Salı, Aralık 19, 2006

UCTU UCTU KUGUU UCTUU...MU?

Bu aksam yine sinemaya gittimmmm (Ceyda'cgm orada kulagin cinladi:)duydun mu?) Ay ben aliskin degilim birakin ustuste gitmeyi, ayni ay icinde hatta abartirsam ayni mevsimde bile 2 filme gitmeyi becerebilmeyi (cidden abarttim tamam), bunyeye dokunmasin dedim ve fakat lakin ama filhakika! bile isteye gittik:))

Film seceneklerini salon cok olmasina ragmen cok sevemedim, istediklerim yoktu, galiba yine vizyondan kacirdim, ama arkadasin istedigi filme uyumlu kisiligimle:) ok dedim. Dondurmam Gaymak'a girdik. Degisik bir filmdi, en cok da tabiki sadece bir kisinin oyuncu olup, diger herkesin bizzat oradaki yore halki oldugunu bilmenin getirdigi merakli gozlerle izlenince insan begeniyor, takdir ediyor. Birde oscar aday adayi ya hani. Ama onca dua ve dini sahneyi nasil cevirecekler de yerinde ifade ve his yakalanacak tercumede merak da ettim dogrusu.

Bu arada "film", konusu ve herseyi disinda, tarafimdan tamamen bir minicik ayrintiya takilarak da izlendi. BU haftalardir size yazmak istedigim, belkide hep oteledigim bir konuya canli ornek seklindeydi. Kuguu ayrintilara takilir:) Yazacagimdir, fikrinizi alacagimdir bir gun:)

Dun aksamustu cep telefonumdan 2 blogger beni aradi:)) Bulusunca. Sagol D.cgm:) Gerci diger sevgili blogger da telefonu eline alir sanmistim ve bir gun oncesinden bulusacaklarini bildigim icin beklemistim, ama almayip sadece selam ettgini ilettirince ne bileyim bende isteyemedm. Sesini benden saklayan F.Kralicesi:) Koroda duyariz nasil olsa o guzel sesi biz:))

Arkadaslar bugun hamam ustu durumlar gayet iyi hala. Yani bunyeye ters tepen hicbirsey olmadi:)) Ama AYCICEGIcgmin dedigi gibi meyveleri de yiyip ciksaydim tam hamam ruhuna uyacaktim:)) Bakalim bekliyorum kimler hamama gidecek, yazin ama tamam mi:))

Dun aksam hamamdan cikinca yegenlerimi almaya gittim, yemek alisverisi yapip evde keyifle birlikte hazirlayip tv onunde yedik. Buyuyorlar, bahsederken gozlerim yasariyor desem kim inanir. Birlikte tv de Acemi Cadi dizisini seyrettik, ben sabah evden firlamaM neticesinde ihmal ettgm pazar gazetelerime gomulmekle, tek gozu tv de, teyzeeee bak teyzee cigliklari arasinda gecirdim. Aksam almaya geldiklerinde(ilk defa- ben rica ettim-yoksa birakirim), camdan onlari izlerken farkettim ki parktaki araba benim arabaya burundan yanasmis ki hic yapilmaz bu, ters yone girmis. VE .... Bu sabah parka inince arabama vurduklarini gordum burundan. Arabayi renk model biliyorum, ters durdugu icin dikkatimi cekmisti ya, yoksa gormem bile. Ama ne yapacagim, buldum bu aksam parktada ama bu ne kadar ayip birsey, hele yabanci da degiliz ayni sitedeyiz. Insan sorar bulur yada bir not ilistirir silecege.

Ben gercekten yoruluyorum insanlarin duyarsizliklarindan, saygisizliklarindan, kabaliklarindan, bencilliklerinden... Kacasim gidesim geliyor. Bunun egitimle diplomayla ilgisi kalmadi artik. Arkadan bir ambulans sirenleriyle geliyor, kenara cekilmeyi akil etmiyorlar birde pesine tam gaz takiliyorlar. Neyse simdi buraya yazdiklarimi sildim, virvirdirdir hepimizin bildigi sikayet ettigi seyler mutlaka..
Nereye gitsem ki? Hadi secin gidip surada yasamak istiyorum diyin mesela bana. En cok oyu alan yere 2007'de deneme icin ucup yasamayan Kuguu ne olsun:)) deeeeermisim... aaa dedim bile ...hadi yer secin bana... Kacip kurtulayim...
Kuguboynu,theUcamazKacamaz:)) mi?

13 yorum:

renkler dedi ki...

Uçamayan, ama bunu kabul etmekte zorlanan arkadaşım, Kuğu...

Benim hayalim Avusturalya'ya gidip huzurlu ve sakin bir hayat sürmek. Eşim Avusturalya vatandaşlığına sahip olduğu için aslında istediğimiz an gideriz. Ama cesaretim yok işte. Çünkü oraya gitsem belki çalışamayacağım. En azından bu işimi ne olursa olsun seviyorum. Ama emekli olunca kesin gideceğim. Çocuklar da büyür (zaten eşimin oğlu 17 yaşında ve üniversite bitince oraya gidecek) Oğlum da büyüyünce orada yaşamak isterse bizle gelir, kendi bilir.(yok bırakmam Onu da isterim)

Bahçeli, şirin bir evim olsun, bir kurt köpeğim olsun, bahçede bir sürü sebze yetiştireyim, bonzailerim olsun, mutlu mesut yaşayalım...

Bir de B planım var. Avusturalya vatandaşları İngiltere, Hindistan ve Yeni Zellandada da yaşıyabiliyor. Her yıl bir yere gidelim, birer yıl bir yerde yaşayalım istiyorum. Yine emekliliğimde tabi. Hindistan özellikle ilgimi çekiyor, aristokrat ruhlu eşim nefret etse de:-) O deli enerjisi, komik filmleri, ilginç insanları çok değişik geliyor.

Kuğu, hep sen soruyorsun ama cevap yok? Sen nereye gitmek istersin arkadaşım?

nes-kafe dedi ki...

o filmi bende merak ediyorum ama ev kuşu kocayı cıkarmak mümkün olmuyor tekde gitmek içimden gelmiyor :)

yaa benim aynasını kırdığım araba aklıma geldi :((( ama ben başkasından kaçarken ona takıldım :(( hala vicdanım sızlıyor

KUGUU dedi ki...

RENKLERcgm askolsun ya, bir kugunun ucamayacagini neden yuzune vuruyorsun:)) Biner ucaga giderim:)
Cevaba gelince ah bir bulsam verecegm ama... Mesela bir yildir Siracousa'ya gidip yerlesmek var dilimde ve kacis hayallerimde.
NEScgm vallahi bu sabah seni okumadan daaklima geldi eyvah simdi Nes'in aklina gelecek dikiz aynasi diye... Seni tenzih eettigmi buyazidan biliyorsun sen degil mi canim?:))

Gamzeli dedi ki...

iYİ YAPMIŞSSIN GİTMİŞSSİN, BENDE SEVİYORUM SİNEMAYI AMA ŞİMDİ CDLERİ ÇIKTIĞI İÇİN EVDE İZLİYORUM,EVDE SİNEMA SİSTEMİ GİBİ OLUNCA PEK GEREK KALMIYOR :)

Adsız dedi ki...

Dondurmam gaymak gitmek isteyiopte gidemeğim filimlerdendir malesef. insan cağırır dı dimi bu 1

benim arabamın önüne biri park edipte ben sabah cıkmak isteyipte cıkamıyorsam. daha önce örneği vardır bir gece opereşin düzenler lastiklerini indiririm buda 2.

duyarsızlığa gelince insanımız cok yozlastı artık hiç bir sey eskisi gibi değil bir kere saygı diye bir sey yok. tv ler bile sacmaladı. artık kim daha cok sacmalarsa o prim alıyor. insanlar sunu konusuyor 150.000 dolar versem veririmisin. eskiyi hatılıyorum da nasıl desem süper baba diye bir dizi vardı sıcak bir aile dizisi ve reytingleri oda alt üst ederdi.

bunlarda zaten türk milettinin değiştiğinin örnekleri, din bile dinlikten cıktı bilmezsin ama cuma namazları bile eskisi gibi dolmuyor.

bayramda içki içmek günahmıdır die bir polemik baslatılıyor yaw adı üstünde günah içen içer içmeyen içmez. değişik insanlar cıkar değişik polemikler yaratırlar. cocuklar da bunlardan etkilenir buda uzunnn bir şekilde 3

nereye gideceksin düşünüyorum da kuğucuk yer yok be. neyden kacıcan kendinden mi yoksa aynada yansıyan insanlardan mı. bence gitmek yerine etrafımızdaki insanlar değişssin güzeli gelsin iyisi kalsın. cürükler gitsin o zaman hayat güzelleşiyor sanırım:) eeh buda 4 olsun..

Adsız dedi ki...

ırak kerküke git:)

KUGUU dedi ki...

GAMZELIcgm haklisin evlerde artik sinema salonu gibi... Ikisinin de yeri ayri bence, ki sinema salonunda daralan biri olarak evde seyretmeyi herzaman tercih ederim ben zaten.

KAYHONOVIC,the fesat! Belki de ben yaziyi eksik yazmisim, ama senin yorumuna kizdim. Seni derhal pistlere davet ediyorum! Alirim anahtarini bak:)) Saka bir yana , o araba park yerinde sira basi idi ve arkasi bos ve parkedilmeyen apt girisi boslugu, benim araba ise sirali nizamli 2 araba arasinda idi. Once ben parkettim sonra o gelip oraya sigmis. Yani cikmak icin ben onu sIkIstırmıs falan degilim. Birde yerde hafif bana dogru egim -yokus asagi- oldugu icin de bence musaadenizle o "salak" geri vitese takinca kacirdi veya geri vites yerine 1 e takti belkide:) burundan vurdu bana:( Yorumundaki 2konusuna cvp yazdim ya ohhh...be... 3 ve 4 konusuna ise katiliyorum. Super Baba, Perihan Abla gibi diziler kalmadi ve cok kiziyorum ben de buna. O yuzden belkide- gecenlerde de hani yazmistim- 2 Aile adli diziyi yakalarsam seyretmeyi seviyorum - icinde kan entrika yok.. sicak... Irak a da kendin git ya:) Lakin insan kafasini da yaninda goturunce pek bir sey degismiyor degil mi arkadaslar:)) Ay adeta bir posta daha yazdim burada...

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

kuğucum gel benim bahçemde yaşa.senin için havuz yaparım.
ama kediler sana sulanırmı bilmem.:))


NES NES NES NES sana buradan sesleneyim,gördüm çünkü seni.

sana ben mail adresimi yazdığım mail attım.
o bana ing. birşeyler dedi :P
bende çok anladım :P

Kimsenin betalara yorum yazamadığı günlermiş meğer. sonra farkettim.

sonra bana mailler geldi 2 sefer.yorumun nes'e gitmedi diye. sen o arada blogu kapamışsın.
bak. mail adresim profilimde yazıyor zaten. ,çok öpüyorum.


Kuğucum izinsiz oldu ama ,çok özür dilerim.
o güzel kız kendisini önemsediğimi bilsin istedim.tekrar teşekkürler.

birten dedi ki...

ben köye gitmek isterdim, herhangibir köy....hic farketmez vallahi hangi köy oldugu:))

bende bir kere arabayi alisveris merkezine parketmistim, geldigimde kapi icine gecmisti!!!elektrik problem varmis,yapmislar, islerini halletmisler ve gitmisler...tabiki benim arabayida!!ordaki yetkililere söylememe ragmen aldirmadilar!!ben park ederken hicbisey yoktu,polisede gittim... ayni olaylar burdada oluyor, ve cebinden ödüyorsun masrafi...az falanda degil, kapi degisti yanii!!

sonucta insanlar degismedikce nereye gidersen git her yer ayni....

KUGUU dedi ki...

YAGMUR DAMLASI elbette NES'e buradan da yazabilirsin, lafi bile olmaz. hepimiz bunu yapiyoruz zaten. Ama bu arada cidden onun bloggerini bende cozemedim, davetli olarak okuyabiliyorum- 30 gun iznim var diyor prgm- lakin yorum birakamiyorum NESSSS duydun mu canim alo alo... Bu arada YAGMURcgm havuz icin tsk ederim, arada simit de isterim biraz gairp olacaka bir kuguu icin ama yaninda cay da olursa sevinirim:))

BIRTENcgm haklisin aslinda heryerde insanlar ayni. Sana da gecmisler olsun. hayir kotulerin yuzunden hem zamanin gidiyor, hem paran hem de sinirlerin... ve ustelik onlara hicbirsey olmuyor, eski tas eski hamam devam ediyorlar biz ugrasip dururken...

nes-kafe dedi ki...

yok ben üstüme alınmadım o olay aklıma geldi :) bilerek kimseye zarar vermem zati :)

Adsız dedi ki...

halen fikrim değişmedi kerküke git
talabani seni bekliyor:)
meydan okuyorum bu arada...

Adsız dedi ki...

koyam amına yaw sıktıkleırme baksana yaw amk sıekrım sımdık kuguyuda turkıyedekı kıslarında da amını pallarım eha sıkerım..... am uctunde de kestane kırarım ıankı baq
bıldırcın hurmanalr gotunu tırmalar :D