Cuma, Aralık 29, 2006

2007 MUTLULUKLAR

Cuma oldu, yilin son Cumasi. Yarin arefe gunu ve pazar sabahi bayram. Pek cogunuz yilbasi yazilarinizi yazmissiniz bile.
Bazilarinizda 2006 bilancosu vardi, bazilarinizda 2007 yilinda yapacaklarim listesi, 2007den dilekler listesi. Hepsi cok cok hosuma gitti. E ben hicbirini yapmadim, ama cok guzel fikir. Yapmak isterim- tabi kendi kendime:) ama bir dusunmem lazim. Hic kendime donup dusunmedigimi- birsey istemedigimi, beklemedigimi simdi farkettigim, oylesine yasadigim bu yili ne sevdim, ne sevmedim ben. Yine de herseye sukur her zaman. Allah bugunlerimizi aratmasin.

Simdi genel ve klasik ama icten olan temennilerle hepinizin ve ailelerinizin hem Kurban Bayramini, hem de yeni yilini kutluyorum.
2007 ulkemize ve dunyaya baris ve huzur getirsin, iyilikler getirsin.

Sevdiklerimizle mutluluk dolu bir yil olsun:)
Akan tek gozyaslari artik hep sevinc gozyaslari olsun:)
2007 de herkesin dilekleri gercek olsun:)
AMIN.

Insallah hepimiz yeni yilin daha ilk postlarinda ayri ayri cok guzel anilar anlatarak baslayabilelim diye ilk dilegimi yazmis bulunuyorum:))


Kuguboynu,theVerCoskuyu

15 yorum:

renkler dedi ki...

Amin Canım, amin... Güzel şeyler dile, istersen hepsi olur:-)

bething* dedi ki...

CANİM KUGUCUM HERSEY DİLEDİGİN GİBİ OLSUN 2007 DE..KOCAMAN PEMBE OPUCUKLERR!!

Gamzeli dedi ki...

canım iyi bayramlar ve iyi seneler :)

enne dedi ki...

Yeni yılın bayram olsun!

Ayçiçeği dedi ki...

Kuğu the coskuyu veren:) amin diyorum. Söylenebilecek en güzel sözleri söylemişsin.
Herşey dilediğin gibi olur inşallah.
Şimdiden bayramını kutlarım ve yeni yılda tüm o güzel sözlerinin gerçekleşmesini dilerim:)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Bütün güzel dileklerin gerçek olsun. Amin. :)


Sana söylediğim yazıyı nihayet koyabildim :( sevgilerimle.. :)

CRESCENT dedi ki...

İyi yıllar, iyi bayramlar :)

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

mutlu yıllar, iyi bayramlar
geçirmeni dilerim..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Kuğum güzelim,bahçemin güzel süsü...
Umarım ne demek istedğimi anlatabildim benim orada...:(

Bir de şey,benim de annem yok... onu kaybettiğim 10 sene olacak martta.

Seni öyle güzel anlıyorum ki.
Kavurma konusu hariç.Kıh,kıh.
seni de güldüreyim bak.Biz bayramda ilk ciğerini yerdik kurbanın.Kavurmayı ise babannem kışın kendi yemek için, yapıp saklardı.
Kendisi çok yokluktan gelmiş,bir eski topraktı,ona da o normal geliyordu herhalde.
O hala sağ,100 yaş civarında kavurma filan aklına gelmiyor ama.

Bir de yazmışsın ya annenin arkadaşlarını ziyaret ettiğini,bu o kadar harika bir şey ki.Bunun güzelliği ile ilgili bir Hadis vardı,bulamadım.Bulunca sana yazacağım.
Ben de ilk yıllar yapmıştım.Annem 58 yaşında vefat ettiği için,bazı arkadaşları yaşlı değildi tabi.Bunların bir tanesi bile, bir kere bile bir telefoncuk açmadılar,sadece kendileri mutlu oldular diye biraz kırılıp bıraktım son yıllarda.
Ama sanırım hata yaptım.Bu bayram arıyayım bende inş.(senden aldığım gayretle)
Öpüyorum seni,sevgilerimle.

nilly dedi ki...

Kugucum amin. Umarim sende guzel bir bayram ve cok guzel bir sene gecirirsin.

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

2007de herşey benim istediğim gibi olsun... Yeni yıla kurban derisiyle girin... İyi eğlenin mutlu olun vs.

Kuğu gırtlağı'na özel:
Mutlu olacağın ve bunun için hiç zorlanmayacağın bir yıl olsun ve istediğin en az üç şey gerçek olsun :p

kurunane dedi ki...

amin... inşallah seninde dileklerin gerçek olsun kuğu'cum... verdin coşkuyu madem bende kendi küçük dileklerimi söyliim

1- oğlum bezden kurtulup kakasını söyleyebilsin.

2- avrupa yakası gaffurla tazelenmişti, aynı kadroyla bu sene de yayınlansın.

3- oğlum bezden kurtulunca onu kreşe verip, işe girebileyim...

zeyno dedi ki...

Kugucum, bir amin de benden..
Dilerim 2007 herkes için çok güzel olur...Ben öyle hissediyorum...

birten dedi ki...

Aminn...
kugucum hersey istedigin gibi olur,iyi bayramlar ve cok cok güzel saglikli, mutlu, sansli,sen ne istersen onlarda bol bol olan bir yil olur insallah:))
öptümm canim,kendine iyi bak.....
hep sevgiyle kalll:)))

KUGUU dedi ki...

RENKLERcgm dileklerimi yazdim:) Hepimizinkiler gercek olsun. Amin.
Canim BETHINGcgm sana da kocaman pespembe bir 2007 diliyorum, biliyorsun:)
GAMZELIcgm sana da ailenle iyi bayramlar ve mutlu bir yil diliyorum Adasim benim.
ENNEcgm tsk ederim, bu ne kadar guzel bir dilek olmus:)
AYCICEGIcgm insallah hepimiz icin gercek olur, insallah.
YAGMUR DAMLASI cok tsk ederim cnm.
Zarif CRESCENTcgm sana da sevdiklerinle ve NIMETcgmle:) iyi bayramlar ve iyi yillar...
Sevgili YANLIZLAR KRALICESI size de mutlu ir bayram ve harika bir yeni yil dilerim.
YAGMUR DAMLASI canim benim yazini okudum evet. Bu arada senin sevgili annecigine de Allah rahmet eylesin, cok gencmis o da gittiginde:( Babaannenin kavurmasi, ve hikayeyi sevdim. Tsk ederim tum guzel niyetine ve destegine. Bu arada aradiklarim annemin yasitlari degil, cogunlukla daha buyukler annemin buyugu olarak sevip saydiklari. Ara sen yine de herkesine guzel olur hem sasiriri hem sevinirler.
NILLYcgm canim benim, oralarda sana da kolayliklar icinde mutlu bir yeni yil diliyorum canim.
DSAcgm hemen 3 dilek diledim yorumunu okuyunca. Cok tsk ederim seninkilerde gerceklessin insallah.
KURUNANEcgm yasgunu cocugu chitir bayan, bu guzel dileklerin gercek olsun 2007de insallah:)
ZEYNOcgm insallah , amin hepimiz icin. Bu arada seni gormek ne guzel, gittin diye ben uzulmus ve sasirmistim:( 2007 hepimiz icin guzel olacagini hisediyorsan demek yazmaya devam edeceksin diye anlayabilir miyim:))
BIRTENcgm mustakbel guzel annecik, 2007de bebegini hayirlisiyla kucaklarken, tahmininin otesinde guzelliklerle dolu bir yil yasayasin diye diliyorum sana ve esine canim.