Salı, Aralık 12, 2006

ANKLE RESMI MI DEMISTIK:)


Bir onceki mailime verdiginiz commentlere, dua ve iyi dileklerinize bir kez daha tesekkur ediyorum. Ama artik yeni post yazip onu gecmek istiyorum, tahmin edeceginiz gibi sizin yorumlarinizi okurken cok etkileniyorum.

Bu nedenle yeni post yazmaya karar verdim ve hem de bir foto cektim az once buraya koymak icin. Hem de bu sefer calisti transfer aleti vallahi:)

Iste burada aldigim "ankle"imin resmi.

Bu aksam sinemaya gittim. Film secerken bayagi zorlandik cunku gittigimiz komplexde cogu istedigimiz film yoktu. Neticede ILK ASK isimli filme girdik, ki ben onu da istiyordum. Guzeldi- zaten deniz kiyisinda ve/veya yaz aylarinda gecen her filme hasta olurum ben, ustune ustluk naif duygularin yeraldigi bir filmdi. Yani sakin ve huzurlu 2 saatti benim icin. Oyle vurdulu kirdili kanli entrikali film kaldiracak moodum olmadigi malumunuz, sevmem de zaten:)

Kuguboynu,theElestirme/YE/n:)

18 yorum:

ceyda'nın tükkanı dedi ki...

Güle güle giy gercekten de pek havalı ve de hoş:)) Bu ay sinemaya bile gidemedim ben bak bir eksiklik var diyordum:)))

Yaz dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım. Ceyda' nın dediği gibi çok havalı ve şık duruyorlar :)

renkler dedi ki...

Ben de ankle ne diyordum. Yeni birşey daha öğrendim:-) Daha önce yayınlasaydın ayakkabu postlarıma koyardım:-)

Gamzeli dedi ki...

Canım güle güle giy...Atlattığına sevindim..

KUGUU dedi ki...

CEYDAcgm begendigine sevindim. Ben kac aylardir gitmiyordum- dun iyi geldi, sen de git mutlaka. O kadar cok guzel filmler dolu ki. Bakalimbenbir dahane zaman gidebilecegm?
YAZcgm tsk ederimcanim, bugun daha iyisindir umarim canim??
RENKLERcgm dedigim gibi dun aksam cektim bunu, senin posta yakisirdi sahiden. Hadi ozaman yorumunu burada simdi yap buna, bekliyorum.
GAMZELIcgm tsk ederim canim.

Ayçiçeği dedi ki...

Güle güle kullan:)
7-8 sene önce yine modaydı ankle'ler. Benim de siyah süet olanından vardı. Çok ince topuklu olanlardan. Modası geçince vermiştim. Keşke saklasaymışım.
Benim de bir huyum, herşeyi vermem. Eskimese de veriyorum. Nedense evimde üstüste birikmiş eşya sevmem. sürekli ayıklama durumundayım:)

KUGUU dedi ki...

AYCICEGIcgm tsk ederim canim, daha guzel ve yepisyenileri senin olsun:) O eskiden olanlar bilegin min 4-5 parmak ustunde bitiyordu diye hatirliyorum ben, benimde siyah vardi. Oysa bunlar "gicik ve sirin":) sekilde tam bilek kemiginde bitiyor, ondan ankle zaten adlari. O yuzden verdigine uzulme. Bu arada verebilmek "ev adina" da bence cok "faydali" bir davranis, keske ben de yapabilsem, ustuste kullanilmayan cantalarimdan yer acilir en azindan evimde. Rapor veriyorum bugun meyve henuz yemedim, is masamda tabakla dun koydurduklarimda duruyor aynen:(

Ayçiçeği dedi ki...

Merak etme, ben de yemedim. Ama oğluşuma yedirdim:)
Hatta dün de hiç meyve yemedim. Geceyi fıstıkla kapattım:(
Büyük çekirdeğimin öğretmeni, evdeki eski giysilerinizi (ve çanta, şapkaları) okula gönderebilirsiniz dedi. Çocukların evcilik köşesi ve dramatasyon dersleri için. böylece bana bir kapı daha açıldı:))

CRESCENT dedi ki...

Oooo fotoğraflı postlara başlamışsın :)) Güle güle giy :)
Ayrıca tebriklerin için teşekkürler, başarmak çok güzel bir duygu...:)

KUGUU dedi ki...

Ahh ne olacak bizim bu meyvesiz halimiz:)

KUGUU dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
KUGUU dedi ki...

Hey hey heyyyy CRESCENTcgm yine yeni yeniden aramizda- hemde sinavini basarmis olarak- bir kez de buradan bilmeyenlere duyurmus olayim seni canim. Resimli postlara basladim- link vermeyi ogrendim ve basladim sen yokken bayagi ilerleme kaydettim yani bu blogistanda ben de:)

bething* dedi ki...

cok havaliymisssssss!!! eminim cok yakisiyordur..bu arada ben alisamadim bunlara yani baskasinda begeniyorum ama kendim icin almaya tesebbus etmedim..aklima gelmisken: bundan 1-2 ay evvel kanyonda ipince bacakli bi kadin sortla giymisti bu ankle lari..

KUGUU dedi ki...

:))) BETHINGcgm peki o ben degildim Kanyondaki.... ben bunlari jeans6 seviyorum, bu aksam oyle giydim mesela:)) Fena degildi/M canim:=)

nes-kafe dedi ki...

güzel günlerde kullan canımcım gerçekten çok hoşlar ama çok yüksek yaa :)

KUGUU dedi ki...

NEScgm tsk ederim, evet biraz yuksekler:)) Bu arada davetiyeni aldim ama benden google account istiyorrrr:( ben yahoocuyum oysa. Artik senin icin bir de gmail acariz:)

nes-kafe dedi ki...

hadi yaa :(

ama bende yahoocuyum kabul ediyor alalalalala

neyse açıver bi tane nolacak canım :D

KUGUU dedi ki...

Yavrucugum senden gelen davetiyede gmailin olmali diyordu. Dur sana forward edeyim onuda:)) Ben yahooya cok sadikimdir ama sana feda olsun sadakatte bir delik :)