Cumartesi, Temmuz 15, 2006

theEvsahibiDeLaKumruuss

2 gunluk dursuz duraksizligimin ertesi, dun gece deliksiz yamasiz NET uykumdan sonra bu sabah BRUNCHa davetliydim 1 hafta oncesinden.
Dun oglen kendi ayarladigim ogle yemegine gidemedigim icin zaten feci uzgundum. Ama yegenimi dun gece otobuse bindirdigim icin bu sabahki davete avdet edebilecegimden oturu aynen dunku gibi yine ceptel alarmim kuruluydu (Heyhat dun PINOcgm:(()
Sabah kalktim yorgun ayaklarimla, baktim evde birakabilir miyim diye ama ı-ııh yok benimle heryere geliyorlar! Ayaklarimi da aldim giyindim, gittim dostlarimin sevdigi tahinli coreklerden almaya. Firindan o anda ciktilar, 10 dakika bekledim sicakligiyla tepsiden alinamadiklari icin, arabada arka koltuga yayıp kapaklarini da actim kutularin yolkda sogusunlar diye ve gittim dostlarima. Soyle diyeyim gittigim insanlar, benden buyuk, onun annesi ve benim annem dogmadan aile dostuymus. daha da gercegi ise onun dedesi ve benim dedem dostlarmis, kac yili hesaplamiyorum, 100 yillik aile dostu diyelim gecelim... hemen hemen:)) Yoksa aglarim bak simdi. (ne mana, annemden sonra simdi yenile sevgili S. teyzem de gitti birakip bizi ya ondan) .... Ne anlatacaktim nerelere gittim.
Neyse mutlu bir gundu. 3.nesilde, yok yok, ben 3 isem 4. nesilde aramizdaydi:))

Mutlu mesut aksamustu eve dondum ki salondaki balkon kapim ardina kadar acilmis. OLSUN ne olacakki. 8degil mi??) Salonda lapimi actim hemen. sonra otururken .... birden.... ayagim islandi..... IGGGGGGGGYKKKKKKKKKK.
"EsekSipasiKumru" olurmu yaaaa
Taaaa salonumun ortasina kadar girmis utanmaz, bir de icine etmish:))
Balkonum yetmedi pislere, sonunda birde evin icine..... BU DA OLDU - KUMRU CHISHI:)))
Kuguboynu,theEvsahibiDeLaKumruuss

7 yorum:

gazel vakti dedi ki...

Bacı national geographic kimisin her bi mahlukat geliyo size.Valla bilmiyodum kumru cishide oluyomuş meğer genel kültürüme kültür gattın.

birten dedi ki...

bir sukufede eve lazim:)) ama sukufe bile yetmemis anlasilan onlara...sahiplenmisler vallahi senin orayi!!

pinomino dedi ki...

üzülme, bi daha ki sefere buluşuruz kuguucum:)) öptümmmm:)

KUGUU dedi ki...

GAZELcgm mumkunse baska mahlukat almayayim ben:)) Yakinda timsah falan cikarmis evden:))
BIRTENcgm bu kumrular cok arsizlar yaa, Allahtan artik yuvayi hallettim galiba- 3 kere yumurtladilar-yuhunuz yani. Bir de bir fikrim var kokunden halledebilecegim yaparsam eger:))anlatirim. Bezdim vallahi pisliginden goruntusunden ve seslerinden:(
PINOcgm insallah bir dahaya diyorum ben de canim.
Kuguboynu

hayal dedi ki...

Iyyyyh islak islak ayagimda hissettim bir an kus pisligini

KUGUU dedi ki...

HAYALcgm hic tavsiye etmem... (o kadar canli mi anlatmisim :))

Adsız dedi ki...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»