Cumartesi, Aralık 30, 2006

7'nin KERAMETI ve 2007:)

Bugun gazetede okudum hosuma gitti, paylasalim istedim. Tamamen turkce karakterlerden olustugu icin de copy-paste oldugunu anladiniz siz!:)) 2007 icin guzel bir umut daha hepimize...
Kuguboynu,theArsivci

7'nin kerameti varmış!

2007'nin diğer senelerden farklı olacağını bilmiyordum. Ta ki bu
hediyeyi görene kadar! Kırmızı bir paketin içinde yedi değişik tatla tatlandırılmış kurabiyeler ve aşağıdaki not vardı.
İşte 7'nin kerameti...

Hafta 7 gün, gökkuşağı 7 renk,
Dünyanın 7 Harikası, Eski Yunan
Uygarlığında 7 Akıllı Adam!,
dünyada 7 kapı, mitolojide 7 esas Tanrı,
soyumuz 7 göbek, Pamuk Prenses ve 7 Cüceler, ilkokulun
başlangıcı 7 yaş, Çin'de kutsal 7
element, dünyanın etrafında 7 gezegen, feng
shui'de iletişim sayısı 7, Büyük
Ayı 7 yıldızlı, insan 7
çakralı, nota sayısı 7, kainatın 7
safhada yaratıldığına
inanılır. İrfanın, mistik gücün,
dua ve meditasyonun, manevi başarının
ve bilgeliğin rakamı yine 7... Kabe'nin
etrafı 7 kez tavaf edilir, Katolikler'de 7
sakrament esas, kutsal şamdan 7 mumlu,
Mısır'da Güneş Tanrısı RA 7
ruhlu, Tibet'de 7 Buda, Afrikalılar'ın
Kwanza Bayramı 7 sembollü, Zulu süsleri 7 renkli,
Eskimolar'da kar 7 isimli, Hürmüz 7 kocalı,
dinlenmek 7. günde, 7 tepe üstünde Rio, 7 tepe üstünde
Roma, 7 tepe üstünde İstanbul, filmlerden '7
Kardeşe 7 Gelin', başka bir film '7 Günah',
'James Bond 007'... Yüzünüzde 7 nokta (açık) var
(ağız, kulak 2, burun 2, göz 2), dünya 7
kıta, denizlerin figürativ sayısı 7,
Kızılderililer'e göre mevsimler 7 tane,
Avusturalya yerlileri Kulinler'e göre de mevsimler 7
tane, Japonya'da rakamların en uğurlusu 7,
Tarot falında 7 zafer, Mevlana yılı
(Doğum yıl dönümü/ 1207-2007), Gökyüzü 7
kat... Verda Aymete'nin kaleminden.

http://arsiv.sabah.com.tr/2006/12/30/gny/gny130-20061230-200.html

8 yorum:

Kayhanoviç dedi ki...

hayırlı bayramlar sağlık sıhhat dolu bir yeni yıl geçirmen dileği ile seneye görüşürüz ha ha ha iğrençti kabul

kurunane dedi ki...

olleeeyyy... kuğu'cum hani sen (7'li yaşın 2007'ye denk gelmesi şansın tavan yapması demekmiş)i ben uydurdum demiştin yaa. valla olsun, uydurmuşsun belki ama süper uydurmuşsun. bak şimdi 27 olduğuma çok sevindim.

bu sene hepimizin senesi olsun.

Ayçiçeği dedi ki...

Çoğu edebi eserlerde de dünyanın 7 günde yaratılmasına paralel olarak karakterlerin 7 günlük kayboluşları olup, tekrar (7 gün sonra) kendilerini bulmaları da işlenir.
Bu 7 sayısında birşey olduğuna ben de inanıyorum. Benim çalışmaya ara vermem 7 yıl olmuş. Ve 2007'de tekrar başlayacağım diyip duruyorum.
Güzel bir bayram ve yeni yıla sağlıklı, neşeli, huzurlu, eğlenceli bir giriş dilerim canım :))

KUGUU dedi ki...

KAYHANOVIC sana da iyi bayramlar ve mutlu bir yeni yil.Bak ben seneyeyi bekleyemeden yazdim ama:)
KURUNANE,the27likChitir evet evet oleeey...:) Amin.
AYCICEGIcgm ne guzel baglanti kurmussun evet bu sene sen ise basliyorsun insallah.
Hepimiz mutlu giris yapalim yeniyila.

Age35 dedi ki...

Kuğucuuuuuuuuum,mutlu yıllar diliyorum ..=))

Jilfeym dedi ki...

2007 oldu şimdi..
ben nedense 7 rakamını sevmem ya..
inşallah uğurlu olur tabii:(

KUGUU dedi ki...

AGEcugum hala ankarada olmalisin, cok eglen cok hasret gider, donunce bize anlat. Mutlu bir yil canim.
GULFIcgm 7yi sevmedigini unut, 2007 sana kendini sevdirecek kadar guzel gecsin dilerim:))

KUGUU dedi ki...

Aaa ben de 7. commenti yazmisim bilmeden, ne hos:)