Pazartesi, Temmuz 31, 2006

GRI BIR RENK MIDIR??

Cuma sabahi gozumu acip, laptopin dugmesine basip, kendisi de acildigi andan itibaren gunum guzel basladi. Internette OKS sonuclarina girdim ve yegenimin 1. tercihini kazandigini gordum. Cok sukur.. Allah herkesin istedigini versin, hepsini hayirlisiyla okutsun insallah.
Cmt gunu artik kendimi bir "bakima" gotureyim dedim. Sacimi boyattim. Kuaforum orelim dedi, ona hic hayir diyemem ben zaten, tam 1 saat belki daha fazla sacimi ince ince tel tel ordu. Hayır o kadar duzgun ve guzel ordu ki acmaya kiyamaz insan. Ben bu tip saclari cok severim ama artik benim yasimda degil, yegenimde falan olsa olur. Android gibi oldum gibi geliyor:)) Ya da kizilderili,bi tepemde tuyum eksik ama bugun tam ona gore bir kizilderili kolyesi de taktim dogrusu. Pocahantasin boynunda benzeri vardi galiba ya, bak simdi gozumun onune oyle geldi. Cok yillar once Amerikadan almistim ama birkere bile takmamistim, bugun tam uydu iste:)) Hayir geceleri falan ben deli yatarim, pike yastik sagdan sola, soldan saga, sigara boregi sarar gibi done done dolanarak yatarim, ama 2 gundur tek telim bile sacimdan firlamadi. Adam istedigim kadar banyo sampuan yapabilecegimi de soylemisti ama ben bunu cok tutamam basimda. Bugun de ise geleyim dedim ama yarin cozerim artik- hos bunu cozmesi de bir derttir simdi be... Size bir fotograf cekeyim dedim veeeee digicamimin durduk yerde bozuldugunu farkettim. Moralim bozuldu. Daha yepyeniydi ne oldu acaba? Acilmiyor.
Son gunlerde can sikintimi gidermek icin yahoo tavlaya giriyorum. Orasi da Turk dolmus... Pacanizi kurtarmaniz gerekenlerden(!!!) kurtarabildiginiz takdirde ilginc insanlarla oynayabiliyorsunuz. Fazla uzun oynamayi sevmem zaten. Oyle bir havadegisimi oluyor.
Tatil planimi yaptim gecen hafta persembe gunu ucak biletimi ayirttim ve az once biletimi almak icin aradigimda biletin iptal edildigini ogrendim. Ayni kiz bana bir de kusura bakmayin ben de boyle olacagini bilmiyordum dedi... Ben insanlara bagiramiyorum, kavga edemiyorum, ofkelendigimle kaliyorum. Bu iyi mi kotu mu bilemiyorum. Karsi taraf icin iyi oldugu muhakkak da:)) Simdi bu kizin bu hatasina bagirsam ne olacak, ne degisecek ki... Ama ben niye zarar goruyorum? Simdi ne yapacagim? Dalaman ucak biletim gitti.
Evet hayatimda pek bir renk olmadigi su yukaridaki satirlara bakilinca anlasiliyor...Susayim ben en iyisi.
Kuguboynu,theGri.

22 yorum:

enne dedi ki...

Valla ben bu yazıyı okurken rengarenk bir hayat gördüm. Başarılı yeğen, yenilenmiş saçlar, örgülü kız çocuğu sevimliliği, Pocahontas kolyesi, tatil planları, öyle ya da böyle ulaşılacak bir deniz kenarı... Bak, ne kadar renkli:)))

Adsız dedi ki...

yine yüksekten bakılmış bir yazı. lapim, arabam, kuaförüm, amerika, beyaz çoraplılar, türkler, uçak bileti, tatil,

bunlar artık çok normal şeyler oldu neden bir ayrıcalıkmış gibi yansıtmaya çalışıyorsunuz?

okuma kardeşim diyorsun değilmi?

burası herkese açık olduğuna göre ve sende bunu bildiğine göre okumamda sakınca yok değilmi?

KUGUU dedi ki...

ENNEcgm, o senin guzel gorusun ve kalbinin guzelligi, pozitifligi... Bir anda nese verdin okurken, tesekkur ederim.
Kuguboynu

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

Umarım en kısa sürede yaşadığın gölden kurtulup denize açılabilirsin... Ayrıca gri bir renktir ama melezdir umarım en kısa sürede bembeyaz olursun...bir kuğu gibi...Ayrıca kibarlığından cevap vermemişsin galiba ama adını vermeyen kişi bence saçmalamış...ben hiç öyle yüksekten baktığını falan düşünmedim..

KUGUU dedi ki...

DUnyayiSatanAdamArkadasimBenim :)))beniyaniltmadn Tsk ederm:)

Beyaz Piyano dedi ki...

yeğenine devamında başarılar diliyorum saçların güsel olmuştur tahminime göre :)) ama foto eklesende görseydik belki bisde yapardık aynısından :P
bisde tatil için otel keşfine çıkmışken karar verdiğimis otelin hakkındaki şikayetleri okuyunca planları askıya aldık bende griden eser yok herşey karanlık galiba :((
ve bişi dicem anomus olarak yasan kişiye sen kulanklarını kapat kuğuu nasıl bir yorum yazmışsın yakışmamış kirli bir ruh sezdim sende anomuss şarkını sölüyom şimdi :))

Adsız dedi ki...

Gri bir renktir
mesela birbaskasinin bloguna sinirini bozacak yorumlar yapip kacanlarin rengidir
Ama siyaha calan gri
hayal

CRESCENT dedi ki...

Waaaayyy,sayfaya yeni atraksiyonlar yapılmış!:)) Saçlarını da merak ettim şimdi...

crystalsdreams dedi ki...

kuğucum,sayfandaki kuğuya bayıldım,tıpkı sen:)
bugünün renginin pembe olduunu belirtirr, pespembe bi gün diler,hiçbişeyin canını sıkmasına izin vermemen gerektiğini yineler...çook öperim:)

ediz böyle buyurdu dedi ki...

resmini en kısa sürede çek bence

bething* dedi ki...

kugucum
eminim saclarim guzel olmustur..ben seviyorum o kucuk orguleri..acilincada tost yaptirmis gibi duruyor :)
tatile gidince en guzel renkler seninle oluyor..ve hicbirsiy umrunda olmuyor :D o yuzden hic çanini SIKma!!! bende sana buzdolabimi acip en guzel pembe renkleri yolluyorummmm!

zeyno dedi ki...

O saçları merak ettim ben şimdi, hadi çek fotolarını bozulmadan da göster bize.

KUGUU dedi ki...

BEYAZPIYANOcgm bak herkes yuzenkuguyu pek begendi... ellerine saglik:)
CRESCENTcgm begendigine sevindim:)
CRYSTALcgm welcome back- ozlettinkendini Murefte'de(?) ve tesekkur ederim pembe dileklerine.
EDIZEniste olur ceptelle cekeyim bari.
POTANSIYELcgm tsk ederim iyi dileklerine. Ya bu blog dostlari ne guzel bir sey insani gride bile birakmiyorlar, gel sen de cik komur karasindan canim benim.
BETHINGcgm pembe refrigcgmbenim:)) Tatil donusu bu mutluluguuuuuuuuuun cok uzun sursun e mi? Tsk ederim cnm.
ZEYNOGUNcgm foto cekip yuklemeyi deneyecegm peki:)

VE HERKES : Yukarida dedigim gibi gercekten insana moral veriyorsunuz, iyi ki varsiniz/variz:))) Kuguboynu,TodaytheRainbow:)

Gamzeli dedi ki...

Yeğenini tebrik ederim adaşım...yazın süper vallahi yaa..İstesek senin gibi yazamayız doğrusu :)

KUGUU dedi ki...

Tsk ederim GAMZELI Adasim benim. Dondun mu sen tatilden? Dur bir gidip bakayim.

Jilfeym dedi ki...

gri bir renktir bence.
kötü bir renk
mesela ben ankaradan istanbula taşındığımda grinin aynı zamanda insanları sınıflandırmak için de kullanılabildiğini gördüm.
mesela burda çok gri insan var.adamlar ii mi kötü mü anlamıosun.
aman ya ne alaka: ))

tebrikler kugu , yeğenine ömür boyu başarılar

Age35 dedi ki...

Yeğenin için tebrikler,sanada acil sabırlar...

KUGUU dedi ki...

GULFIcgm tbrk icin tskler. Gri insanlar senden uzak olsun.
AGEcugum tsk ederim, tekrar hosgeldin tatilden:)

ibeking dedi ki...

ara sıra sinirlenmek öfkelenmek iyidir..içerdekiler dışarı çıkar rahatlatır insanı derim bennnn

Gamzeli dedi ki...

evet döndüm...geldim artık aranızdayım :)

gazel vakti dedi ki...

Saç örmekmi ördürmekmi bana ne kadar uzak bi kelime.Hiç saçlarımı örecek kadar uzamadılar.Çok çabuk uzarlar ama ben wash and go bi gişilik olduğumdan ve geçenlerde bitlendiğimden erkek gibi saçlarım.

KUGUU dedi ki...

IBEKINGcgm haklisin yapmak lazim ama ben:(...
GAZELcgm sen simdi kisacik saclarinla cok rahatsindir, ne guzel. Uzun sac ayri bir sorun valla.