Çarşamba, Mayıs 21, 2008

EVLILIK TEKLIFI

Dün parkta Bruno'ma talip cikti. Kopekistan'da da devir degismis, kiz tarafi oglumu istedi:))
Kızlarina epeydir es ariyorlarmis, sahibi karikoca Bruno'ma gorurgormez bayildilar, hemen yanima gelip tanistilar ve teklif ettiler. Bu kadar yakisiklisini gormedik dediler (aman bir kabardi kollarim- sahi sahi:)). Illa olsun dediler. Kizlari 4 yasindaymis, ilk kez anne olacakmis. Ya dedim benimki daha 5 aylik, hatta tam dolmadi bile. Bekleriz dediler...
Haydaaaa

Kuguboynu,theKayinvalide

ps: Farkindayim! Artik Brunom asagi, Brunom yukari oldugumun:)) Mazur gorun.

3 yorum:

nilly dedi ki...

haha cok seker bir durum yahu :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ben söylemiştim işte. Zaman gelecek, kızlar erkekleri isteyecek demiştim. O gün, bu gündür. Bayıldım ya, muhabbete bak.:)) Düğün için aabiye şart oldu.:))

KUGUU dedi ki...

ohhh beeee yazabilable ım yeniden , yehooo....