Pazar, Mayıs 18, 2008

OKU OKU OKUUUYORUM

40 yil dusunsem aklima gelmezdi; Tansas'tan bir TV alacagm. O gun yine alisverisimi yaptim, as usual dayanamadim kitap reyonuna da bakip bir kitap aldim- Suna Kirac- Omrumden Uzun Ideallerim Var ve kasanin onunde de beklerken bir adet lCD tv aldim:) Oda duvarina iyi olur, kucuk 42 ekran. SEG marka (Vestel'in yan kurulusu imis). Ama ilgim o kadar cok ki masallah tam 4 gun sonra nihayet az once kutusundan cikarip fise taktim:)) Eh hicde fena da dglmis, ayni zamanda bilgisayar ekrani da oluyormus ama laptop icin gereksiz tabi, ben odaya asacagm.

Hic dogrudurust TV seyretmeyen birisi oldugum icin LCD yada plazma gibi teknolojilerle hic ilgilenmiyorum bile. Evde 4 tv var ama hepsi tuplu eski modellerden yani. Gecen hafta bir kizarkadasim evine TV alacakmis 2 aydir arastiriyorum, herkese soruyorum aman ne cok ayrintisi varmis, plazma dgl lcd olmasina kararverdim vs vs diye bir sohbet yapti, amaaaaan İ.cigim TV TVdir, ben hic eve tv almayi falan dusunmuyorum dedim ve ..... ve Tansastan market alisverisinde Tv ile eve dondum... Hayatta hicbirseye asla demeyeceksin!:)

Bruno'dan sonra kitap okuyamaz oldum diyerek size 2 onceki mailimde nihayet okudugum bir kitabi onermisken, sonra bu kitabi aldim, derken dun yine eski Ben'e kavusarak 3 kitap daha alarak eve dondum. Yine basladi avuclarim kasinmaya biran once okuyabilmek icin. Mesela Siyah Sut'u de almayacagm dmstim bunca zaman ama dun onu da aldim:) Diger ikisi ise Piraye-Canan Tan, Olasiliksiz-Adam Fawer. Bu iki yazari da ilk kez okuyacagm. Benim orijinalinde asIl yazarlarim hep Latin Amerika yazarlaridir.

Yarin da tatil, havalar Temmuz'a dondu bir harika. Herkese iyi tatiller. Ben iceri cay ve pazar gazeteleri keyfine gidiyorummmm... Brunomla beraber...

Kuguboynu,theOkur

Hiç yorum yok: