Cuma, Mayıs 23, 2008

OHHH BEEE:)

3 gun once son gonderimi desktopta yazdiktan sonra yarim saat bile gecmeden bu sefer de internet baglantisi gitti. adsl ile 2 gun suren muhabbetten sonra hattim oldugu ama modeme sinyal gelmedgi mi ne anlasildi. Dun gece zaten epeydir sinir oldugum lapimi nihayet kendim formatladm sildim. Zaten 5-6 gun once vrus tarama programi calstirdiktan sonra intrenet ayarlarim silinms ben desktopa degrade olmustum. Modemi resetledim, birde badana boyaya kalkisacaktim ama hadi kalsn dedimmm. Tovbe tovbeeee...
Ben desktopta bu sefer modem ayarlari ile ugrasirken yere biraktgm laptopimi yaladigini sandgim Brunomdan gelen kırt kırt seslere yuz vermedim ama bugun lapimi actigimda kayp 3 tusu gorunce anladim (enayi!! tuy jeton Kuguu! blgisyara ne yapabilir ki mi dersin, sanirsn, al iste 3 tusun artk yok :))))i ve z ve solshift!

Neyse evde baglantisiz 3 gundur delirdim ve az once taze taze ohhhhhhhhhhhhhhhhh beee:))

Kuguboynu,theDaralGeldi

Hiç yorum yok: