Cuma, Temmuz 07, 2006

BUGUN OFF GUNUMDEYIM !!!

Bugun OFF gunumdeyim ben.
Hayir tatil degilim.
Herseye, herkese offff.
OFFFFFFFFFFFFF.
Offf ya.
Offfflardayim!!!

Kuguboynu,theOfuldar

ps: Sanirim sabah ofisten once direkt gittigim toplantidan ciktigimda, ise yetismeye calisirken, onumuzdeki ozel bir minibusun hic kimseyi umursamadan yolu 10 dakika kadar tikamasi, soforun yanindakinin asagi inip gevrekgevrek (pişkin ve utanmaz) tavirlari ile tıkadiklari tek seritli yolu acmamaya devam etmeleri sonucu beni bile artik DATlatmasi ve PATlatmasi yuzunden olmus olabilir diye dusunuyorum...
Kuguboynu,theHemOfuldarHem:))

21 yorum:

KUGUU dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Annelog Atölye dedi ki...

Bu umursamaz tavırlar beni de çileden çıkarıyor Kuğu!!Iggghhhhhgghgh!!!

Yaz dedi ki...

Ofuldama Kuğuucum bak ne güzel bugün cuma. Toplantıyı atlatmışsın :) Haftasonu kapıda (tabi çalışmıyorsan :)) sooracıma hava günlük güneşlik. Hala nefes alıp verebiliyoruz :) vs. vs.

YazThePolyannaOlmaYolundaAday :)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

evt o çalışmıyor cumartesi pazar :( rahatla kuğuu...

KUGUU dedi ki...

ANNELOGcgm anladin degil mi neler hissettigimi hayatim.... vallahi girrr.
YAZcgm,thePollyannaOlmusBile GordumBenSeni:)) Cok sirinsin gulumsettin beni,sagol cnm.
GKHN tsk ederim yerime cvpladgn icin:)
Ilk silinen yorumu da ben yazip silmistim- gizli utangac veya agresif okuyucu durumu yoktur, Kuguboynu,theKendiYazarKendiYorumlar:))

CRESCENT dedi ki...

Ben de bu gün oooffffff'lardayım kuğuu, çok canım sıkılıyor...:(

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

SAĞOLSUN ARTIK BENDE OFFLARDAYIM

KUGUU dedi ki...

Haydaaaa, Zarifim ne oldu sana? Ben cikmaya calisiyorum bundan, yapmayin inanin hic OFF modasi yok ben denedim gel vazgec bu cuma aksami CRESCENTcgm, en iyisi sen yarin Nimet ile Sasmaz Tepe ye git, hosuna gider alisveris (ama freni de yaninda gotur basmak icin cnm:))ve GKHN sende sagol:)

bething* dedi ki...

kugucum blogumda sana ozel kucuk birsey goreceksin..off modundan cikarsin belki biraz ;)

KUGUU dedi ki...

Okur okumaz uctum gittim neseyle bloguna... ve buraya da paste ledim:

BETHINGcgm canimmmm yaaa o kugulu bilezik benim icin mi, gercekten mutlu ettin beni- off tan ciktim bile vallahi.
Ada da harika bir "h.s. kacamagi" diliyorum "prenses cicegi"ne ve 1 asil "bocek" ile yine varsa "ekürüsüne":))
Kuguboynu

gazel vakti dedi ki...

Ya bana noıluyo ben niye bu aralar hem mutluyum hem huzurluyum.Bakın bişey falan olursa hakınızı helal edin.Bünyeyi bozar bu kadar huzur.Napiyim ya böle olunca verimli olamıyorum ben.Okuyamyorum yazamıyorum huzur bana yaramadı.

hayal dedi ki...

Ay bu trafik beni de daraltti okudukca bu minibus soforlerinin hepsi mi boyle yahu.

KUGUU dedi ki...

HAYAL hos geldin bloguma. Valla kaba ve saygisiz insanlardan biktim artik.
SOPHIA sen de hosgeldin bloguma kirmizi elbiseli kiz. Seninki de iyi fikir sonraya saklamak:)) Ben dun hepsini kullandim bitti bugune kalmadi. Gerekmez umarim ama gerekirse komsu 1 fincan var mi diye sana gelebilirim:)

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

Çok yakında icat ettiğim uçan arabalar sayesinde trafik sorununuz kalmayacak ve sinir stres sahibi olmadan hayatınıza devam edebileceksiniz... demek isterdim ama malesef bu sadece bir hayal...
Hem anlamadığım bişey var senin ne işin var toplantıda, trafikte, arabada git kuğu gibi yüz gölünde, atılan simitleri ye... daha rahat bir hayatın olsun... hem arada bir iki bale gösterisi yaparak sanatsal faaliyetten para da kazanırsın... ben olsam öyle yapardım... senin için diyorum yannış aaanama

KUGUU dedi ki...

Cok saol DunyayiSatanAdam arkadasm, valla ne diye ugrasiyorumki ben sahiden...
Kuguboynu,theTütülü :)

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

bu sırada herkesin geçmiş kabotaj bayramı mubarek olsun :)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

offf ulan offff!!!!!
du fırsat bulmuşken bende İstanbulu özlediğime offff layım.


nimet

Jilfeym dedi ki...

oooffffffffffffffffff ben de çekiyoruum her güünn!!
oooffffffffffffff

KUGUU dedi ki...

POTANSIYELARIZA kesin yaslandiriyor ve sinir sistemine de zarar iyani da cok ustelik. Trafigi:1- bilmeyenlerden 2- saygisizlardan 3-komple okuzlerden .... temizleyebilsek de biz de rahat etsek ne guzel olur degil mi?:)
NIMETcgm ya daha tatilden yeni geldin, dinlenmissin tam, Istanbul ozlenir mi hic? hele boyle bir cagrisimla simdi:) Harcama offlarini bakayim rahat mesut otur evinde canimcim.
GULFIcgm senin offf kumbaranda yakinda bosalacak demektir:)) Umarim hic yeniden birikmez:))
Kuguboynu

KUGUU dedi ki...

yukariya duzeltme :
"... sinir sistemine de zarar Ziyani ..."
z bende kalmis hemen yolluyorum:))

Adsız dedi ki...

ya canım sıkılıyodu nette gezerken bu adresi buldum :) siz bendede daha offlardasınız yawff ooofffffffff ki ne ooofffffffffffff :'(