Pazartesi, Temmuz 17, 2006

SIZ NE YAPIYORSUNUZZZZ???

- elektrik faturasi
- telefon faturasi
- ceptelefonu faturasi
- su faturasi
- kredi karti/lari faturalari
- aidat
- kablo tv/ digi faturasi
- adsl faturasi
- kasko odemesi
- arac pulu odemesi
- odeme oglu odemesi

Bunca faturayi, odemeye ait evraklari vs siz ne yapiyorsunuzzzz??? Ne kadar tutuyorsunuz? Tutmaya gerek var mi? Size de fenaliklar geliyor mu?

Kuguboynu,theRedtape!!!
ps: Hemen hepsi yillardir otomatik odemede duruyor, o nedenle dekont falan almiyorum elime ama yine de inanilmaz bir kagit birikimi bu .

18 yorum:

ibeking dedi ki...

ben gelir gelmez çöpe atıyorum hiç tutmuyorum..

KUGUU dedi ki...

Ibekingcigim odemelerinin dekontlarini ne yapiyorsun peki?
Ay sen tatilden dondun mu? Dur hemen geliyorum:)) Nasildi?

enne dedi ki...

hepsi çöpe gidiyor. Ödemelerin dekontlarını da saklamıyorum, onları da atıyorum. Çok önemli bir şey olursa ileride, bankadan dekontu isteyebilirim gibi geliyor. Bizim de tüm ödemeler otomatik ödemede çünkü.

KUGUU dedi ki...

ENNEcgm benim bir ayakkabi kutum var, aidat makbuzu falan alinir alinmaz kapagi aralanip cuppa icine atiliyor:)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
zeyno dedi ki...

Ah Kuguucum aynı durumdan bana da fenalık geldi, atmama atmam, birşeycik olmaz, atarım lazım olacağı tutar burası Türkiye...

Yaz dedi ki...

Kuğuucum bizim evde sık sık sözü edilen güncel bir konuya değinmişsin :) walla lazım olur diye bende atmadım şimdiye kadar ama atıcam artık hepsini. Bizde oto. ödeme yapıyoruz dekont zaten yok. Gerekirse bankadan dekontu alınır zaten.

tipitip dedi ki...

Benimkiler de gelir gelmez çöpe gidiyorlar, otomatik ödemeden ödüyorum. Ama ödemelerle ilgili problem yaşayanları gördükçe de acaba tutsam mı diyorum, fakat uğraşılacak gibi değil. Evde bir arşiv oluşturmak gerekiyor, bu saçma sapan işler için

KUGUU dedi ki...

Sevgili ZEYNOcgm vallahi tam isabetli anlatmissin ne demek istedigimi: durur durur tam atarsin lazim olacagi tutar:) degil mi?:))
YAZcgm canim ya, vallahi ben bu aksam gidip hepsini atacagm. Hayir bir de son yillarda bunlari babamlar icin de ayni sekilde yaptigim icin onlarinkiler ayri benimkiler ayri derkeeeeen aaaaa yeteeeer ama:))
TIPITIPcigim tam anlamiyla redtape bunlar ulkemde, gereksiz.Hayir sadece faturalar degil ki, onlar otomatikde oldugu icin kolay. Ama mesela zorunlu deprem sigortalari- ciktigindan beri yaptirmisim, duruyor, sonuncuyu bulamiyorum. (Bu arada Sen tatile cikmadin mi hala?? :))

Jilfeym dedi ki...

benimkiler de otomatik ödemede ama..
bi de para sorunu var.
hani para da lazım bunları ödemek için
kara kara onu düşüyorum da bu ara:(

tipitip dedi ki...

29unda inşallah :(

vintage biscuit dedi ki...

fenaliklar periodik aralarla geliyor tabii :)))))

KUGUU dedi ki...

Inanmiyorum yaaaa. Simdi actim lapimi ve yine 13 bana dustu ya:)) saka gibi:))
GULFIcgm insallah artik AK dusunmelerle gecer tum fatura odeme gunlerin cnm...
TIPITIP 29una az kaldi, uzulme ki ! (*-*)
VINTAGEcgm Piskuitcgm valla ben ASAP temizlige geciyorum, sizlerden de aldim ya feyz, tak etti canima:)

KUGUU dedi ki...

14lemeyi atlamisim:)) Kguboynu,theZorakiHurafeInanirCI:)

bething* dedi ki...

valla kugucum ne desen haklisin..aslinda kisiye ozel bir dekont hazirlanmali ve teke indirilmeli bence...kagit parasina da aciyorum ben!

KUGUU dedi ki...

Ah keske BETHINGcgm, ama bu TR icin utopik olurdu:(

ibeking dedi ki...

onlarıda atıyorum

KUGUU dedi ki...

IBEKING ben banka otomatik odeme disinda olanlarini atamiyoruum:((
Esin de bana benziyormus POTANSIYEL:)) Onunda bunalmasi yakindir:)