Pazar, Aralık 03, 2006

ROCK BARDA 1 KUGUU VE BU.HRAN ABI VE DIGERLERI

Dun gece universiteden bir arkadasimla disari ciktik. Gittigimiz rock barda en ondeki bistroda otururken, geceyarisinda canli muzik basladiginda, bir sure sonra iceri bir grup girMISH, girishlerini farketmedim ama bizzat yanimizda konushlanip, iclerinden birisi de bizzat masamizi "bardak tutamaci" olarak destursuz kullanmaya baslayinca farkettim ister istemez!

Dondum, cok Avrupa yakasindan gordum kendisini:)) Gerci elinde cantasi yoktu ama, bizzat Buhr.an Abi! Ve arkasinda bir grup insan. Cok ilgincti, cunku o tek basina onde ama yaklasik 1 metre gerisinde 7-8 kisilik bir ekip olmasina ragmen o tek basina eglenmeye calisiyordu:((

Kizmadim cunku garip ve gercekten "garip"ti yazik ki! Ikincisi eskilerimizin soyledigi garip anlaminda pls:((.

Kafayi garip bicimde tavana kaldirmis sekildeydi. Burnu havada olmak diyemem buna, cunku cidden etrafa bakmiyor, kimseyle gozgoze gelmiyor ve cene + burun tavana nedense illa paralel duruyordu. Daha ziyade bana yalnizlik cagristirdi uzuldum. Bu arada o da kisaymis, boyu benim ceneme burnuma falan geliyordu. Bugun arkadasim H. ye anlattim cok uzuldum yazik diye, seni gorebilmek icin kafayi dikmistir dedi, gulustuk. Ama cidden bana acikli geldi ya saka degil. Yani dusunsenize ekibinizle belki oyununuzdan cikip eglenmeye geliyorsun ama hicbiri ile konusmuyorsun, ortami paylasmiyorsun, onlar senden 1 metre geride belkide egleniyorlar cunku hepsi konusuyor, iciyor egleniyor, belkide hatta onun parasiyla dolasan bir tayfa bu...

Biz sonra durum yemeye gittik. Durumcu full doluydu:))"Yanliz insan" yoktu insallah mashallah orada... Ve kimse kimseye "sen beni begenmiiiiyor musuuuuun?" demiyordu...
Kuguboynu,thePsychologist!

17 yorum:

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

Rock barda bir kuğu! ilginç... Hangi grup? ne tür çalıyolardı? gibi sorulara cevap alamadığım bir yazı olmuş... cevap verenzi?

renkler dedi ki...

Rock bara gitmeyeli yıllar olmuştur. Oysaki eskiden oralarda eğlenmeyi başarabilirdim. Şimdi düşüncesi bile müdemi bulandırıyor. Ne bileyim bir tuhaf oldum ben. Burhan abi gibi olmayayım.

Gelelim psikolojik panel kısmına: İyi de madem eğlenemeyeceksin ne diye gidiyorsun oraya be adam? Hadi gittin, ne diye hiç konuşmayacağın, beraber eğlenmeyeceğin tiplerle geliyorsun? Onlar mı figuran, yoksa sen mi orada? Anlamadım...

nes-kafe dedi ki...

Dizideki yalnız buhran sanırım gerçek :)
geçenlerde oyununua gittik onun anlattıklarından bende onda garip bir şeyler olduğunu düşündüm. normal insanlar gibi düşünmüyordu bence. değişik biri. yalnız olmasına şaşırmadım. sanırım onun gaffurdan başka arkadaşı yok :P

KUGUU dedi ki...

DSA no comment! ama grup Fistik Ezmesi degildi:)
RENKLERcgm eskisi gibi frequently olmasa da arada birde fena olmuyormus, dene derim bben esinle yine de:)
NEScgm evet gercekten degisik biriydi ama dedim ya bence onun icin uzucu idi.

deryik dedi ki...

mekan mojo di mi? çünkü efendim kendileri düzenli olarak, hani utanmasa her iki günde bi giderler (böhühühü ben de giderdim), yanlarındaki arkadaşlarıyla tek tük iki kelam edip sonra aynen "aa resmen dizideki gibi" takılırlar. ben "ay bi imza alabilir miyimmm"cilerden uzak durmak için duvar örüyo diye düşünmüştüm, hani hiç çekilmez müzik dinlerken. çünkü oraya çok tiyatrocu geliyo ve bu yaşanıyo.

sonra ropörtajlarında falan bile o sıkkın hava var, hani rol mü gerçek mi.. "ben arızayım biliyorum normal sosyalleşemiyorum" demişti.

bilmem, ben mojodaki o halini kendi kendiliğine yormuştum. hani ropörtajlardan sonra... bi başına eğlenir hep- ama eğleniyo yani. gerçekten :)

KUGUU dedi ki...

DERYIKcgm aaa kendisi mi rop.da demis asosyalim diye:) Insanin kendini bilmeside bir meziyettir vallahi:) Birde ben bara giden tiplerarasinda "birimzaricedebilirmiyimci" olabilecegine hic ihtimal vermiyorum.

Yaz dedi ki...

Bende kendisini dizi haricinde tv de her gördüğümde tuhaf biri olduğunu düşünürüm. Demek asosyal bi abimizmiş kendisi :)olabilir takdir ederim yine de :)başarılı bir kişi.

uzay dedi ki...

o adam normal hayatında cok degişik bi kişiliğe sahip bence..kendisini cok sık görmekle birlikte hep yalnız ve kendi kendine yasar bir halde oldugunu kesfettim artık

KUGUU dedi ki...

Evet YAZcgm "gorevinde" basarili ve topluma zararsiz biri olmasindan gerisi bizi ilgilendirmez canim haklisin.
UZAY hosgeldin bloguma, sinavlarinda bol sanslar:))

Adsız dedi ki...

gercek hayatla oyun daki karakterler farklı olmalı be kuğu. ama tuhaf bir adam gercekten de. fakat komik yahuu..

belkide sana yetişebilmek için boynunu yukarı kaldırmayı yeğlemiştir:P

KUGUU dedi ki...

Adam dizide iyi hos ama fakat lakin KAYHAN her oyuncu karakteriyle ilelebet yasamazki- bunlarin bir de normal hayatlari olmali:)) Bu arada aklima yukarida baska gorenlerinizin yazdiklarindan ne geldi biliyro musunuz- belki de GULSE Birsel de zaten bunun setteki hallerinden etkilenip karakteri gitgide bu hale getirerek yazmistir, yani etkileniyordur- ay pardon esinleniyordur:))Olabilir!

bething* dedi ki...

evet normal hayatinda da bi gariplik oldugunu taniyanlardan ben de duydum..enteresan kisilik :)

KUGUU dedi ki...

PINKYcgm ben hic ilgilenmemisim meger kendisiyle "az-1-tvci" olarak galiba... ben duymadan bizzat yasadim gordum ogrendim, sende beni teyit ettin simdi:)

KUGUU dedi ki...

BU nasil oluyor yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Bubir isaret mi????
Yine 13 yine 13.comment:)))hep bana hep bana:))) Freddy around?

Jilfeym dedi ki...

KUGUUUU, ADAM COOL YAPMIŞ İŞTEEE SEN NİYE ÜZÜLDÜNNNNNNNN???

: ))

KUGUU dedi ki...

GULFI bensiz cool yapmis ama:) Senin saat 03:33 de nette hala ne isin var bakayim:) 19+3 mu yapiyorsun???

Hustin dedi ki...

istanbulda demekki böle bişey oluyo bizim buralarda liseden arkadaşları görüyosuun falan ahahah ezikmiyiz neyiz yaww