Perşembe, Temmuz 06, 2006

BIR DENEME :)

Onceki mini panik pabuc postuma "canlardan" gelen desteklere yazdigim cevabimi merak ettim,bana biraz abarttim cenemi gibi geldi de, sahiden sayfada ne kadar yer tutuyor diye... deneyelim dedim....
Kuguboynu,theChatterBox


Eveeeeet Arkadaslar dun aksami "basariyla" atlattim cok sukur. Hayir yemeklere telaslanmaktan ote, buna cok ozenmemin bir sebebi de gelenlerin ikisi bu eve tasindiktan sonra evime ilk gelisleri idi- ki biri USAde yasayan kuzenim. Ayni zamanda digeri, etraftan nasil olduysa methini cok duyduklari(!!) "wok de la Kuguu Spesiyal" i illa isteriz diyince...:)) Anladiniz degil mi ozenince cok, sakinan goze cop batar misali iyice heyecan katsayimi arttirdim durduk yerde. (Bu kadar karmasik cumleyle kendimi anlatabildim mi:))?)
Hersey cok guzeldi, MUTLUyduk birarada.

ANNELOGcgm,cok tsk ederim, atlattim cok sukur:)
ENNEcgm ben oyle marifetli biri falan degilim, cok fazla sey bilmem, beni gozunuzde yanlis canlandirmayin pls, ama cok ozenirim:))
TOPLUIGNEcgm sen dugunden sonra bol bol misafir agirlayacaksin, isin zor tatli yorgunluklar yasayacaksin, artik senin maceralarini dinlemek icin sabirsizlaniriz biz simdi:) Lutfen hepsini minifotoraman seklinde yollamaya dvm et, ben cok sevdim:)
BIRTEN evet dogru soylemissin: hersey mukemmel olsun derdinden boyle oluyor zaten. Ben bir de asIl olarak galiba suna cok gerildim: gelen kuzenim(USA) annemin en kiymetli yegeni ilk goz agrisi idi ki tum sulale bilir ikisinin birbirine askini, ve benim annem cok marifetli ve inanilmaz estetik mukemmel sofralar, sunumlar ve muhtesem leziz yemekler hazirlardi. Insanlar daha yemeden sofrayi gorunce mest olurdu. Galiba annemin gidisinden sonra ben ilk kez agirlayacagim ya, onun yemeklerine yetismem mumkun degil ama masa sunum etraf tabaklar peceteler bardaklar vs vs hersey onun gibi beceremem ama yine de anneminkini aratmasin diye de mi gerildim nedir ne bileyim ben, istteee oole birseyler... -dedim galiba:( ....
GOKHAN cok esprili buldum seni, saol beni rahatlamaya calistigin icin.
GECECI tesekkur ederim, dusunmen yeter.
POTANSIYELARIZA valla dedim ya benden oyle cok bir marifet beklemeyin lutfen. Hele su bloglarda mutfak konusunda aramizdaki cevher ve mucevher arkadaslarimiz varken bana asla laf dusmez. Yanliz su bir gercek yaz aylarinda misafir agirlamak kis aylarina gore daha kolay degil mi sizce de? Oyle 5 kap yemekti, corbasiydi, pilaviydi, boregiydi falan istemiyor insanlarin cani.

Merak ediyorsaniz eger benim dunku MENU basitti:
1- WOK de la Kuguu Speciyal
2- Koccccccccamaaan salata (malum gecen sefer de yazmistim, abartmadan gercekten tekerlek ebatinda salata kasem var:)) icinde yok yok olan bir salata yapiyorum ben:))
3- Sarap LAR:)
4- meyve
5- Bitter chocolate mousee cake - frambuaz soslu ve kremali (bunun resmini size cekmek istedim ama tabagi eline alan aninda gomuldu ben cekemeden) Ama bunu bir daha yapmayacagm hem cok zor hem de asiri kalorili:) 3 paket kare bitter cikolata benmari usulu eritilir 1 su bardagi tereyagi ile karisitirilir diye anlatmaya baslarsam anlarsiniz:)
6- Yanina dondurma – kolay – Carte d’or cunku:)
Hepsi bu, bir de salonun ambiyansi tabiki onemli:) Mumlar tutsuler isiklar...

CRESCENTcgm hallettim gecti bitti anlattigim gibi cok sukur alnimin akiyla, tsk ederim canimcim.
BETHINGcgm ya foto cektim aslinda ama benim cektgm fotolar hicbirseye benzemiyor, estetik canlilik yok, makinem cok iyi ama sorun bende olmali, ben baktim sabah makinada ama ı-ıhhh hicbirsey ifade etmeyen siradan fotolar olmuslar.
ZEYNOcgm valla iste buna bir ayri nedense gerildim yukarida yazdigim nedenden oturu galiba:(
TIPITIPcgm hicbirseyi kacirmadin canim. Ama bu arada ziyafeti kacirdin o kesin, zira bir tek lokma kalmadi:) Bu sabah birinin esi aramis diyorki: aksam oyle yedirmissin ki bu sabah kahvalti edemeden ise gittim dedi. Biraz pohpoh vardi galiba ama yine de duymak insanin hosuna gidiyor degil mi:))
Ay neredeyse birpost kadar uzun yazdim- hatta "BU" konu posttan bile coook daha uzun oldu yorumum galiba. Ama son sunu da yazmaliyim, aksam yatarken surekli bacagima kramp girip durdu - ki nadir olan birseydir- yorulmusummm:)

10 yorum:

birten dedi ki...

yazdiklarini okuyunca söyle bir aklimda canlandirdimda:))mumlar,tütsü kokusu, yemek,tatli,meyve, dondurma ve sarap hmmmm...ohhh..resmen ziyafet iste!!bence hersey güzel olmustur, yumulduklarina göre hakliyim dimi ama??
bende mi öyle bilmiyorum kugu ama,özenmiyince yemeklerim daha güzel oluyor, rahat olunca herseyi daha cabuk yetistirebiliyorum..ama öyle bir an geliyorki elimde degil ya yetistiremezsem, ya begenmezlerse diye düsünmekten kendimi telaslandiriyorum!!bide gelen dedigin gibi özelse, herzaman gelen biride degilse....masa telasi,yemek, tatlisi, evi temizle derken... yaz konusunda sana katiliyorum, misafir agirlamak daha güzelll:)))
ama gercek suki tek amacimiz annelerimiz gibi olmak..onlarin elinde sanki sihir varmis gibi..lezzetli, masa kurmalari zevkli,sohbetleri...herseyleriyle...onlarin kizlariyiz ama onlar gibi olamayiz maalesefkiii...
bütün misafir agirlamalarin böyle güzel gecmesi dilegiyle:))
wok de la kugu spezialda yani adi bile yakti bizi!!!!

bething* dedi ki...

walla comment degil post olmus bildigin!!! :)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

aaaa bende bu posta hiç bakmadan diğerine cevap yazmıştım (bk.bir önceki postun son yorumuna)

KUGUU dedi ki...

BIRTENcgm kesinlikle haklisin, spontan olunca yine ayni sofrayi ortaya cikarabiliyoruz rahatlikla amaaa ah bu telas bizi mahvediyor:))
BETHINGcgm hakliymisim denemekte degil mi, resmen bir post olmus:))
GOKHAN onceki yorumunu da gordum-bu arada 13mus naber;)
Kuguboynu

KUGUU dedi ki...

Evet kesinlikle oyle GECECI. O yuzdendi yazimdaki "mutluyduk" ibarem, yakalamissin. (nasil gidiyor senin blog? isindin mi artik?)

enne dedi ki...

valla pastaya bittim ben. Günlerdir diyet yüzünden bitter çukulata yemiyorum, okuyunca aklım başımdan gitti. Eminim muhteşem olmuştur.

KUGUU dedi ki...

ENNEcgm tsk ederim ama biliyorsun bitter en az kalorili olani zaten, yine de sana ince bir dilim pasta servis yapayim ben en iyisi:)

KUGUU dedi ki...

GECECI hersey oyle basliyor zaten isteeee:))) Bu dostluklar, paylasimlar, ziyaretler, yorumlar, yorumlara cevaplar derkeeeen damarlarindan sizan bu virus sayesinde bir bakiyorsun Arsivin kocaman oluvermis bile...:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

evet yaa senin 13 leri almaya talibim :)) farkında değildimki...sen gönder bütün 13 leri bana nede olsa ben inanmıyorum öyle şeylere :)

gazel vakti dedi ki...

Bi dahakine benide çağır olmazmı şu tatlı için neresi olursa gelicem he.Hem bitter hem tereyağ