Çarşamba, Mayıs 07, 2008

LISTECI GELDIII HANIIIIMMMM :))

Ben TDL ile yasayan bir insanim. Yillar icinde yogun ishayatinin getirdigi bir aliskanlik belkide , ama daima ajandam ve TDL- Things To Do List'im vardir. Is ve ozel yapilacaklar ayri ayri listelenir. Bazen 3 tanesini temizlerken bir bakarsiniz listenin sonuna 5 tane yenisi gelmis bile:)) Bitene check atmaya bayilirim, bazende en sevimsizlere daha once de yazdigim gibi elim gitmez bir turlu, gordukce gerer beni, hele bir de yaninda "deadline" da varsa:(

Neyse dun verimli bir gun oldu, listemdeki ozel islerden 5'ini temizleyerek mutlu oldum. En sevindigimde internetten gelen bir mail ile Cankirinin bir ilcesinde askerlik yapanlarin kitap ihtiyac cagrisina cevap verebilmek oldu. Bilirsiniz kitaplarim okuduktan sonra bile pek kiymetlidir benim:) Bir de askerdekiler - cogu er'mis, ne tip seyler okurlar diye dusundum durdum. Herhalde benim "beach book" turu seyler onlari acmaz. Neyse sonunda kankamin kocasindan da yardim alarak, gerilim polisiye turleri (Osman Aysu) agirlikta olmak uzere, komedi de dahil 10 kitap yolladim. Hayirli teskereler dilerim diye yazdim iclerine de (elbette isimsiz:)).

Simdi listemdeki yine beni en cok sevindirecek maddelerden biri de annemin kabristanina gul ve cicek diktirebilmek bu haftasonu gelmeden.

Sevimsiz ve sureli maddeler ise dag gibi duruyor karsimda, uhhhhuuuu.

Kuguboynu,theListMaker

Hiç yorum yok: