Çarşamba, Temmuz 19, 2006

BAKABILIYOR MUSUNUZ?:((

Onceki aksam ana haber bulteninde Polatli'daki sehit cenazesi..
Halk yollarda, balkonlarda alkislarla ugurluyor tabut gecerken, kocaman bir Turk bayragi ellerde kortejde...
Bakabiliyor musunuz?
Kizkardes tek damla goz yasi dokmuyor- elinde bayrak ve abisinin resmi kalbinin ustune koydugu. Bugun gazetede o resim Reuters dunyaya gecti diye-yuz yok sadece bayrak 2 el ile kalp ustunde resim...
Bakabiliyor musunuz?
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/4776584.asp?gid=48&srid=3109&oid=1&l=1

Baska bir resim: bayraga sarili tabut basinda dimdik bir askeri pilotumuz, kardesini ugurluyor...
Bakabiliyor musunuz?
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/4776570.asp?gid=48

Dun bir resim: Bir sehit annesi cenazede generalin elbisesini kokluyor "oglum kokuyor" bu kiyafetler diyor... General esas durusta aglamamak icin dudaklarini kenetlemis, anne ona dokunurken... O annenin ifadesi, uzanmis ama sanki dokunmaya kiyamayan elleri...
Bakabiliyor musunuz?

Yazmayayim diyorum ... burasi sahte sanal pembe kalsin diyorum.... ama.... acitiyor !

15 yorum:

Beyaz Piyano dedi ki...

peki diğer resme bakabiliyormusunuz oğlu ve kısları amerikada eğitim gören başbakanımız çocukları için gözyaşı döktü diye haberlerde ne kadar duygusal bir başbakanımız var denilmesine bakabiliyormusunuz
evladını şehit vermiş anne babanın gözyaşlarıyla çocukları refah içindeki insanların gözyaşlarını karıştıran herkese yazıklar olsun

Beyaz Piyano dedi ki...

ve hergün onlarca şehit verilirken onlarca kişi tinerci kapkaçcı mafya terörüne yenilirken halen bu hükümeti başarılı bulanlara dahada yazıklar olsun

crystalsdreams dedi ki...

o kadar çok var ki o haberlerde bakamadığım,bakarken ağlamamaya çalıştığım..
hala sonu yok bu kayıpların,hala..

CRESCENT dedi ki...

Gözyaşlarımı tutmak istemiyorum,tutmuyorum da, böyle bir acıya nasıl katlanılır onu da bilmiyorum, peki tüm bu acıların intikamı alınacak mı?? Evet intikam, o yüreklerideki acıyı başka hiç bir şey dindiremez bence,kuru kuruya "vatan sağolsun" yetmez!!

Kayhanoviç dedi ki...

Böyle bir acıya kimse katlanamaz acıkcası ben ne yalan söyleyim gözlerim dolu seyrettim her seyi

gazel vakti dedi ki...

Canımcıkım bakamadığım için okuyup seyredemiyorum.Ama yok sayamıyorum.Okurkende seyrederkende o anneyi yaşıyorum çünkü.

hayal dedi ki...

Her birimizin kendi icinde zaten gozyaslari acilari hastaliklari.. Bir de ne yazik ki vatan evlatlarinin acilari.. Ben yaklasik iki yildir haberleri izlemiyorum biliyor musunuz? Kendimi sanal da olsa disinda tutmaya calisiyorum herseyin. Hatta TV izlemiyorum. Radyo gazete ile idare ediyorum. İStemedigim sayfayi ceviriyorum. Neden mi? Cunku baktim ki izledigim uzuldugum agladigim her haberin tortusu icimde birikmis, birikmis... Gri bir bulut kaplamis ustumu.

KUGUU dedi ki...

BEYAZPIYANO, CRYSTAL, CRESCENT, KAYHAN, GAZEL, HAYAL.... :((((((((((((((

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

o kadar yufka ki yüreğim, asla böyle haberlere bakamıyorum, kaldıramıyorum. yeğenimi çok genç yaşta kaybettik yirmili yaşlarda kalp krizinden. o kadar büyük çaresizlik, o kadar büyük bir acı ki... katlanamayacağını sanıyorsun, dünyanın sonu gibi. ama sonuçta eceliyle gitti diye düşünebiliyorsun yıllar sonra da olsa. ama şehitler öylemi, bir kör kurşuna. bir patlayan mayına veya bombaya, pusuya düşürülerek. herbiri hayatının baharında, ailelerinin özlemle beklediği terhisini.. sonra bir haber alıyorsun eve bir komutan geliyor ve başınız sağ olsun diyor. ne için öldüler, hangi amaca hizmet için öldürüldüler, koca koca sorular yanıt yok...allah yardımcıları olsun.
ilk gençlik yıllarımda, herşey toz pembeyken hamile bir bayana derler ye allah kurtarsın veya bir ölüm karşısında sabır dilerler, bütün bunlar bana klişe laflar gibi gelirdi. ama yaşlar geçince ve adı geçen olaylar senin başına geldiğinde ne kadar önemli olduğunu, bırak klişe gibi gelmesini lafların, yetersiz kaldığını yaşayarak öğreniyorsun. tecrübe dedikleri de bu olsa gerek. sevgiyle kal...

ibeking dedi ki...

beyazpiyanoya katılıyorum bende...sorduklarının hiç birinede bakamıyorum kuğuu

KUGUU dedi ki...

YanlizlarKralicesi, IBEKING
:((((((((((((((

(YK: sizin de basiniz sagolsun, dayanmasi cok cok zor. Ates dustugu yeri yakar sozu cok dogrudur, ama bu ates hepimizi yakiyor :(((( )

KUGUU dedi ki...

AMIN Potansiyelcigim AMIN:((

Adsız dedi ki...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. » »

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! » » »