Pazartesi, Mayıs 21, 2007

CUNEYT BOND / JAMES ARKIN

Haftasonu guzeldi- sarimsak kismi haric diye "damardan" bir giris yapabilirim yazima.

Cmt aksami disari ciktim, herkes artik kafelerin publarin bahcelerinde. Ben bahari yazi cok seviyorum yaaaaa. Mac nedeniyle ortalik iyice de kalabalikti zaten. Senlik gurultu curcuna icinde arkadasim ile guzel bir aksamdi. Ancak kalkista bitisikteki meshur iskembeciye de girip klasik "bar gecesi ritueli"ni eksiksiz tamamlamaya kalkmasaydim:) Bol sarimsakli ictigim iskembe corbasi (ki damardan mi tuzlama mi shirdan mi hangisini ictigimi hic bir zaman ogrenemedim- hic niyetimde olmadi 40 yilda bir ictigim icin!) Sadece bol kirmizi biber doldurup icebiliyorum. Hersey iyi hos ama benim gibi cig sogan ve cig sarimsak yiyemeyen bir insan icin devamindaki eziyeti tahmin etmelisiniz, bugun hala midem cok feci agriyor. Ve sanki hala sarimsak kokulari geliyor burnuma:((

Pazar gunu ben bu kokular ve basagrisi icinde uyandigimda annemin kuzeni telefon acarak kendilerinde akraba toplantisi oldugunu soyleyerek beni davet etti. Hepsini cok severim, hemen banyo yapip kendime gelmeye calisip bir agrikesici ve bol naneli sakiz alip gittim. Aksama kadar yedik ictik konustuk cok guzeldi. Sofranin resimlerini aslinda size koymak isterdim. Full dolu sofraya otururken iceriden bir de manti cikagelmesin mi once. Pesinden masadaki tuzlular ve salata cesitleri derken, tum masa bosaltildi ve tam 6 ayri cesit yaspasta ve tatli geldi. Yani saatlerce yedik demem yalan degil vallahi. Tadina bakmadik hicbirsey de birakmadim/k ustelik:)

Haftasonu 19mayis nedeniyle yegenlerim yoktu. Ben de bu gezentilerimin disinda tam 4 adet de film izledim dvdde. Vakti zamaninda aldiklarimdan cok ilgimi cekmedigi icin, sirf satici adam onerdi ayip olmasin diye aldigim, ama izlemedigim CasinoRoyale de bunlardan biri idi. Filmin ilk 12 dakikasinda zaten coktan "Dunyayi Kurtaran Adam" ve "Cuneyt Arkin" a buyuk haksizlik yapildigini tespit ederek, herkesin naminda kendisnden ozur diledim. Cuneyt Amcanin kaldirip firlattigi kayalara! falan kim ne diyebilir ki, bu filmin yaninda o ne ki:))) Ilk bastaki vinclerin tepesindeki kovalamaca sahneleri vs. Ama o kadar da degil tum film boyunca durmaksizin kritize edilebeilecek sahnelerle doluydu. Ian Fleming e de, eski Bondlara da ayip da edilmis hani yani. Neyse diger filmler soap filmlerdi, 1.5 saat izle ve unut turunden. Demekki buradan cikarim yaparsak Bond basarili bir film olmuski ben bile hakkinda bir paragraf yazarken diger 3 filmden bir cumle ile bahsedip gectim:)) Marketing!

Kuslar dahada cirkinlestiler ve grilestiler. Carsamba gunu- temizlik gunune kadar ucmayi basarirlar insallah. Balkon icler acisi- farkindaysaniz resimleri hep yakin cekiyorum ama siz bir de butunu hayal edin - eski GUM yazimda oldugu gibi.

Kuguboynu,theTemizBalkonTemiz DunyaHayalEden:)

6 yorum:

gulfi dedi ki...

işkembe miiiiiii!!!!!çok severimmmm: ))
çoooooooooooooook
canım çekti: (

KUGUU dedi ki...

mantiyi tercih ederim ben canimm:)

Adsız dedi ki...

altın tozlu ördegı tercıh ederım
bende,yanındada lamaacunla,valla
7 degıl 12 saat yerım...kusana,
tıksırana kadar:(
Saliha

Adsız dedi ki...

altın tozlu ördegı tercıh ederım
bende,yanındada lamaacunla,valla
7 degıl 12 saat yerım...kusana,
tıksırana kadar:(
Saliha

fikriminincegülü dedi ki...

Cüneyt Arkın'ın tek dezavantajı Türk olmak.. yoksa ki, bir oturuşta, bir orduyu tek başına dövebilen!! nice Amerikan aktörü var.:)
Annecime desem mantı açar mı ki bana.. afiyet şeker bal olsun.:)

Age35 dedi ki...

Iyk işkembe mi..?