Salı, Temmuz 11, 2006

GUNUN KILI TUYU OKUZU DELISI VS

Gunun kilini acikliyorum:
2 seritli yolu ortalayip gidenler. Kendini sehir yerine hala babasinin tarlasinda sananlar.

Gunun tuyu :
Asansore binince bir gunaydin demeyi hala beceremeyen suratsizlar.

Gunun okuzu :
Gozunu dikip bakanlar. Bu aslinda apayri bir post konusu olur dilimde ya neyse. Feci sinirleniyorum. Birde kesfettim sen gelirken gozunu dikiyor, sonra sen yaklasirken birden sana sirtini donuyor, yani senin gittigin yone yuzunu donuyor!! Boylece bu sefer seni bir de arkandan iyice suzuyor. Suzulmemis yontulmamis okuzler. Bugun adam durmus arabaya dayanmis telefonla konusuyor, aynen dondu sirtini yaklasinca. Adamdaki marifete bak hem telefonla konusabiliyor hem de suzme yogurt yiyebiliyor, dangal (ne demekse uydurdum ofkeme verin). Gectim, 4 adim sonra zink diye dondum ve dimdik baktim. (cok pis dik bakarim ben!) Sasirdi bir an beyaz corapli yaratik. Ama haaaaa cok anladi, ayagima kapandi bir daha yapmam tovbeler olsun dedi... Okuz kere okuz bunlar.

Gunun delisi :
Yakinda hergununku kendim olacagim, adayim!

Bak yine sinirlendim daha fazla yazamayacagmmm...

Kuguboynu,theDellendi:)))

15 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Hilmilerin iki ayaklıları da var maalesef:( Şeltoksla da problem çözülecek gibi değil:(

KUGUU dedi ki...

ANNELOGcgm sahiden ne yapmali bunlara bilmem ki.. Hilmiler bunlarin yaninda "ak kasik" kalir. Bu arada bunlarin yuzunden okuzlere de ayip ettigimin farkindayim, umarim Hilmileri sevenler derneginden sonra bir de okuzleri sevenler dernegi tarafindan topa tutulmam:))

POTANSIYELcgm hayAllah ben simdi baltayi tasa mi vurdum yani:)) Seni istisna tutuyorum gunun tuyunden! eger ayikinca pesinden birikmis gunaydinlari bir dahaki asansorde herkese fiskirtiyorsan:)

Minik Patikler dedi ki...

Hepsine katiliyorum, trafik konusunda yuz madde yazsan hepsine katilirim sanirim. Of ya.

KUGUU dedi ki...

MINIK PATIKLER hosgeldin. Trafik baslibasina hepimiz icin bir dert degil mi? Bu arada seni de OFF gordum:)) Hayirdir?
Kuguboynu

tipitip dedi ki...

Ben o öküzlere hiç dayanamıyorum işte. Bi de onların karılarına, kardeşlerine aynı şey yapılınca katil oluyo bu cinsler...Bu ne çifte standart ya...Bak ben de sinirlendim yazamıycam.

KUGUU dedi ki...

TIPITIP ya bu devirde, bu yuzyilda kaldi mi bu ya? Akil alir gibi gelmiyor bana. Dunyadaki beyaz corap fabrikalarinin kapatilmasini talep ediyorum. giyenlerin de soyu boylece tukenir belki:) (tabi kafalara ne yapilabilir dusunmek lazim:))

deryik dedi ki...

ah ah bi de o dönüp bakanlar iki kişiyse biri seçer seni, öbürüne sırıtır böyle bi "bak şincik napcam ben" ifadesiyle... bakarken bi laf eder mutlaka, sen duy diye değil, ynaındakine poz olsun. yanındaki de "eki eki" sırıtır, "aferin lan ne şık taciz ettin" diye. sonra hep beraber bir sonraki dişiye yönelirler. Bütün gününü böyle harcayan bu cins, performans kaybı olmasın diye oldukları yerde bira içip çekirdek yiyerek enerji kazanır.

gazel vakti dedi ki...

sakin ol kuğum sinirlenme.Gel bi kuğuboynunu getirde bi okşiyim kendine gel.Boş ver böylelerini.Diycenki ben boşveriyorum doldurup geri veriyorlar.Ne diyim aplaaaa sende haklısın.

KUGUU dedi ki...

DERYIK hosgeldin. Sen de bu turu cok guzel ozetlemissin, seni okurken cok eglendim, gozumun onune cok eskiden Levent Kirca nin yaptigi insan turuyle dalga gecen bir belgesel skeci geldi. GAZELim al boynum senindir:))

KUGUU dedi ki...

BaltaMi kirmadigiMa sevindim POTANSIYELcgm:))

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

AAAaaa o sen miydin kugu and the gırtlak? bilseydim bakmazdım ama çok güzeldin napiim...
(ulan, Hiç görmediğim bir insana sırf iltifat ediim diye bütün hakaretleri üstüme aldım iyi mi?)

KUGUU dedi ki...

Sevgili DSA, yemin etsen beyaz corap giydigine burada hicbirimizi inandiramazsin!! Tesekkurler.
Ve bir tesekkur de 13u ustune aldigin icin- biliyorsun ne oldugunu:)

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

Reca ederim ni demek efenim... hak ediyorsunuz... (bi de size baba diyebilir miyim dersem tam olucak hee)Ayrıca onlar beyaz diil zaten krem rengi...ehueh
(13 ben aldım 7'nin 2 katıda sana düşmüş :( neyse bye)

Beyaz Piyano dedi ki...

öküs işte sen sakin ol boşver takma kafanı bu eşşek sıpasından beter ..................
noktalı yerleri sen doldur :)

Adsız dedi ki...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»