Cumartesi, Temmuz 01, 2006

KUGUU at RODEO DRIVE :)

Gunlerdir dusen yildizim ile kepenklerini kapattigim moodum nedeniyle uzak kaldigim bloguma dondum. Sizleri ozledim. Bana moral vermeye calisan tum yorumlariniz ve ictenliginiz icin de tesekkur ediyorum:

Sevgili GuzelToprakinGuzelAnnesi, Sevgili TatliFırcaCeker GazelVakti, Sevgili Nimetcan(hosdondun-nasildi?), IlkGozAgrisiKuguuOlan Sevgili YazBitmesin, Sevgili YineBirSeyAnlamadimDiyenGokhan, Sevgili HerDaimEnercik Crystal, Sevgili SimlerinHicDusmesinDilerimManikKediSinem, Sevgili SevdigimKorist-theAngarali Gulfi, Sevgili MoralKutusu Komik BeyazPiyano, Ne dedigini hic anlamadigim KabirdenSelamHerkese, Sevgili ayagina takilan yildizima tekme savurmayip alip getiren DSA- DunyayiSatanAdam, Sevgili Uzaklardan ve Bunalmasini Hic Dilemedigim BunalMAGul, Sevgili KubaFatihiKendiniOzletenPeggy (ve Hubbysi) ve Sevgili Pembe HayallereDaldiran Pembe Buzdolapli Bethingcigim...

Yaa iste arada sirada Kuguu’ya da bir haller oluyor, kabul buyurun lutfen. (Bu cumlede cok Bulent Ersoy gordum kendimi!)

Aralari olani biteni es geceyim ve sondan baslamaya gayret edeyim. Onceki gun bir arkadasim aradi, sesimden de anladi birseyler oldugunu ve bana alisverise cik dedi, bir de bilmis bilmis ekledi hanimlar alisveriste iyi stres atar diye. Yok benimki oyle boyle gecmez dedim. Hic niyetim de yoktu. Ama gunlerdir biten bir makyaj malzememi almak icin satildigi magazaya gitmeye useniyordum. Bu ruh halimden baska turlusu de beklenemezdi ya neyse. Dun nihayet yolumu dusurdum, benim Estee Lauder standi da hemen giriste 1 parca alip cikacagm. GUYA. Oldu o sana once 3 parca malzeme. (Bu arada eve gelince fark ettim ki evdeki rujun ayni numarasini yine begenip almisim. Yani istikrarli zevkimi tebrik ediyor, dalgin ve dikkatsiz kafamla alay ediyorum. Buyurun siz de edin serbest.) Arkasindan kasaya giderken bir de kiyafetlere bakayim vaktim var dedim. Ne olduysa ondan sonra oldu zaten. Hatirlamiyorum kendimi kaybetmisim, gozumun onunde kesik kesik goruntuler var, kabinde kanter icinde giyinip durdugumu hatirliyorum. 2 pantolon, 1i sifon 2 etek, bir ucusan elbise(cok sevdim ama nerede giyeceksem) ve 2 bluz ile kendimi kasada buldum. Bir de huyum vardir illa aldigim birseyi giyer cikarim magazadan, ustumden etiketler sokuldu kasada. Hadi cik git degil mi yok ayakkabi da alacagim, Kuguu daha 2 hafta olmadi aldin ya, yok o sayilmaz aklimda bir model var. Ve tam 3 adet ayakkabi da alarak -ki biliyorum bunun ikisini giymeyecegm bile, hele biri hic tarzim degil dolgu topuk ama neyseeah- 3. kez kasaya gittim. Bu arada severek aldigim ayakkabi yine 2 hafta once aldigim gibi kirmizi-bordo. Siyahinda da aklim kaldi amaa... :) Aslinda galiba yeni bir cantaya da ihtiyacim var, su ayakkabi renginde – 2 ayakkabi ile o renk canta farz oldu artik, degil mi?:) Dun bakacaktim ama vaktim kalmadi.



Ben buna “Pretty Woman Alisveris Sendromu” diyorum! Hani elin kolun torba doludur, arabaya giderken veya arabadan eve cikarirken tasimakta zorlanirsin, ama acaip gizli komik bir haz vardir icinde, adeta minik peri Tinker Bell basinin yaninda gulumseyerek ve peri tozu serperek dolasir seninle. Hatirladiniz mi filmden o sahneyi, Rodeo Drive donusu Julia’yi:) Hangimiz (hatunlar yani) bundan keyif almayiz ki?

Kuguboynu,theAlisverisPerisi
PS: Burada kendikendime peri demek olmadi. Alisveris Cadisini da demek icimden gelmedi. Sizce ne olsun???
PS2: 3 kere resim ekledim, ayakkabilarin cekmistim, nedense cikmiyor. Blogspot da bana kizdi galiba.

13 yorum:

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

bu yazı çok hoş ve okurken zevk alınan bir yazı olmuş kuğ2u sandığın gibi değil yani :) aldığın herşeyi güle güle kullan ama benim söylemek istediğim başka bişey varki kanayan yaram : "hiçbirşey anlamadım diyen GÖKHAN" benim imajım bu mu yani :((

KUGUU dedi ki...

Tsk ederim GOKHAN. Evet imajin maalesef bu, son gunlerde yazdiklarina bakarsan:) Ama elbette tek imajin bu dgl, yanina baska sifatlar da var senin hakkinda eklenebilecek genc arkadasim, hepsi birbirinden guzel ve duyarli!
Kuguboynu

Adsız dedi ki...

sevmek çay sevilmek şekerdir
çayımı şekersiz içiyorum nicedir

gazel vakti dedi ki...

Canın sağolsun al bacı sefan olsun almayada giymeyede kudretin var.Aman boşver beeeee dert etme.

KUGUU dedi ki...

GAZELcgm saolasin ama abartmisim be canim. o sihirli anlar gecip evde soyle bakinca bunu niye aldimki dedigimiz da olur ya:) Bu arada dun 2 kere senin sayfana gelince pcim kilitlendi ve kapandi- hic anlamadim?? Sen neden biliyor musun?

birten dedi ki...

offf okurken cook güldümm... ve dedimki bende böyle yazmaliyim...cok keyifli yazdiklarini okumak... tabiki aldiklarinida:)))
haklisin hangimizde yokki...biraz gezeyim diyorum carsiyi bisey almazsamda olur ama mecbur almaliymisim gibi aliyorum..bide dedigin gibi giymeler heycanla...mesela bir pantolon begenirim yada etek hic düsünmeden alirim ama bu sefer onun üzerine bluz yoktur git bu sefer onu al...bu böyle uzar..ayakkabiya canta, kemer...elbiselere taki...

aman kugu bu yazilar varken sende sen hic buralardan ayrilma...seni cok mutlu gördüm be kugucum;))

zeyno dedi ki...

Kugucum neler oldu bir süredir uğrayamamıştım, alışveriş iyi gelir arkadaşım, herbişeyi güle güle kullan:)Hayat işte ne yaparsın, herzaman güllük gülistanlık olmuyor...

ince eleyen karakter dedi ki...

kafamı ıznın olursa
the duvara vurmak
the cılgınca haykırmak
the uhu uhuuuu uluyarak aglamak
ıstıyorummmmm
nıykune
cunku ben alısverıs yapamıyorum
cunku paramı bırıktırıyorum herseferınde bır dolu bırsey alayım kabınlerde kalayım uzun uzunnn dıyorum nakıt nakıt cıl cıl para harcamak ıstıyorum(cunku kredı kartım maalesef yok) ama alamıyorum bır ay once ıkı penye bır kaprı pantolon aldım lcw sanırsın kı forma oldu bana yıka gıy yapıyorum nıye dıye sorarsan benım hıpersuper veledım alısverısten nefret edıyor oraya buraya kacınca bende alma zevkı ıskenceye donuyor hatta bakmak bıle gelmıyor parka salıncaga hadıo eve oluyor

the end

bething* dedi ki...

kugucum gulegule kullan aldiklarini..insallah o elbiseyi soylee deniz kenarinda pufur pufur esen bir ruzgar esliginde sicak bir akdeniz aksaminda giyersin :)
bu arada bende ctesi birazcik bakiniyim dedim Zarada %50 indirim var bilgilerinize.. KuguTheShoppingfairy yi buldum ben..ne dersin?

Yaz dedi ki...

Ohhh bee kuğuucum dönmüş hemde kendine gelmiş, silkelenmiş, sıkıntılarını atmış para harcamış ama çookk güzel ciciler almış kendine :)

KuğuuTheAlışverişKelebeğii :)

tipitip dedi ki...

Ooooooh sefan olsun, güle güle kullan hepsini. Bende de var bu Pretty Woman sendromu, tedavisi yok sanırım.

KUGUU dedi ki...

BIRTENcgm sagol. Sanirim hepimiz almadan duramiyoruz dgl mi?
ZEYNOGUNcgm tesekkur ederim, daha iyiyim simdi- yine sandiga kaldirdim gormezden gelmeye calisiyorum:(
TOPRAKveBENcgm lutfen kafani duvarlara vurma. Inan bende de oyle uniformaya donusturme durumu var. Ne mutlu sana ki alisveriste seni delirtse bile yaninda oglusun var hayatim:)
POTENSIYALARIZAcgm haklisin %100 katiliyorum sana:)) Buna ek kural bir de cok acken de market alisverisine cikmamaliyiz degil mi?:)
BETHINGcgm ne kadar guzel bir dilekte bulunmussun, cok tsk ederim- denizimin kiyisi ahh ahh.. Isim icin de ayrica tsk ederim beni "still fairy" yaptgn icin:)
YAZcgm, cuzdanin hafiflemesi ile ruhun hafiflemesi arasinda sahiden bir corelation var galiba dgl mi?
TIPITIPcgm vallahi biz hatunlarin sendromlari hic bitmiyor dgl mi? Ama beylerde de elektronik veya araba aksesuarlarinda ayni sendrom yok mu?

Arkadaslar cok cok daha guzelleri hepinizin olsun insallah dilerim. Bu arada cuzdanim icin cok uzulmeyin, cunku o gun orda da megerse cogu seye %50 indirim baslamis. (Kozmetik ve ayakkabilar haric).

KUGUU dedi ki...

ve 14luyorummmmmmmm.... inanamiyorum yaaaa yine 13 bana dustu/mus....

Kuguboynu,theAglamakIstiyorum:(