Salı, Aralık 26, 2006

HEDIYE, MAYDANOZ, HOROSCOPE, PARFUM, YASLILIK,

Bu yilin ilk hediyesini cok hos bir surpriz olarak az once aldim. Kimden mi? RENKLER'den:)) Kaybolmamasi ve blog tarihceme gecmesi icin buraya copy paste yapiyorum. Cok duygulandim. Bir kez de buradan tesekkur ediyorum bizlere hazirladigi guzel surprize. (resmi gormek isteyen onun sayfasina gidecek:))

1) KUĞU: Kuğucuğum, uçamayan ama bunu kabullenemeyen arkadaşım, sana uçmanı sağlayacak bir kanat alamam ama uçman için bir adet gidiş ve dönüş (mutlaka dön) Kanarya adalarına uçak bileti hediyem olsun. Kıyafetin ise sana daha önce ısmardadığım şu ünnnllüüü altın rengi çizmeye uygun canım. Gucci hemi de... Biraz kısa ama idare ediver, olmazsa biraz uzatırız, zaten boy uzun maşallah! Yılbaşı akşamı hayallerinin prensi ile karşılaşacaksın gibi bir his var içimde, valla benim içime doğan başıma gelir ona göre...


Diger yandan postakutuma gelen YAHOO HOROSCOPE umu da buraya almak istiyorum. Benim gibi hergun gazeteyi acinca burcunu okuyanlardan misiniz siz de? Gerci okurum ama daha sayfayi cevirirken de unuturum, ama olsun illa okurum, hatta yukselenimi de okurum. Yahoonun fali ise benim o gunume illa billa uyuyor nasil oluyor bilmiyorum ama hemen her zaman tam ortusuyor. Hele su asagidaki, tam ruh halime ve kendimi yiyip bitirdigim anin aksamina okuyunca inanamadim- biri beni mi izliyor diye:)) "Here's the greatest present you can give yourself: Drop the thankless job of trying to please everyone all the time. Not only is it ultimately fruitless, it's tiresome to maintain. You'll be much happier in the end." Aslinda isaretlere de inanirim ben takip etmek lazim- tabi yapabilirsem/k! Bunu yazip buzdolabi kapagima da yapistirdim (sizin de boyle huyunuz var midir?)

Simdi daldan dala olacak ama :)) maydanoz ve dereotunu yikamak ve kucuk kucuk dogramak icin sizlerden varsa pratik oneriler bekliyorum. Ve hatta buzdolabinda saklamak icin de.

Dun aksam market alisverisinde kendime "sikmalik portakal" aldim ve kasada posetlerimin devasaligi ve nasil tasiyacagim bunlari arabadan eve panigi karsisinda, ilk ve tek olarak 5 kglik portakal filesini birakiverdim:)) Buna hic sasirmamissinizdir eminim, ama diger yandan hayir evde SIKACAK bile yok ben neden onu aldim ki:)) Iste Kugunun fikri ve zikri ve lojistik hatasini cok net gosteren bir ornek degil mi:))

Evde birseylerin bitmesini ve kutusunu cope atmaya bayiliyorum. Hayir ne mana bilmiyorum, ama cidden oyle hissediyorum:)) Mesela sampuanlar, kremler, dismacunu tupu veya deterjan kutusu.. hepsinin bitmesine yakin sabirsizlaniyorum bile. Hepimizin evinde hepsinden cesit cesittir eminim, yani mesela bir adet sampuan degildir asla banyoda duran. Ama biri azalmaya baslayinca ay diyorum bitsede atsam. Ve inanin bitince zevkli bir rituel ile cope yolluyorum.(Ne mana bu?). Diger yandan tam aksine ergenligimdeki ilk parfumumden itibaren parfumlerim azalmaya baslayinca ise - sisede 1/4 veya 1/5 olunca bir daha onu kullanmaya kiyamam oyle birakirim, yenisine gecerim. Tabi o zaman icinde bozulur veya ucar ve ben surmedigimle kalirim:) ama kiyamam onlara yenisine gecerim. Sadece artik hah bu benim hayatimin parfumu dediklerim haric, onlari pespese hep aynisini alirim zaten. Ama bilirsiniz ki bir parfumle yetinmeyiz ve bu asIllarin yaninda yeni denemelerde aliriz ve begendiysem mutlaka dedigim gibi kiyamam birakirim. Bu arada sevmediklerimi de ev veya wc spreyi olarak kullandigim da olur:) Yani misafir gelirseniz tuvaletimde son derece shik ve pahali bir parfum sisesi gorurseniz sasirmayiniz.

Dun aksam is cikisi eski dogdugum buyudugum aptdaki tum cocuklarin teyzesi-kendi cocugu yoktu- karsi kapi komsumuz olan simdi 80ine yaklasmis Y.Teyzemi ziyarete gittim. Ben oradan tasinali 7 yil oluyor. Mutlu mesut 2 saat sohbetle gecirdik, nasihat ve onerilerini dinledim. Zaten onlari -yaslilar ve ailemin ahbaplarini, hep kendime annemden yadigar goruyorum, elimden geldigince arar sorarim. Yaslilik oyle zor bir sey ki. Hic aranizda yasli huzurevine ve bakimevine gideniniz var mi? Herbiri ayri bir hikaye ve hep acikli... Bazen dusunurum, insanin bir on/off dugmesi olmali aslinda belki de. Allahim kimseye cektirmesin, insallah hepimize guzel yasliliklar ve olumun de hayirli ve zamanlisini nasip etsin. Amin.

Amanin bugunku ruh halime hayran kaldim. Adrese bakin: Hediye ile start aldim, maydanoz sokagina saptim, parfum koskte mola verdim, yaslilar caddesinden son surat gecip final/olume kadar geldim...

Basa donuyorum. RENKLER icimi acti, ben bu yilbasi bir suru hediye istiyoruuuuuum.

Kuguboynu,theDegiskenMood

13 yorum:

renkler dedi ki...

Canım, mutlu olmana ve bugünkü ruh halinin pozitif olmasına sevindim. Maşallah diyorum ki nazar filan değmesin... Hep mutlu kal.

Adsız dedi ki...

madde madde cevaplar simdi:
Hediyen cok guzelmis, kiskandim...
Maydanoz illet bir sey, once dograyip cay suzgecinde yikamayi denedim, olmadi, once yikayip sonra dogramayi denedim olmadi, sonunda yikanmis dogranmis hazir maydanoz buldum, onu kullaniyorum...
Portakal konusunda ayni fikirdeyim, hem bir de sikinca pulp oluyor, sevmem onu, careyi 3 litelik tropicana'da buldum (without pulp)
Ben bir seyi sonuna kadar kullandigimda kendime aferin diyorum, saniyorum bu da bir disorder, bir bilene sormak lazim...
Buradaki gazetedeki horoscop'da bir de skor veriyorlar, 1 ile 10 arasinda, aslinda hayatimi horoskopa pek ayarlamam, o bana uysun derim ama o gunluk skora cok takarim kafayi bak, 4 filan oldu mu hic sorma o gunku ruh halimi...

Bir de arada boyle buyulerim adami iste :))

kurunane dedi ki...

kuğucum maydonoz için emel başdoğan'n bi yöntemi vardı, ama hiç denemedim. maydonozları yıkayıp iyice süzdükten sonra dondurucuya atıyordu. kullanacağı zaman çıkarıp poşetiyle beraber ovalayıp kırılmalarını sağlıyordu. kırılırken minik minik parçalara ayrılmış oluyordu. ama dediğim gibi hiç denemedim.

Adsız dedi ki...

Kuğucm bende çok yaparım şu beğenilmeyen parfümleri,oda spreyi gibi kullanmayı..=)

Age35

KUGUU dedi ki...

RENKLERcgm sen guzel hediye surprizinle verdin o neseyi bana:)
R2 burada hazir maydanoz satilmiyor sanirim. bak yahoo horoscope de dene bakalim nasil uyacak mi?
KURUNANEcgm saol degisik bir yontemben de deneyecegm ama o yemek icin uygun olur galiba, fresh salata icin?? (hani cok yaparim ya:)) Ama vallahi deniyorum goruyorsunuz- niyet var yani:)
AGEcugum bir ortak nokta daha bak:))ben ir daha ampule de azicik sIkarim mesela giris antredeki, yanip isindikca hos koku verir ya:)

Yaz dedi ki...

Öncelikle Renkler' in hediyeleri çok güzel. Benide çok mutlu etti :)
Ben maydanozu birinden öğrendiğim yöntemle şu şekilde saklıyorum. Maydanozları bir gazete kağıdıyla paketleyip hani şu çok sıkı kapanan kilitli kapaklı saklama kapları var ya onların içinde saklıyorum. Gazete kağıdı maydanozların nemlenip pörsümesini ve çürümesini geciktiriyormuş. Benim gibi bir demet maydanozdan 1/3 kullanıp geri kalanını çöpe atan biri için iyi yöntem. Dondurucu yöntemini de denedim ama memnun kalmadım.
Bitmek üzere olan temizlik malz. vb şeyleri bende görmeye tahammül edemem. Biran önce atsam diye bakarım. Dibinde biraz kaldığında içine azıcık su takviyesi yapıp çalkalıyarak doğruu klozete yada lavaboya giderler mutlaka.

KUGUU dedi ki...

Eh ben marketten aldigim seffaf torbalarala herseyi buzdolabina koyan biri oldugum icin benimkiler 1/3 bile bitmeden gidiyor YAZcgm:))BirAnOnceBitsedeAtsamci gordum seni de benim gibi:))

ceyda'nın tükkanı dedi ki...

Parfüm konusu sanırım bir çok kişinin ortak yöntemiymiş:)) Maydonozlara gelince ben onları temizleyip cam kavanoza koyuyorum ve kullanacağım kadarını cıkarıp yıkıyorum. Annem de Yaz'ın soylediği gibi gazeteye sarıyor.

Yaşlıları ve çocukları mutlu etmek ne kadar kolay di mi. Ben İstanbuldayken her sene çocukları da alıp hem huzur evine hem de kimsesiz çocuk yurduna giderdim. Burada da huzur evine gidemedim ama çocuk yurduna gittim. Onların mutlu olduğunu görmek çok güzel.

KUGUU dedi ki...

Cam kavanoz yontemi de guzel deneyeym CEYDAcgm. Cidden onlari mutlu etmek ne kadar kolay, ama gorunce ben cok etkileniyorum:(

nilly dedi ki...

Parfum kismi konusunda ayni seyleri hissediyoruz. Bende bitmesine yakin kullanmaya kiyamiyorum, pek begenmediklerimi oda parfumu olarak kullaniyorum. Lisedeyken huzu evinde kalan bir amca ile tanismistim bir arkadasimla. Her hafta ziyaretine gider olmustuk. Ailesi pek fazla alakadar degildi ve bizde ona nese kaynagi olmustuk. Sonralari aile sanirim baska yere aldirtti ve irtibatimiz koptu.
NillytheKuguboynufanatik

KUGUU dedi ki...

NILLYcgm ne guzel yapmissin arkadasinla o amcayi ziyaret ederek. CEYDAnin da dedigi gibi sahiden ne kolay degil mi onlari mutlu etmek.
Hepimiz parfumde ayniyiz demekki:)) Kuguboynu,theNillysiniSever:)

CRESCENT dedi ki...

Evde bitmek üzere olan şeylerin kutuları bana da fazlalık gibi gelir,aklımı meşgul eder (hiç düşünecek başka bir şeyim yokmuş gibi:)) Aynen senin gibi bende bitse de atsam diye gözünün içine bakarım :))

bething* dedi ki...

Kugucum hediyen cok havaliymis :P
eger maydanozlari hemen kullanmicaksan oldugu gibi selpak havlulara sarip buzdolabinda sebze cekmecende sakla (aman dikkat bak senin cekmecede kuflenmis biseyler olmasin!) (kizma sakaa:))ben normal agir agir yikiyorum walla bocek ve toprak konusunda hassas bir kisiligim :) Horoskopuma hic bakmiyorum cunku ben burcuma ait degilim! burcumun yukseleniyim sanirim..hala cozemedim. Cok guzel birsey yaptigin gidip onlari gormek..bir telefon bile o kadar mutlu ediyor ki...takdir ediyorum seni cnm..
uykum geldi gidiyorum..optum