Pazartesi, Mayıs 21, 2007

BERBAT DURUMDAYIM:(

Aksam eve geldigimde arkadasimla telefonda uzun uzun konusmaya basladim, telsiz telefonla evde dolaniyorum bir yandan da is yapiyorum, birden ciglik cigliga bagirmaya basladim, salondan mutfaga kactim, hungur hungur agliyorum. Feci oldum. Kizcagizda korktu Kuguuu ne oldu diyor.

Inanilmaz . Dolanirken, balkonun onunden gecerken, artik o kocaman olmus yavrulardan biri yuvada degil ama balkonun ortasinda, etrafi ise kan golu:((((((

Offf ya oooffff yaaa offf yaaaaaaAa.

Berbat durumdayim. Inanamiyorum. Yarin oburgun ucarlar galiba derken...

Hemen boyu yarim olan perdemi kapattim, altinada buyuk minderlerimi dayayarak kapattim. Dayanmasi cok guc, kotuyum bu aksam. Birara perde ucundan baktim. Cok kotu bir goruntu idi, anne baba resmen bir kosede yanyana yas tutuyor gibilerdi...

Bu blog dunyasi hakkinda bu soylemek istedigm kacinci sey- icimde tuttugum!

Kuguboynu,theYasta:(((

22 yorum:

bething* dedi ki...

ya inanmiyorum!! :((((

Jilfeym dedi ki...

kuguuu nasıl olmuş bu????

renkler dedi ki...

İnanmıyorum, çok üzüldüm canım. Zaten hep kötü haberler alıyorum...

KUGUU dedi ki...

BETHINGcgm ben de inanamiyorum, ucmalarini beklerken:(

GULFIcgm hicbir fikrim yok. Goruntu cok feci. Kargalar derler ya hep acaba onlar mi?

RENKLERcgm ben de cok uzuldum.

Adsız dedi ki...

theManeviKuşAnnesi,
insan olan herkez üzülür,ancak
doğanın kanunu.Vejeteryenmi olsak
acaba? haa bide hergün komşumuzda
4 yıldır bebekler,cocuklar oluyor.

bende cok uzuluyorum::)Nur Barış

CRESCENT dedi ki...

Çok kötü, üzüldüm valla :( Görmek istemesen de yine senin bir şeyler yapman gerekecek :((

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

Doğanın kanunu...

KUGUU dedi ki...

CRESCENTcgm, kapiciya aldiracagim. Yarin da temizlik var, balkon yikanacak:( Ben hic vurdukirdili, kanli manli filmde izleyemem biliyor musun?

DSA vallahi tam tipik bir erkek yorumu yaptin, tbrkler:)

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

Koğanın Danunu... Bu nasıl? pek tipik değil di mi? :P

Adsız dedi ki...

koyanın koyanın kanunı
tipik antitipik koyanın kanunu :PP
Hamza USAcı

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Kuğucum, yazmamışsın ne olmuş.. karga mı? çok üzücü biliyorum. Nasıl acayip bir duygu.. bağlanıyorsun resmen onlara. Çok üzüldüm canım.. umarım bir daha olmaz..

KUGUU dedi ki...

DSA hah tamam bu oldu, tam tipik bir DSA yorumu:))

EFAYCI-FIGcgm saksaganmis galiba. ve umarim bir daha yuva yapmazlar balkonuma artik yaaa. Herkes sirf bu yuzden balkon kapattiriyor sitede.

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

"Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı" sözünü mecaz olarak algılamayan bir arkadaşın işidir bu bence... Tek yanlış ise saksağanın balkonda olması! demek ki saksağan balkonda da olsa kazmayı beline vurabiliyorlarmış... Sad but true
Ne cani bir yorum oldu bu...

Adsız dedi ki...

''peynir ekmek yemezler ona öyle
demezler''

saksıdır saksı düşüvermiştir aksi

Hamza Rengibellikaypakoğlu

Adsız dedi ki...

off ya!! senin balkonu her türlü kuslar yuva yapmislar kugum,hemde bide böyle oluncada cok kötü oluyor..acaba onlar nsenin kugu oldugunu anladilardami senin balkonundan cikmiyorlar...
anneye babaya yazik:((
Birten
yine ononym oldum ben ya.....
theAnonymBirten

Adsız dedi ki...

daha mail sorununu cözemedik...yoksa aklimda, sakin yanlis anlama;))
birten

Benim Hayatim dedi ki...

çok üzüldüm yazık ya :( hayvan beslemek bu yüzden çok kötü...

Yaz dedi ki...

Offf çok üzüldüm canım yaaa :(

nilly dedi ki...

Uzuldum. Umarim digerlerine birsey olmaz.

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canikom...:( bizimde Ada'da iken bir taraf balkonda,kırlangıçyuvası; birtaraf balkonun yanında baykuş yuvası vardı.Çok tatlı idiler ve kesinlikle uğursuzluk diye bir özellikleri yoktur.
sözgelimi depremde bizim apartman yıkılmadı.:)

ama ,kırlangıç yuvasındanbir yavruyu yemişlerdi. Biz de mahfolmuştuk.
ne edeceğiz? görünce üzülüyor insan tabi ama onlarda karın doyuracak işte.
ben sana daha çok üzüldüm.
sen eve kedi al,kedi.

KUGUU dedi ki...

DSA cani yorumcu.

BIRTENcgm??

MUCEVHERKUTUSU haklisin hele benim gibi baglaniyorsan birde:(

YAZcgm ve NILLYcgm sormayin hic, bugunku devamini da okudunuz mu,az once yazdm.

YAGMURcgm kediye de baglaniyorum ben ama:( Yurek yufka olunca isim zor benim:(

anne ve cocuk dedi ki...

evde besledigimiz hayvanlarimizin cogu oldu. cocuklar bundan cok etkileniyor. Bu sebeple evde hayvan beslememe karari verdim.