU dedi ki...

Ohhh ne guzel iste 1- Allahim dostlugunuzu nazardan saklasin- masallah (Nimetin bu yorumunu okuyan herkeste masallah desin lutfen) 2- prgm harika cek cek cek yorulma eglenceye sakla canim. Optum ikinizi de:)

Adsız dedi ki...

Biz tatile basladik bile, senin de dedigin gibi yarin christmas, iyi ki dogdun jesus diyecegiz biz de :)
Yilbasi gecesi downtown'da Nathan Philips Square'da kalabaligin icinde olacagim, elimde de "Heyy Kugu Ben Buradayim" diye bir pankart olacak, hani 1 Ocak'ta haberlerde "dunyada yilbasi kutlamalari" diye TV'de gosterirse goresin diye :)))

renkler dedi ki...

Bizim yıllardır partilerimiz aynı: anne babalarımızla, çoluk çocuk, yeğenlerle evde kutlama, hediyelerin verilmesi ve alınması, çatlayıncaya kadar süper yiyeceklerden yenmesi, yılbaşı çekilişi (çocukları oyalamak için ufak tefek bazen komik hediyelerin çekiliş ile verilmesi, sonra bunlardan çocuk için olanların çocuklar tarafından büyüklerden zorla alınması, tombalaya başlanması, mızıkçılık yapan çocuklar tarafından oyunun cıvıtılması, bir sürü fotograf çekilmesi, tam 12 de ayağa kalkıp coskulu gösterilerde bulunulması, ruhu uyuyup kendileri ayık kalmaya çalışan çocukların idaresi, gün boyu uyumamak için içilen kahvelerin ters tepki yapması sonucu sızılması... Yine de evde ailemle geçirmeyi seviyorum, o gece dışarıda olmayı hiç istemedim. Eğlenmek için planlı hareket edilmesini sevmem, çünkü böyle olunca asla eğlenemem (1994 yılbaşısı hariç, planlı olarak bir yere gitmiştik, çok sıkılıcağımı zannediyordum, yaklaşık 10 kişi idik, orada da tanıdık ve tanıdığın tanıdığı şeklinde 20 kişi daha vardı bizi bekleyen, hiç oturmadan dansa başladık, orada hem tef çaldım, hem de o tefi sabaha karşı giderken çalmışım! Çingene pembesiydi, arkadaşlar benle çok dalga geçmişti)

Adsız dedi ki...

az zıpla sende kuğu hiçç bişicik olmaz yılbasın da korkarım ki 1 hafta kendine gelemicen bu gidişle
en iyisi otur filim izle bak demedi deme..

Adsız dedi ki...

kendine hediye alma yaw ben alırım saaa:) sende baa al olur biter işte
hem kerküke gidicen sen bak talabani bekliyor karsılama yapacaklarmıs
bide sonradan toplama ırak hükümeti tam takım orada olacak
bence yılbasında ıraka git kacırma:)
yok gitmek istemiyorum diyorsan...
kutunu acıcaz sansına artık

KUGUU dedi ki...

R2, 1 ocakta haberleri izleyecegm. Bu arada o post sonuna ekledigim christmas paragrafini sildim ben, senin yorumunu gormeden - sorry.
RENKLERcgm en klasik ama en guzelkutlama sekli bence bu zaten. Allah sevdiklerimizden ayirmasin. Bu arada pembe def'e ne oldu??:)
KAYHANOVIC tamam canim aaa duyanda geziyorum sanacak:)) Iyiki dun aksam ekledigm paragrafi silmisim- bir gezenti de orada yazmistim. Sen hediye olarak ne istiyorsun peki?

ceyda'nın tükkanı dedi ki...

Yılbaşında İzmirdeyiz bakalım nasıl geçecek. Ama öncesinde ofiste bir parti düşünüyoruz:) Şu sağlıksız beslenme konusu benim de derdim. Annem gelirken bir kutu vitamin alıp gelmiş bari bunları iç diye:)) Ümidi kestiler benim beslenmemden sanırım:))

renkler dedi ki...

Valla uzun yıllar annemde süründü, sonra bir daha gören olmadı:-) Bir de arkadaşlarım diyo ki tefi çala çala çalmışım oradan çıkarken:-)

enne dedi ki...

Oh oh, partilerden partilere uçan bir kuguu, ne güzell. Bizim şirketimiz yılbaşı partisi yapmıyor, çok üzülüyorum bu duruma, eskiden yapılıyormuş ama 8-9 yıldır yok maalesef.

Sen bu arada 1 ton ağırlığındaki portakal sıkacağını atmışsın ya hani? En iyi şeyi atmışsın kızımm. Onlar çok değerli şu anda ve en güzel portakalı onlar sıkıyor. Bence duruyorsa geri al ama kapıcınız varsa el koymuştur hemen! Elektrikli olanları bir işe yaramıyor, bende var ama hiç sevmiyorum. Ben de o bir ton ağırlığında olanlardan arıyorum. esse markasını biliyor musun? internetten bak, o firmada var bunlardan. Öptüm seni. Partilerden birinde benim için de kadeh kaldır olur mu?

Yılbaşı planımız bizim de aileler ve yeme içme şeklinde sanırım. Eşimle yıllarca dışarıda kutladık, diyebilirim ki en güzeli evde aile ile birlikte olmak.

bething* dedi ki...

canim kitabi almissinn :D ! hayirli uurluu olsun heheh..
sikacak icin hani eminonu ve zuccaciye tarzi yerlerde satilan ve genelde tostcularda kullanilan sikacak bence en iyisi..nar da sikabiliyosun ayrica..daha sosyetik olanlari esse magazasinda satiliyor canim..

KUGUU dedi ki...

Canim CEYDAcgm yorumdan once sitemlere cvp ver bakalim- sen nerelerdesin, ne zamandir blogunu bosladin yazmiyorsun:( Izmir insallahve mutlaka guzel gecer canim. Su beslenme konusunda benim ve AYCICEGIcgmin yanina hosgeldin diyorum, anneye sevgiler- hangi vitaminleri getirmis?

RENKLERcgm demek defi cala cal cikmissin mekandan birde.... ohhh sefan olsun sekerim:))

ENNEcgm gitti artik o 1tonluk sIkacak:)) Ama anlasildi sen de BETHING de en iyisi o demissiniz, yine o bulunup alinacak demektir. Esse ye de bakacagim. Aynisindan - yani eski tip 1ton1ton:)- bulursam size de haber veririm.
BETHINGcgm Pinkycgm kitabimi sevdim ben.

nes-kafe dedi ki...

Ben de yılbaşını renkli renkli ışıklar ve süslerinden dolayı pek severim yoksa pek bi manası yoktur. Birde bikaç aile bir araya gelip yemek muhabbet olayları çok hoşuma gider. Bu cumartesi Ankaraya köyümüze gideceğiz muhtemelen bol muhabbetli masrafsız bir gece olacak :) Yada üzüntülü dedemsiz :S neyse bişe sölicem bende kitapları hevesle alır başından biraz okur bikaç gün dener sonra sallarım ehiehiehi :) ben sana bişe önermicem biz portakalı filan limon sıkacağında sıkıyoruz hem yıkaması kolay oluyor ehiehiehi :)))

Feci tembel nes :D

KUGUU dedi ki...

feci tembel NEScgm en guzel ve eglenceli party sekli de senin soyledigin gibisi zaten. Dedensiz olmasina ise diyecek bir sey olmamasini ben iyi bilirim, bilirsin canim:( Allah hepsinin mekanini cennet etsin. Sen eve isik misik astin mi peki minik NES, cocuk Kuguu soruyor:))