Çarşamba, Aralık 06, 2006

GOZ-SOSIS-TAVLA-BALIK

Bu sabah uyandigimda gozlerime inanamadim! Ama gercekten "gozlerime" inanamadim. Aynada gordugum gozler benim miydi, her bir goz kapagi pembe ve tombul bir sosis gibiydi:) Internete girdim, "sosis uretim merkezi" olan kendime ait gereksiz 3 adet postu yine islak izledim ve sildim. Ama once yorumlari tek tek defalarca okuyup ezberleyerek ve ama yine de kaybetmemek icin bir word file haline getirerek... Bu aksam eve donerken ozellikle karanlikta araba farlari gozumu cok sizlatti - demek sisen gozlerin boylede bir hassasiyet rolasyonu da var belki de isiga karsi... Yumrumu kucultmeye calistim bogazimda-hala kati, bitmemis- ama gormezden geliyorum- as usual:)

Gun icinde posta kutuma 2 mail dustu “saglikli beslenme” icin- "yukaridan ilahi mesajlar" miydi yoksa bunlar:) Haftada bir balik yenmeli diyordu. Hayir ben baligi severim ama hazir onume konsa iyi olur yoksa ne anlarim ben balik pisirmekten. Aksam eve donerken hep gordugum yeni acilan balikci onunde durdum. Ne kadar cok cesit vardi, ne guzel tezgahlardi ve kendime sastim cunku soyle dusundugumu farkettim tezgaha bakarken: ne kadar guzel hepsi ahh bir yapan olsa yesem keske hepsini. Bilemedimki ne alacagimi! , adamin tavsiyesiyle izgara dedim diye onerdigi baligimi aldim, eve geldim tezgaha koydum- buzluga digerlerinin yanina "Eskimo avi" icin kaldirmakla yapmak arasi dusundum! simdi de izgara ustunde tamam tamam merak etmeyin koydum - ama salata falan yapamayacagm yanina- kendimi bu kadar da sasirtmayayim:))

Bugun meyve de yedim yarim elma ve 2 mandalina. Zaten mandalina soyma kolayligindan midir, ellere bulasip yapis yapis olmadigindan midir nedir hep favori kis meyvemdir (duyan da bilmese meyve cok severimde favorilerim var sanacak:))Gecen yaz bir dilim karpuz veya kavun yemeden gecirmis sahsiyet oldugumu ne bilecek mesela.

Dun aksam tavlaya girdim. Arada bir severim ben tavlaya girip kafa dagitmayi. Donemsel, ne bileyim mesela NEScgm bunun icin puzzle seviyor, ben de tavla. International sayfada oynadigim icin hem de farkli kulturlerle 2 laklaki da seviyorum, bir keresinde Senegal’den 50 yasinda bir amcam ile bile oynadik. Dun iste birisine yes dedim basladik, amcam/teyzem her kim ise dakika bir gol bir :
- where r u from? (neredensin?)
- Turkiye (Turkey lafini asla kullanmam)
Amcam/teyzem 2. cumlesi DANNNNN diye:
- can I ask u a question ? (bir soru sorabilir miyim?)
- Do you gonna tell yours kindly first or not? (once seninkini kibarca soyler misin?)
- can I ask u a question ? (bir soru sorabilir miyim?)
- tell your country first, then sure u may ask. (once ulkeni sen de soyle, sonra elbette sorabilirsin)
- USA
- Ok, should be Kentucky? (burada muneccimlik yapmiyorum, nicki fan-in-ky idi. American ise ky de Kentucky olmasi muhtemel oldugu icin dolu atish yapmish oldum boylece. Ancak amcam/teyzemin espri anlayisi da oldukca kitti ki ben Kentucky fried chicken diye berbat espri silsilesi surdurmeye gerek gormedim )
- yes
Ve pesinden sabirsizca o cok istedigi sorusuna gecti – bu arada da hem yazıyoruz hem de bir yandan da oynuyoruz ama. Soru su cikti ve sonrasinda ben bunu sirf siz blogcu dostlarimla koro halinde ooooo diyelim diye defterime kelime kelime kaydettim:
- do you know that Jesus Christ is the way, and the truth, and the life, and NO ONE comes to the Father except through Him.
Simdi noktalama isaretleri, buyuk harfler hep onun dikkatinizi cekerim- birebir yazdım deftere. Ben mesela karsimdakine saygimdan, veya ozellikle ingilizce is yazismalarimda daima You buyuk harfle yazarim, KY’li ise beni degil AMA ILLA digerlerini buyuk yaziyor. Yani tam yobaz, korukorune bir inanan, neyse konumuz bu degil. Ben icimden ya sabir cektim ve aninda yazismayi kesip oyun bitsede gitsem moduna gectim. KentuckYliden, bir sure sonra bakti bende tik yok, ikinci cvp geldi:
- do you know Jesus Christ? (bakin yine buyuk harflere- cumle buyuk harfle baslamiyor- yani onun icin onemi yok dilbilgisinin, duzen takintisi falanda yok ama Tanri – oglu vs illa buyuk harf!
Yine cvp vermedim ve oyun bitene kadar her 10 saniyede bir copy paste ile son sorusunu gecti:
- do you know Jesus Christ? Altalta satirlar dolusu.
Oyun bitti ben exit:)

Norvecte Oslo’da tanisip, Bergen’de yeniden tesaduf ettigimiz, biz araba kiraladik Stockholm-Isvec’e araba ile gidecegiz dedigimizde, bize takilmayi teklif eden, yasca annemlerden buyuk bir Amerikali karikoca ile onlar ve 2 kizi seklinde yaptigimiz bir kac gunluk keyifli yolculukta sozu donup dolastirip nedense dine getirmelerini anlamasakta, evime dondugumde onlardan posta ile aldigim ilk kocaman zarfin icinden cikan bir mektup, resimler ama bir suru "Yehova Sahitleri" brosurlerini bulusumu animsadim iste dun tavlada. Ve birde bu devirde Mission filminin meger hala gercek oyuncularini:)

RENKLERcgm bu sabah biraktigi ama sildigim mesajlarda bana tatli bir incelikle gulumsemem icin yilbasi planlarini falan anlat demis ve kendi postunda da son gunlerde yazi dizisi seklinde yaptigi ayakkabi serisinde bana yilbasi icin ozel bir 348 model cizme yaratmis. (ben 3 ve 4 ve 8 numarali resimler tarzim dedigim icin- birde business ayakkabim kac numaraydi- 16 miydi?) Neyse artik yilbasi partisi icin cizmem de olduguna gore bir party ye gitmek sart. Dun ikinci yilbasi party davetiyemi aldim ama ona da NO:) Lakin ben bu yilbasinda COMO Golunde George’un home partysine katilmayi dusunuyorum – su bizim George, hani soyadi Clooney olan. Ona su son gunlerin en buyuk sehir efsanesini soracagim, hani Ayhan Isik’in guya oglu olduguna dair internette dolasan legend. Ya nasil bir zihniyet boyle bir sey uydurur, yayar bir de . Delinin biri kuyuya bir tas atmis al iste KUGUU dahil 40 deli konusmus:)))) Bu arada George a gitmisken ben de Erdal(acar) ile George un resmi gibi bir resimde hazirlatir!!! Ops...pardon ceker, sizin icin bloguma koyarim dostlar:) o da ayri bir psikolojik vaka olmali. Photoshop ile karisi ile cekilmis resimde karisini sildirip yerine George Clooney resmini montajlatip gecen sene onun evindeki partideykene arkadasim George ve ben diye elden bizzat basina dagitmak. Yani Freud bile bence icinden cikamayabilir vakanin:)

Balik pisti, guzel kokuyor.
Kuguboynu,theCigDegilamaPismisBalikSever:)

24 yorum:

KUGUU dedi ki...

ekleme= saka gibi ama su anda tv de avrupa yakasi ve Gaffur ile Burhan Bey bir rock bardalar:)) Burhanin hal ve tavirlar tanimazdan gelmeler vs :))) benbu filmi gormustum mu?:) belkide gercekten Gulse esinlenip yaziyor!!

Adsız dedi ki...

o zaman içine doğmuş diyorum.

gözün sisli izleme hem yanında selpak bulundur her daim kuğu.

bide bişi dicektim ama unuttum:)

telefonum caldı o esnada sana yazarken görüyonmu surada sağlıkklı bir şekilde oturmus sana yorum atmama bile izin vermiyorlar..

nes-kafe dedi ki...

canımcım iyi ol üzülme ağlama sakın.
bak ben iyiyim ama bu seferde gözlerim ağrıyor ve sulanıyor blog okumaktan iflas etti sanırsam :P
meyva konusundaki başarını tebrik eder devamını dilerim :)
balık annem pişirirse yada lokantaya gidersek yemeyi pek severim bende :)
o vatandaşada verilebilecek pek çok cevap var ama o baştan Allah'ın bir oğlu olabileceğine inandığı için belkide boşa vakit geçirilmiş olacaktı. Allah hidayet etsin diyelim :)

Yaz dedi ki...

Canım iyi ol ne olur dicem sana ama bende pek iyi sayılmam bu günlerde :) ama sen yinede iyi ol. Bide daha çok meyve ye :)

KUGUU dedi ki...

KAYHANovic kimmis ariyan:))
NEScgm ve YAZcgm iyiyim:)
NEScgm zaten hic bulasmaya gerek yok bu tiplere- konussan da seni duymazlar yoksa verilecek cok cevap olabilirdi tabeee, dgl mi cnm?
YAZ sana ne oldu- sen ki sigarayi birakmis birisin bugunebugun! neden kotusun dur bi bakayim sana..

Adsız dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

Sevgili Kuğu,

Bu anonym benim Ayçiçegi:))
Sağolsun YAZ bu fikri verdi de, yorum bırakabiliyorum artık.
Bak sen benim ismimi beğeniyorsun, ama bu isimle de yorum bırakamıyormuşum. Şimdi de bunu araştırmalıyım, niye diye:))

Şu amca/teyze? çok güldürdü. Daha da güldüren, senin oyuna devam etmen. Yoksa seni transa mı soktu sorusuyla :)) ?

Üniversitedeyken rastlardık bahçede bazen incil dağıtan
gençlere. Ama öyle ısrarcı filan değillerdi.

Ben evde balık yapacağım zaman, fırın tepsisine dizer, üstünü folyo ile kapatırım. Pişdikten sonra da ızgara kısmında biraz tutarım. Yanında da bol roka ve kırmızı soğan (evdeyiz ya:)).
Sonra da üstüne helva.
Oldu bitti işte.

Eğer sen başladıysan ufaktan meyve yemeye, o zaman ben de başlayım artık :P

Eğer bu yazı da gitmezse...

Sevgiler Ayçiçeği (mektup gibi oldu ya:))

KUGUU dedi ki...

Cok guzel olmus AYCICEGIcgm:) Ya niye guluyorsun, tavlayi neden yarim birakayimki ben oyun icin oradaym:)) Birgun size de baliga gelmeli bence, cagirirsin degil mi? Hadi gel ikimiz beraber "imece-meyve-yemece" yapalim var misin?

enne dedi ki...

Ya, yılbaşı planlarını ben de merak etmiştim sanırım. Neden sildin ki o postları? İnsanın duygusal anları olması çok doğal değil mi? bazen onların da hatırlanması gerekir diye düşünürüm ben. Neyse, sen daha iyisini bilirsin kugucumm:) Beni de götürsene George'un partisine? Hatta Gigi'yi de alayım yanıma, herkes onu sever, ben de popüler olurum bir anda. Dolphin de gelebilir mi? Biz yılbaşında ailece gezmeyi severiz de:)))

Adsız dedi ki...

Beklerim efendim:))
Varım tabii ki. Hangisiyle başlayalım?
Öyle balıklama atlayabileceğim bir meyve de gelmiyor ki aklıma.
Elmalı turta meyveden sayılır mı acaba :P

Adsız dedi ki...

Ya ben böyle yazıyorum ama adımı unutuyorum. Alışkanlık işte:)
yukardaki bendim Ayçiçeği. Anlamışsındır ama sen :))

KUGUU dedi ki...

ENNEcgm elbette gidelim beraber COMO'ya ama ben de GIGIyle oynarim dayanamam, sonra yandi gulum Italyan erkekleri keten helva:))Bilmem anlatabildim mi:)
AYCICEKcigim anladim ben anladim sen merak etme:) Lakin su ise baslamadan once ZEYNOGUNun son postuna bakar misin inanilmazzzzzzzzzz icim gitti - kestane de bir meyve midir acaba?:))) zeynogun.blogspot.com

gazel vakti dedi ki...

Kuğucum bende bi kere bi kitap okurken tatilde tanıştım bu misyonerler o kadar kibar yaklaşıyorlarki.Onlar kadar kibar olman imkansız zira kırılabilme ihtimalin var.

Meyva yeme seanslarına devam et.Hatta sebzede ye.Salata yapmak zor geliyor banda bazen.Daha önceden yıkanmış süzülmüş yeşillikleri şık bi kayık taba koyunca yememem imkansız oluyor.Alıştık artık salata malzemelerini doğranmadan yenmesine.Gözlerin neden şişti anlayamadım ama hastalıktan mı? Ağlamnaktan mı?

KUGUU dedi ki...

GAZAELcgm hklisin innilmaz kibarlar dgl mi. Yanliz bu tavladaki biraz sayko idi, dandun giristi:)) Gozlerim cok su icinde kaldigindan galiba nohut gibi falan sisti:)) ama simdi gecti.

renkler dedi ki...

Topumuza nazar değdi, kesin. Ne bu halimiz kızlar? şiş gözler, kilolar, sinir, üzüntü, kavgalar, komplolar, aşk, ihtiras:-P Kendimize gelelim.

Valla daha geçenlerde, ya ben bu sıralar bayağı iyiyim dedim, şak diye moralim bozuldu. Valla kuğucuğum bu öğlen ciciler aldım kendime, hatta ciciler aldığım yerden bir kolye hediye verdiler beni sevip:-P Hatta sonra kendime allık aldım ve bana hayvanlar üzerinde deney yapılmayan Kanebo diye bir markanın tanıtımını yaptılar ve bir sürü promasyon verdiler. Eşim hediye aldı, annem bana yaş günü hediyesi için git kendin al, beni uğraştıma diyerekten para vermişti (canım annem, zamanı yok ki gezmekten, hemi de beğenmem diye korkuyor, böylesi daha iyi bence de) Oh kendime geldim be! Şiddetle tavsiye edilir.

renkler dedi ki...

Canım söylemeyi unuttum en önemlisini çok konuşmaktan: NE OLUR ÜZÜLME ARTIK, AĞLAMA, HER ŞEY DÜZELİR, YAĞMUR DİNER, GÜNEŞ ÇIKAR... HADİ GÜLÜMSE:-)

KUGUU dedi ki...

OHHH ne guzel olmus RENKLERcgm.
Senin de daha iyi olduguna sevindim.
YASASIN ALISVERIS:) (ve tskler)

Gamzeli dedi ki...

Neden şişmiş gözlerin?...

gazel vakti dedi ki...

Kızım hasta etme adamı ağladınmı ağlamadınmı hayret bişeysin bende kibar olıyım dedim olamadım.Bak ağladıysan üzülürüm.

KUGUU dedi ki...

GAMZELIcgm biraz uzuldum de ondan:(
GAZELcgm aaa vallahi korktum, Karakafa ve Karamelkafa'yada boyle bagirmiyorsundur insallah:) Tamam peki agladim, cok agladim, hatta bogure bogure agladim... Bu cvp da kibar olmadi deglmi :) bak guluyorum simdi.

nimetin.blogspot.com dedi ki...

geçenlerde bende makjamı temizledim sosis göz kapaklarıyla karşılaştım. sebep? diplaynir alerji yapmış!
fakat balık yap. diz fırın tepsisine içine üç dört soğan dil. biraz sarımsak birazda limon dil. at fırına uğraşmana gerek yok yani:))

nimet

KUGUU dedi ki...

NIMETcgm sana da gecmis olsun. Firin tarifini aklimda tutacagm, lakin yok 3-4 sogan dilimle, yok limon dilimle falan, yorulurum ben:))saka saka. Gozler geciyor:)

Gamzeli dedi ki...

Yaa canım benim, üzülme herşey olacağına varır..ben biraz uzak kaldım galiba...Öptüm canım seni..

KUGUU dedi ki...

tskler adasim :)