Cuma, Aralık 08, 2006

AYAKTAYIM- UYUMADIM:)))

Saat 1 ve evet ayaktayim.
Bir suru dusunce ile buradayim, ama yaz yaz, yok yok, sil sil seklinde.
2 el tavla attim hatta feci de yendim, ellerine MARSa bedava bilet de verip ama nafile aklim hala relax degil... :)

Arada bir de durmaksizin telefon caliyor, msj geliyor. Bunaldim. Bu aksam telefon trafigim cok kalabalikti, ben de cok kisi aradim. off.

Acar.istan, bab.una&ad.nanOkt.ar tv de 2 ayri kanalda simdi saat 1 olmus. Baktim.

Sizce bu araya nokta koyarak yazmalarim searchlerde korur mu hit almayi, yoksa ben kendi kendime saflik mi ediyorum? Buh.ran abide de yapmistim, hani anlamistiniz siz ya:)) Hic geregi yok burada siz istedigim sevdigim dostlarimdan baska hitler almaya. Bizbize iyiyiz degilmi:)

Hmm dolunay cok guzeldi yine bu aksam da bir de gorebilseydim/k keske. KIZLAR SILKININ/NELIM ve kendimize gelelim. Cidden ne oldu bize bu son gunlerde:)) Anlayan anladi.(?).

Gecen Cadde'de dolasirken arkadasimla kakakiki(hep oyleyimdir!), Kemal Tanca'da yine harika modeller vardi, kendime bir taba renkli "ankle" aldim. Hani bilmeden bu sene ANKLE larin cok moda oldugunu. Guzel ama bir de feci topuklu ki gormelisiniz:)) Ben 9-11 pond giyerim, ama bu 13 pond ki daily life zorluyor vallahi. Ama mahmuzlari falan var, cok hosh, aslinda ne kovboy ne cizme ne binici ne feminen ama hosh bir model, yurudulkce mahmuzlari da kling kling ediyor:)) Kendimi disi John Wayne veya hadi tamam peki .. Calamity Jane gibi hissediyorum. Resim yuklesen iyi olur Kuguu dediginizi duydum ama no way:) Yok sansim.
5n1k var su anda ekranda- orhan pamuk nobel vs ama stockholm:)) 1200 adet ada uzerinde kurulu bir sehir. kuzeyin Venedik'i denir.
Kuguboynu,theKasitliGevezeKacagi

16 yorum:

Adsız dedi ki...

He hee saat farki yuzunden hep ilk yorum bana nasip oluyor :))
Kuguu resim isteriz gorelim su mahmuzlari...

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan.
Ben de bugün bir değişiklik yapıp saçlarımın rengini değiştirmeye karar verdim. Ama Pino kadar cesur bir değişimi göze alamam:))
Sen bir ara uykusuzluk çekiyordun. Yine mi başladı?

Ayçiçeği

KUGUU dedi ki...

R2 valla resim cekmek iyide lape yukleyemiyorum. resim iicn netten magazaya girdim ama kataloglari yoktu. Birara deneyecegm soz.
AYCICEGIcgm sen o kadar onceden beri beni okuyor muydun yani:)) Yok simdi artik nasil olsa uyumuyorum diye yatmayada gitmiyorum dermissiiim:)) Saka saka gec yatiyorum genelde galiba.

KUGUU dedi ki...

AYCICEGI saclarin ne renkti, ne renk oldu?

Kayhanoviç dedi ki...

günaydın kuğucuk.

2 el tavla attın ee noldu yenilmişsindir kesin:)

KUGUU dedi ki...

Sen yarim okuyorsun galiba su kisacik postumu bile KAYHAN aloooo, mars ettim diye yazdim ya:)) Ama dunku sayko 2 pulla beni yenmisti:)

Ayçiçeği dedi ki...

:)

Ayçiçeği dedi ki...

Artık yorumum gidiyor. Nihayet oldu bu iş:)

Tabii ki uzun zamandır okuyorum:))

Şu an kumralım. Ama hafifi gölgeli kumral.
Şimdi ise biraz daha açmak istiyorum.
Birazdan çıkacağım zaten. Dönünce bildiririm nasıl olduğunu:))

renkler dedi ki...

Kuğucuğum, ben anladım mesela...:-)
Belki dolunaydandır??? Gecenin 3 ünde iğrenç ama bir o kadar da ilginç bir rüya gördüm. Zamanında beni ve oğlumu çok üzmüş biri ile ilgili bir rüyaydı bu. İyiye yoruyorum tabi, diyorum ki bu adam artık bize kötülük yapamayacak diye, herşey bitti diye. Ama 3 te gözlerimi zınk diye açtım. Genelde saat 7:15 de bu şekilde açarım ve iki dakika sonra zil çalar. Ama bu sefer çalmadı, hayır etraf da karanlık, saate baktım. Uykudan eser yok. Rüyam ve kötü günler aklıma geldi. Artık yanımda beni seven eşim var, içeride oğlum Allaha şükür mışıl mışıl uyuyor, kötülükler dışarıda... Ama çok huzursuzlandım, bir daraldım! Bir saat kadar döndüm durdum, düşüncelerimi uzaklaştırmak için yarın ne yemek yapayım diye bile düşündüm. Offf... Ama sabah daha iyiydim. Silkiniyorum ben, sanırım ki bu da bir gelişmedir. Dolunaydandır, dolunaydandır...

KUGUU dedi ki...

AYCICEGI once yuppppi diyeyim bir, olduguna cok sevindim, bak iyiki gitmemissin blogcuya gordun mu:) Saclarini merakla donusunde anlatmani bekliyor olacagim/z.
RENKLERcgm senin anlamani %100 bekliyrodum zaten- sifre sanaydi:)Ruyanin seni etkilemesine izin verme tabiki. E ne yemek yapmaya karar verdin. Benim "dolunay" indirect aslinda, belki yakinda direct olani yazacagm, belki de silecegim:)) Kuguu bu!

nes-kafe dedi ki...

ay o topuklarla nasıl yürüyorsun ben en fazla 3 cm topuk giyebiliyorum sonrasında üstünde duramıyorum :P

hadi bakim gül biraz yok öyle mahzunluk birbirimize pozitif enerji vermeliyiz ok:)

KUGUU dedi ki...

NEScgm evet insallah canim. Bak falimda cikani unutma, hani su 45 gunu:))

Adsız dedi ki...

O kadar yazmıştım, yine gönderemeden silindi. Nazar mı değidi ne:(

Döndüm ben:)
Ama kısa yazacağım bu sefer.
Valla renk konusunda son anda radikal bir değişikliğe cesaret edemedim. Sadece şimdiki renginden ton olarak daha açık oldu.
Ama kesim çok değişik oldu.
Saçımı çok kısaltmamak şartıyla değişiklik istedim kuaförümden. Sağolsun yaptı da. Önden bakınca, katlardan dolayı kulak ile omuz arasında gibi duruyor saçım. Ancak arkadan bakınca uzun olduğu anlaşılıyor. Tabi fön ile güzel duruyor. Bir de saçı yıkadıktan sonra bakmalı:))

Ayçiçeği

nimetin.blogspot.com dedi ki...

bazen kuguu nece konuşuyor diye düşünmüyorum değil:)))) ama anladım ben ne demek istediğini!

nimet

antibiyonik dedi ki...

Ankle nedir?

KUGUU dedi ki...

AYCICEGI neden silinmis ya:(( Sac modelin de rengide hosh olmus, gule gule kullan. Sana geliyorum az sonra- bugun daha simdi oturdum merak ettim yeni post vard mi?:))
NIMETcgm neden oyle diyorsun- sen anlamadigin yeri sor ben anlatmaya calisirim:)) Ama ben senin anladigina eminim zaten hayatim.
Yepisyeni bir arkadasimiz daha mi oldu- hosgeldin ANTIBIYOTIK. Ankle, hm, bilekte biten cizme, ama kisa bot veya kisa cizme degil, tam bilekte biten desem... cok aciklayici oldum degil mi:))