Çarşamba, Temmuz 12, 2006

DAHA DA SICAK OLACAK :))

Sicak, cok sicaaaaak, daha da sicakkk olacak ....

...laylaylom siribom diyor simdi Emre. Yani burada degil, ama burada olsa eminim boyle derdiii:))

Simdi bak hatirladim. Bundan 3-4 yil once Emre bir mall acilisina getiriliyor. (kendisinin Altug diye bir soyadi var ama ben ona hep Emre derim. Emre de bana saygida hic kusur etmez, hurmetler ablacgm der hep.). Gunlerden pazar, aylardan kisha girish, saatlerden aksam karanligi 7 gibi. Konser alani evime yurume mesafesi ve benim cokcan bir kizarkadasim ile o pazar gunu benim evde yemece/icmece/gulmece modundayiz.(Bu mod aslinda cmt gecesi baslamis- gece kacta donulduyse bana donulmus uyunmus sabah kalkilmish kalan yerden devamseklinde, MOOD Iyi, MOODlular MUTLU seklinde bir gundu,neyse.) Gidelim mi yok bir goren olur gidemem derken, halkima karistik ve aksam karanliginda gozumde siyah gozluklerim ile, havai fisekler altinda cocuklar gibi shendik, hopladik, zipladik, dansettik. Hala anlatir anlatir onu anlatiriz, guleriz keyifle. Iste o gunden sonra adI Emre, su bizim Emre kaldi.

Burasi sicak, cok sicaaaaaakkkk. Lapimintapimin icinde Emre'nin sesi. Eminim orasi daha da sicaktir:))

Kuguboynu,theSanatSever!!

ps: Siz de hic farkettiniz mi acaba? Nedense hicbir erkek Emre Altug'yu sevmiyor (en azindan benim cevremde:))). Benim bir arkadasim her TVde gordugunde ona bir laf sokabilmek icin cildirirdi, agzinin kenarlarinda kesin tukuruk birikiyordur bile demisti bir keresinde :))
ps2: Hayir cok yaniliyorsunuz, fesatlik etmeyin pls:) Hic ilgimi cekmiyor. Teenage iken bile, ben hic yerli/yabanci hickimse icin fan olmadim. Ben "BIR ANI ve O ANI" anlattim hatirlayip sadece:))

12 yorum:

gazel vakti dedi ki...

Bacım bizim bu Emre hakkat yakışıklıdır.Arkadaşımını konservatuardan arkadaşı.bende bununlan havamı basayı.Ama benim görmüşlüğüm yok canlı canlı. Evet tüm erkekler bu Emre'yi sevmez.Aman sanki Emre'de bunları pek sallar.

nimetin.blogspot.com dedi ki...

emre kim? derrrmişimmmmmm:)))))))))


nimet

Beyaz Piyano dedi ki...

yan cebime koymam emreyi yanımda duramas :))
bigün beyoğlunda gidiyos bunla benden imsa istiyolar bunu tanımıyolar bile üzüldü garibim

Jilfeym dedi ki...

yaa beni hiç çekmeyen bir insandır kendisi.:)
çok da kötü şarkı söylüyor ya: (
yani bence

Yaz dedi ki...

Kuğuucum çok özledim arkadaşlarımı ve blogumu. Dayanamadım 2 dk ara verip bir dolaşayım dedim:)

Emre kardeşimize gelince; hoş çocuk, efendi çocuk. Sanırım yakışıklı olmasından dolayı beyler tarafından pek sevilmiyor :)

bething* dedi ki...

bencede hos..evet erkeklerin bir antipatisi var nedense...tatli hayatta oynarken de seviyodum ben onu :)

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

Bir soru: Neden Emre Altuğ'u sevelim? ya da Neden Leonardo Di Caprio'yu, Tom Cruse'u Kahtalı Mıçı'yı sevelim...:)
Erkek Cemiyeti olarak)
Cevabı verin lütfen... durun ben söyliim...
Şöyle bir erkek düşünün yanınızda
Sizin elinizde kumanda kanalları değiştiryorsunuz ve tam o sırada :
"-Aaa!!! Dur!!! bir önceki kanalı açsana orada Emre Altuğ vardı onu seyredelim, çok severim"
Ne düşünüyosunuz? :D
Ve devam ediyor "İbreti Alem olmaya vs... vs..."
Hatta bakın, ayağa kalktı oynuyor :)
Şimdi ne düşünüyorsunuz?
Umarım anlatabilmişimdir...
Filmlerine gidilir, şarkıları dinlenilir ama bu şahsiyetleri sevmek zorunda diiliz diyorum...
Çünkü ilgimizi çekmiyor :)
Mesela Şebnem Ferah, Natalie Portman, Liv Tyler, Shannyn Sossamon,Susan Parrish, PJ.Harvey gibi daha ismini sayamadığım (alınmasınlar:)kadınları nasıl seviyoruz, bir bilseniz. :)))

Ayrıca bu havada bir şarkıcının Fanı olursanız çok iyi olur sevaba girersiniz, hava çok sıcak...:))

Not: E.A'un en güzel şarkısı "Yani..olmuyor istesemde vs.." isimli şarkıdır

Ben çok oldum artık gidiyorum...eheu

Gamzeli dedi ki...

merhaba adaşımmm,

ben geldim ve gidiyorum hadi sana iyi tatiller....Öptüm seni...

zeyno dedi ki...

Emre iyi çocuktur ya, severiz kendisini, tabi konserlerinde çığlıklar atan, salya sümük ağlayan garip!! kızlar gibi abartılı değil...

CRESCENT dedi ki...

Evet yaa,şimdiye kadar ben de hiç kimse için fan olmadım :))Ben de mi bir eksiklik var acaba diyordum ama bak yalnız değilmişim...:)))

KUGUU dedi ki...

POTANSIYELcgm anne ile teyze bile begenmis bak hakliyiz dgl mi:)
GAZELcgm hakikaten Emre de ne uzulup ne salliyordur diger erkekleri:)
NIMETcgm o ne demekkk aaaaa deeeeeeeermisiz biz de burada hepimiz sana:)
BEYAZPIYANO eger orada duracaksa gidip kendimize buyuk bir yancep diktirebiliriz:)) Demek senden imza istiyorlardi, Ece yengenin isi zor desene:) (Iyilestigine sevindim)
GULFIcgm haklisin zevkler ve renkler tartisilmaz ama uzmeyelim biz yine de Emreyi...:)
YAZcgm iyi ki dolasmaya geldin vallahi biz de seni ozleriz, firsat buldukca bu kacamagi yapmaya dvm et lutfen:)
BETHINGcgm sahiden o dizi ne seker bir diziydi. Ben dizi sevmem ama o tur sitcomlar hosuma gider yakaladikca seyrederim. Evet Emre de marifet cok, orada da iyi oynuyordu- ama beyler hala sevmiyor:))
Bakiniz DUNYAYISATANADAMa. ne de guzel bir ornek vermis kumandali, beyler yaparken iyi oluyor yani. Bu arada ben 1-2 sarkisi disinda bilmedgim icin senin dedigin parcayi bilemedim- sen bize soylersin 1-2 kublecik artik değil mi DSA:)? (Kacmana gerek yok- korkma)
GAMZELIcgm sana iyi tatiller, cok eglen cok dinlen canim.
ZEYNOcgm evet ya iste aynen oyle sever takdir ederiz biz deglmi-su selpagi uzatsana canim- burnum mu akiyor nedir:)) (sahiden bak bunu da hic anlamam aslinda yeni post konusu olur su cildiranlar neden bagiriri neden agşar neden yalvarir konserde falan?)
CRESCENTcgm oh be beni de anlayan biri iste...Eksik degilzi degil mi canim??:)

Adsız dedi ki...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»